Keys till Battlerite, For Honor och Dreadnought PC

Permalänk

Keys till Battlerite, For Honor och Dreadnought PC

Hej har nycklar till dessa 3 spel

Undrar om det finns något intresse för dessa spel, lämna bud eller skänk ett barn =P

Samtliga spel är för PC
*Edit* Beta Keys
MvH
Besnik

Läs hela annonsen här

Visa signatur

i9-9900K, 32GB G.skill,Asus GeForce GTX 1080Ti Strix OC,Corsair Hydro H115i Platinum,MK ASUS PRIME Z390-A
Case: Corsair Obsidian 500D RGB SE
Keyboard: Corsair k70 RGB
Mouse: Logitech G502
MousePad:SteelSeries Qck Prism Cloth Gaming

Permalänk
Medlem

Gissar att OP har beta keys, alltså inte riktiga keys till det fullständiga spelet.

Visa signatur

Klicka på citera när du ska svara någon!

Permalänk

@Treant: stämmer fint , fick lägga till det då jag fick göra om annonsen tack för heads up

Visa signatur

i9-9900K, 32GB G.skill,Asus GeForce GTX 1080Ti Strix OC,Corsair Hydro H115i Platinum,MK ASUS PRIME Z390-A
Case: Corsair Obsidian 500D RGB SE
Keyboard: Corsair k70 RGB
Mouse: Logitech G502
MousePad:SteelSeries Qck Prism Cloth Gaming

Permalänk
Medlem

Beta nycklarna till Battlerite fungerar enbart fram till "September 18th 10:00 CEST"
och därefter blir de oanvändbara då spelet blir Early Access på tisdag. och vill man spela spelet innan full release (f2p) så måste man köpa early access, vilket är 20 Euro vill jag minnas.

Permalänk
Skrivet av obbeluff:

Beta nycklarna till Battlerite fungerar enbart fram till "September 18th 10:00 CEST"
och därefter blir de oanvändbara då spelet blir Early Access på tisdag. och vill man spela spelet innan full release (f2p) så måste man köpa early access, vilket är 20 Euro vill jag minnas.

mkt möjligt men jag pratar om 20 kr inte 20 euro

Visa signatur

i9-9900K, 32GB G.skill,Asus GeForce GTX 1080Ti Strix OC,Corsair Hydro H115i Platinum,MK ASUS PRIME Z390-A
Case: Corsair Obsidian 500D RGB SE
Keyboard: Corsair k70 RGB
Mouse: Logitech G502
MousePad:SteelSeries Qck Prism Cloth Gaming

Permalänk
Medlem

@besnikmaloku:
Jo det förstår jag, men jag menade mest så att den som köper vet att din nyckel enbart fungerar fram till 10.00 imorgon. dvs 20kr för 1dags spelade. Vilket känns lite girigt enligt mig.
Men det är som sagt upp till var och en, jag tänkte mest så den köpande är införstådd att nyckeln slutar fungera redan imorgon, a friendly heads up.

Lycka till iaf!

Permalänk
Skrivet av obbeluff:

@besnikmaloku:
20kr för 1dags spelade. Vilket känns lite girigt enligt mig.

? hur äckligt snål är inte du ?
dessutom så var annonsen uppe lite tidigare än så , betan för batlerite slutar " tuesday (September 20th)!"
det finns andra nycklar som varar lite längre dessutom

kom inte här med din taskiga attityd, sånt klarar man sig fint utan !

Visa signatur

i9-9900K, 32GB G.skill,Asus GeForce GTX 1080Ti Strix OC,Corsair Hydro H115i Platinum,MK ASUS PRIME Z390-A
Case: Corsair Obsidian 500D RGB SE
Keyboard: Corsair k70 RGB
Mouse: Logitech G502
MousePad:SteelSeries Qck Prism Cloth Gaming