Permalänk

den nya hörnan 2016

det som ska uppdateras är cpu och ram och kanske 2 st ssd till! och kanske vattenkyllning till grafikkortet

time-laps video när jag sätter upp den nya hörnan

Time-Lapse
spec

Det som sitter i nu!

Graffe:
ASUS Radeon R9 290 4GB DirectCuII OC

Mordekort:
Gigabyte GA-990FXA-UD3

cpu:
AMD FX-8320E 8C 3,5GHz AM3+ 95W

Ram:
Corsair 16GB (4x4GB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP

hårddisk:
1TB Seagate Desktop HDD 7200rpm 64MB

Hårddisk:
ADATA SSD Premier Pro SP900 128GB

Hårddisk:
500GB random

hårddisk:
ADATA SSD SP550 240GB

cpu kylare:
Corsair H100i GTX

Nätagg:
Corsair CX 850M 80+ Bronze Modulär

Chassi:
Corsair Carbide Air 540 Cube Svart

skärmar:
3 st 24 tum Acer 2 st 60hz 1 144hz

Besök galleriet här

Permalänk

nja,ne,sopåsar,leksaker,en enda röra..bord på bord,en random tavla o ena kanten,du bör nog satsa på allt yttre lika mkt som du tänkt inskaffa nya komponenter,men visst..e du nöjd e d ju huvudsaken,vill bara ge konstruktiv kritik

Visa signatur

MSI MPG Z490 GAMING CARBON WIFI | Intel Core i9 10850K@5.0 Ghz | LIAN-LI GALAHAD AIO 360 | Corsair DDR4 3600MHz CL18 Vengeance RGB PRO 32Gb | MSI Geforce RTX 2080 Super Gaming Trio | Samsung 970 PRO 500GB M.2 | Acer Predator X34P

Permalänk
Medlem

palla städa bara för sweclockers skull

Permalänk
Skrivet av ARAGON_GVD:

nja,ne,sopåsar,leksaker,en enda röra..bord på bord,en random tavla o ena kanten,du bör nog satsa på allt yttre lika mkt som du tänkt inskaffa nya komponenter,men visst..e du nöjd e d ju huvudsaken,vill bara ge konstruktiv kritik

jaja alla tycker olika bara för att datorn står på ett litet bord är för att jag har skrivaren under där och en bärbar hårddisk! och det är städat och jag har faktist en dotter skulle jag springa runt och städa varje dag på grund av henne skulle jag bli galen!

Permalänk
Skrivet av d0mpi:

palla städa bara för sweclockers skull

så sant

Permalänk
Skrivet av _Rabbit_87:

jaja alla tycker olika bara för att datorn står på ett litet bord är för att jag har skrivaren under där och en bärbar hårddisk! och det är städat och jag har faktist en dotter skulle jag springa runt och städa varje dag på grund av henne skulle jag bli galen!

har jag aldrig sagt heller att du ska,men ska man nu lägga upp ett galleri me lite bilder på end datorhörna kan man ju lägga lite tid att snygga till iaf, finns nog en del lösningar du skulle kunna göra för att inte behöva ha bord på bord,men som sagt..konstuktiv kritik så du behöver inte inta försvarsinställning direkt och ryta till ju heller=)

Visa signatur

MSI MPG Z490 GAMING CARBON WIFI | Intel Core i9 10850K@5.0 Ghz | LIAN-LI GALAHAD AIO 360 | Corsair DDR4 3600MHz CL18 Vengeance RGB PRO 32Gb | MSI Geforce RTX 2080 Super Gaming Trio | Samsung 970 PRO 500GB M.2 | Acer Predator X34P

Permalänk
Avstängd

Det är inte för sent att lägga upp mer bilder.

Dator är ju ett plus om man ser den på bilden.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Avstängd

Detta var ingen vacker syn... Eller hörsel.. :/

Tag hand om ungen istället.