Permalänk
Medlem

Android telefon, 400-1500kr

Hej!

Jag söker efter en billig, android telefon. Hade tänkt mig S3, S4 eller S5, men alla androider i prisklassen är intressanta. Helst inga budgetmobiler som S4 mini eller Huawei dock. Bild på mobilen kommer att fordras före köp.

Givetvis står jag för eventuell frakt.

Skriv vad ni har i tråden nedan, eller hör av er via PM!

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har en Galaxy Note 3 svart om det är intressant. Lite slitage på sidorna men skärmen i bra skick. Kan lägga upp bild senare

Permalänk
Medlem

@Spartlinz Intresserad! Har fått ett erbjudande på PM (Galaxy S5), men skriver upp dig. Har verkligen inte bestämt mig ännu.

Permalänk
Medlem

Har eventuellt en S3 om det kan vara intressant?

Permalänk
Medlem

Sony Z5 Compact. 1500:- använd i en månad.

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Va sägs som en Samsung galaxy S4 Plus med snapdragon 800 för bara 1k? Skärmen är i väldigt bra skick . Märkte att de lätt som Elgigantens reklam jag borde bli blockad av adblock ><

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

@Lexius Skriver upp det!

Permalänk
Medlem

Jag har en redmi note 3 32 GB X10 med lite skönhetsfel för 800.

Visa signatur

Enthoo Evolve ITX, Asus strix B550-i, R5 5600x, GTX 1080, FD Integra R2 750w, 660P 1TB

Permalänk
Inaktiv

På vilket sätt är "Huawei" budget?

Permalänk
Medlem

De flesta begagnade Huawei-mobilerna i omlopp är budget-modeller.

Har du en Huawei som du vill sälja så kan du berätta vad du har i tråden eller skicka mig ett PM!

Mvh,

Permalänk

@El1min4tor: Är intresserad ifall OP inte vill köpa

Permalänk
Medlem
Skrivet av xXDARKISHXx:

@El1min4tor: Är intresserad ifall OP inte vill köpa

Den är tyvärr redan såld.

Visa signatur

ASUS ROG Strix G15 G513QM | Pixel 7