Custom tangentbords delar, Cherry MX Clear, Teensy mm

Permalänk
Medlem

Custom tangentbords delar, Cherry MX Clear, Teensy mm

Hej,

Dags att sälja av lite som skräpar.

1. Custom 60% tangentbords plåt i aluminium. Stödjer alla populära layouter och gör det möjligt att öppna switcharna utan lödning. Kräver plåtmonterade stabilisatorer.

2. Teensy 2.0 i obruten förpackning. Kan användas för att bygga ett eget tangentbord, robotar mm.

3. 3st ark med svarta switch stickers, 66 stickers per ark. Dessa sätter man i Cherry MX switchar för att göra dom stabilare.

4. 69st XXL O-ringar. Används som ljuddämpare i tangenter. Dessa är dom enda som fungerar med SPs DSA tangenter t ex det populära Granite setet.

5. 69st Cherry MX Clear switchar. Tyngre än MX Brown och en tydligare återkoppling, stödjer endast plåtmontering.

6. 2st påsar med 55g Guldpläterade switchfjädrar. 100st per påse, påminner mest om MX Brown men med en mjukare och mer elastisk känsla.

Jag kör bud rakt igenom fram tills söndag klockan 21:00. Accepterar endast bud i tråden och alla bud ska avse exkl. eventuell frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk

Bjuder 200 plus frakt för nummer 1 och 5 tillsammans.

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Medlem

1-5-6 300+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

100kr för #6

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Okej, här är man borta i några dagar och vad händer, det förvandlas till den mest förvirrande tråden någonsin.

Just nu leder @willeykk endast för att jag får mer sålt genom den affären. @maximm @törnvall

Om någon tänker uppdatera sitt bud eller om det kommer in fler bud ber jag er dela upp buden per produkt så det finns en chans att jämföra.

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Medlem

@Vaun: Bjuder 350kr för allt då!

Permalänk
Medlem

Jag vill bara bli av med grejerna så det är helt ok! Annars kommer det bara samla damm tills nästa gång jag orkar göra en annons.

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Medlem

@Vaun: Finns detta kvar eller har det sålts? bjuder 400kr för allt om det är kvar.