13.3-inch MacBook Air 1.6GHz dual-core Intel Core i5 2015

Permalänk
Medlem

13.3-inch MacBook Air 1.6GHz dual-core Intel Core i5 2015

Tänkte se hur intresset på datorn såg ut, inköptes Augustio 2015 till skolarbete. Inser att jag trivs bättre med windows och vill därför sälja alternativt byta bort den.

Kommer bifoga bilder om intresse finns.

Pris: Bud?
Byte: Microsoft Surface eller liknande

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Intresserad av en Surface Pro 2? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2242093
Naturligtvis tillsammans med pengar från min sida. Hör av dig om det är intressant.

Edit: inköpt 2014-10-22. Mycket sparsamt använd, fint skick. Kvitto finns. Type Cover 2 (ljusblått) medföljer. Jag finns i Stockholm.

Visa signatur

i7-12700K - Asus Z690-Plus D4 - Asus GeForce TUF OC 3080 - Corsair HX850 // Acer LG OLED42C2 // Intel NUC NUC5i3RYH // Synology DS214play // Synology DS1019+ // Ipad Pro 11" // Macbook Pro late 2016 samt Macbook Pro 14" 2021

Permalänk
Medlem
Skrivet av meion:

Tänkte se hur intresset på datorn såg ut, inköptes Augustio 2015 till skolarbete. Inser att jag trivs bättre med windows och vill därför sälja alternativt byta bort den.

Kommer bifoga bilder om intresse finns.

Pris: Bud?
Byte: Microsoft Surface eller liknande

Läs hela annonsen här

Vilken hårddisk och storlek på den?
Hur mkt minne är det i den?

Visa signatur

$$

Permalänk

Hej, vad är det för någon hårdisk samt minne datorn och hur är det med kvitto och garanti?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Zoltrix:
Det är 4gb Ram och 128 gb hårddisk i den.

Det kvittot som jag fick när jag köpte den av apple på mitt konto är där och kan skickas med, skulle ett eventuellt garantiärende behöva skötas av mig är inte det heller några problem.

Permalänk
Medlem

@bubbelbabbel:
Jag är osäker var mer inne på en lite nyare surface och att jag möjligen skulle behöva betala en slant.
Jag funderar på saken.

Permalänk

Vad låter som ett passande utgångsbud?

Permalänk
Medlem

@memoryofrage: Som det står i det första inlägget så vill jag ha bud rätt av.

Permalänk

Lägger ett bud då på 4000 pluss frakt så länge det finns garanti kvar på den.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

--------------------------------------

Nwm, fick tag i en annan macbook.