Datorkomponenter säljes - uppdaterad*

Permalänk

Datorkomponenter säljes - uppdaterad*

Det jag säljer är:

Chassi - Fractal Design Define R4 (svart) - Sålt

I chassit ingår en Samsung SH-S223C optisk enhet (för den som vill) samt 4 st 140 mm Corsair Air Series Quiet fläktar samt en 120 mm fläkt i samma serie. Det har varit ett grymt bra chassi med rejält luftflöde utan att låta det minsta.

Moderkort - Asus Sabertooth Z77 - Sålt
CPU - Intel Core i5 3570K - Sålt
Minne - 16 GB Corsair Vengeance DDR3 (fyra stickor med 4 GB) - Sålt

PSU - Corsair HX650 V2 650W
CPU Kylare - Corsair Hydro H80i

Lämna bud och ställ frågor om ni funderar över något. Originalförpackningen finns till både PSU samt kylare.

Köparen betalar frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

400 kr + frakt för moderkortet!

Permalänk
Medlem

Hur länge kan du hålla på chassit? Kan hämta

Permalänk
Medlem

600+frakt moderkort

Permalänk
Medlem

500:- plus frakt för 3570K

Permalänk
Medlem

Höjer 650 + frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

chassi, mobo, cpu, minnen 1500:- kan hämta när som
(kan eventuellt vara intresserad av allt om man kan få det till bra pris)

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

150kr+ frakt för HDD

Permalänk
Skrivet av 20kr:

chassi, mobo, cpu, minnen 1500:- kan hämta när som
(kan eventuellt vara intresserad av allt om man kan få det till bra pris)

Jag har via meddelande fått bud på 2200 kr (men då ska jag stå för frakten) kan du tänka dig att hämta datorn är allt ditt för 2000 kr.

Eller så köper du de delar du skrev för 1500 kr, du väljer själv.

Permalänk
Medlem

@Hedenstrom köper helst dom delar jag skrev för 1500:- (chassi, mobo, cpu samt minnena), vart i Karlstad bor du och går det bra om man kikar förbi imorgon?

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

Om det skulle vara aktuellt, 550 + hämtning för chassit.

Permalänk

@20kr: Då säger vi så, betalar du via Swisch? Jag bor på Kvarnberget (vid fiskebutiken, Vidars fiske om du vet var den ligger) på Kvarnbergsgatan 44. Det går bra i morgon kväll. Runt 20.00?

Permalänk
Medlem

@Hedenstrom Jag drog iväg ett priv-meddelande till dig precis.

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk

Tack för visat intresse från er alla. Jag har nu sålt chassi, mobo, cpu samt minnen till @20kr. Jag har även uppdaterat annonsen. Det som finns kvar till försäljning är nätaggregat samt processor-kylare.

Permalänk
Medlem

börjar väl med 150 kr + hämtning för nätagget.

Permalänk
Skrivet av Thesoxie:

börjar väl med 150 kr + hämtning för nätagget.

Ditt bud är noterat. Tack.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Hedenstrom:
Är det något missljud i nätaggregatet?
lägger ett bud på H80i 200kr och 200kr för nätaggregatet(om det inte är något missljud)+frakt,

Permalänk

@Laven: Hej, det är inga missljud. Jag bytte ut ett innan det jag säljer just för att fläkten gav ifrån sig ett vinande ljud när den gick ner i varv så jag är rätt känslig mot sådant själv.

Ditt bud är noterat. Är du intresserad av kylaren även om någon annan bjuder mer för aggregatet? Frågar mest eftersom ni är två intresserade just nu.

Permalänk
Medlem

@Hedenstrom: Ok, jag är fortfarande intresserad av kylaren om någon sjulle bjuda högre på nätaggregatet.

Permalänk

@Laven: Är det okej om vi avvaktar några andra bud över helgen, annars är grejerna dina? Kan skicka på måndag i så fall.

Permalänk

Lägger ett bud på 250 kr + frakt för nätagget

Permalänk

@Kackibracki: Hej, ditt bud är noterat. Nu har jag fått bud på 250 kr + frakt för både PSU och kylare. Den som leder budgivningen på måndag klockan 12.00 vinner. Vill försöka runda av försäljningen nu.

Permalänk
Medlem

@Hedenstrom Tänkte tacka för prylarna jag köpte, allt var väldigt välskött och datorn går som en klocka, hatten av och tack för en bra och smidigt affär

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Skrivet av 20kr:

@Hedenstrom Tänkte tacka för prylarna jag köpte, allt var väldigt välskött och datorn går som en klocka, hatten av och tack för en bra och smidigt affär

Kul att du är nöjd! Själv är jag bara glad att grejerna kommer till användning

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Kackibracki:

Lägger ett bud på 250 kr + frakt för nätagget

Nu har klockan passerat 12.00 och ingen har bjudit högre än 250 kr + frakt för nätagget. Vill du ha det så är det ditt. Du kan skicka ett pm med namn, adress och mobilnummer så kan jag skicka det redan i eftermiddag.

Permalänk
Medlem

H80i såld?

Skrivet av Hedenstrom:

Det jag säljer är:

CPU Kylare - Corsair Hydro H80i
Originalförpackningen finns till kylare.

Köparen betalar frakten.

Finns H80i kvar?

Missade att citera Hedenstrom.
Visa signatur

"Hopefully another 25 years with AMD!"