Motion controllers för Oculus rift (Razer Hydra)

Permalänk
Medlem

Motion controllers för Oculus rift (Razer Hydra)

Hej!

Razer Hydra är perfekt komplement för Oculus DK2 och CV1 för att kunna spela spel som kräver motion controllers. Fungerar till alla spel som använder Steam VR.

https://www.youtube.com/watch?v=p4_kYWKwars
https://www.youtube.com/watch?v=F1K4wYhcvRQ

Sitter på 2 st Razer Hydra, varav en jag köpte här i forumet (1100kr) och en på ebay (1400kr + 200kr frakt). Den på Ebay dröjde så länge med frakten och när Razer Hydra dök upp här på forumet var jag tvungen att köpa den då jag inte orkade vänta

Nu har den från Ebay kommit och den är testad och fungerar perfekt, kommer till och med i kartongen, som dock är lite sliten.

På Ebay går de för 1400-2000kr(med frakt och tull)
http://m.ebay.com/sch/i.html?isRefine=true&_from=R40&_sacat=0...

Bud startar på 500
Frakt går på ca 100kr inom Sverige

Kan mötas i Stockholm i stan, tider är ganska flexibelt

Läs hela annonsen här

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk
Medlem

Jag har förvisso en leap motion beställd men jag kan starta med 500kr åtminstone så får vi se. (Stockholm)

Permalänk
Medlem

Jag budar 600:- samt frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnils:

Jag har förvisso en leap motion beställd men jag kan starta med 500kr åtminstone så får vi se. (Stockholm)

Skrivet av Telperion:

Jag budar 600:- samt frakt.

Noterat, bud pågår tills på tisdag, då det är då jag har möjlighet att skicka iväg det

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk

@ehallq: Budar 650:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnils:

Jag har förvisso en leap motion beställd men jag kan starta med 500kr åtminstone så får vi se. (Stockholm)

Skrivet av Telperion:

Jag budar 600:- samt frakt.

Skrivet av filmjolkk:

650 (+ frakt underförstått iom att budet innan var 600+ frakt ca 70-100kr)

I morgonbitti avslutas auktionen så jag kan skicka den innan lunch

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk
Skrivet av ehallq:

650 (+ frakt underförstått iom att budet innan var 600+ frakt ca 70-100kr)

I morgonbitti avslutas auktionen så jag kan skicka den innan lunch

Härligt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ehallq:

I morgonbitti avslutas auktionen så jag kan skicka den innan lunch

Säkert. Förra veckan hette det att den skulle skickas tisdag, men det fanns det tydligen inga som helst planer på så jag antar att det visar vad du är för typ av säljare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Telperion:

Säkert. Förra veckan hette det att den skulle skickas tisdag, men det fanns det tydligen inga som helst planer på så jag antar att det visar vad du är för typ av säljare.

Ber om ursäkt att det blir en dag försenat. Jag är bortrest och kommer hem en dag senare en planerat. Förlåt för att jag är en dålig säljare som inte kan styra externa händelser...

Paketet kommer iväg med samma postgång ändå. Hade jag skickat igår som planerat så hade det varit igår eftermiddag /kväll, idag skickar jag innan lunch. Samma postbil som hämtar. Snälla ta det lilla lugna innan du vet vad du talar om

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk
Medlem

Han kanske menar att han hade vunnit om du skickat den tisdag, istället kom ett ytterligare bud. Nåja, jag är ute iallafall så lycka till ni andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnils:

Han kanske menar att han hade vunnit om du skickat den tisdag, istället kom ett ytterligare bud. Nåja, jag är ute iallafall så lycka till ni andra.

Nej det hade han inte, hade jag kommit hem igår så hade det blivit eftermiddag/kväll, innan jag hade hunnit paketerat och postat så hade klockan säkert varit 19-20, och andra budet hade kommit in. Detta är en person som tyvärr inte kan ta en förlust i en budgivning.

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk

@ehallq:

Då har man just fått sms från Postnord om att Hydran är på väg. Får tacka för en hittills väldigt smidig och bra affär!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnils:

Jag har förvisso en leap motion beställd men jag kan starta med 500kr åtminstone så får vi se. (Stockholm)

Hej! Jag har lagt ut min andra Razer Hydra. Är du intresserad för 500kr så är den din
http://www.sweclockers.com/marknad/132145-razer-hydra-cv1-och...

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L