Bluetooth Hörlurar för min mobil!

Permalänk
Medlem

Bluetooth Hörlurar för min mobil!

Söker Bluetooth Hörlurar för musik via min mobil telefon.
Vet ej om jag ska skriva upp min mobil men det är en LG G4.
Ska endast användas för att lyssna på mp3 filer via mobilen.
Budget cirka 2000-3000kr
Helst vill jag att dom ska vara lite mindre då dom kommer användas på jobbet för det mesta.

Har kolla på Sennheiser Momentum Wireless men tänkte kolla här först!

Tacksam för hjälp.

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

@segafreaktwo: Jag själv kör med ett par SMS by 50 Cent hörlurar på jobbet, kring 8-10 timmars batteritid. Alltså lär jag ladda inför varje skift, bra ljud, bra kvalitet osv. Men kollegan köpte nyligen PHILIPS SHB8850 och jag är riktigt imponerad av hans batteritid. Han använde dem flitigt i säkert fyra-fem skift utan att behöva laddas. Vet inte riktigt hur det gick till, vet bara att han inte lyssnar i närheten av samma volym som jag gör. Sen måste hans gå i nån slags standby när han pausar eller något. Deras noice cancelling var ganska cool också, när man sätter på det känner man nästan hur det "sugs åt" på örat. Så skulle mina gå sönder lutar det definitivt åt ett par såna där. Nackdelen är att han inte fick med något skal/väska till dem. Jag har ett hårt skal till mina så det känns som att de ligger säkert i väskan.

Hoppas du hittar några du blir nöjd med!

Visa signatur

Desktop: i7-12700K | Asus Prime Z690-P D4 WIFI | EVGA RTX 3070 FTW3
Kingston Fury 32GB 3600MHz | ASUS ROG Strix 1000W | WD Black SN750 2TB
Fractal Design Meshify 2 Compact | Monitor: LG 27GL850

Permalänk
Rekordmedlem

Vilken typ av jobb ? Det finns hörselskydd med blåtand och de kanske du kan få betalt helt eller delvis av arbetsgivaren.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Vet inte hur bra de nu är, men kommer nog införskaffas personligen någon gång pga dess storlek.

http://www.mediamarkt.se/sv/product/_earin-earin-1286926.html

Kickstarter projekt från början.

Permalänk
Medlem

Jag har svårt för såna där som ska in i örat! Känns som dom ska åka ur!
Jobbar som vaktmästare på sjukhuset i Västerås. Så kör truck hela dagarna.
Sopphantering, matkörning, Tvätt mm......

Skulle aldrig få något av snåla Landstinget Västmanland kan jag säga! xD

Tack för en del svar i alla fall! Kollade mest på Momentum då dom låg på et bra pris just nu!
Ska kolla upp era förslag.

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag är i köptakten på Bose QuietComfort 35

Men de kostar lite mer...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av LURKOVIC:

@segafreaktwo: Jag själv kör med ett par SMS by 50 Cent hörlurar på jobbet, kring 8-10 timmars batteritid. Alltså lär jag ladda inför varje skift, bra ljud, bra kvalitet osv. Men kollegan köpte nyligen PHILIPS SHB8850 och jag är riktigt imponerad av hans batteritid. Han använde dem flitigt i säkert fyra-fem skift utan att behöva laddas. Vet inte riktigt hur det gick till, vet bara att han inte lyssnar i närheten av samma volym som jag gör. Sen måste hans gå i nån slags standby när han pausar eller något. Deras noice cancelling var ganska cool också, när man sätter på det känner man nästan hur det "sugs åt" på örat. Så skulle mina gå sönder lutar det definitivt åt ett par såna där. Nackdelen är att han inte fick med något skal/väska till dem. Jag har ett hårt skal till mina så det känns som att de ligger säkert i väskan.

Hoppas du hittar några du blir nöjd med!

Läste lite om dessa och dom är lite intressant faktiskt! Inte dyrt heller! Kanske inte så roligt att tappa lurar för 3k!

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p