Permalänk
Skrivet av formerself:

Om någon lyckades missa det igår kväll så finns det nu info om nya uppdateringen och ligan Prophecy.
https://www.youtube.com/watch?v=rsE_lMdUTd0

Se även följande för mer info:
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/1663440

Prophecies låter som en mycket bättre lösning än traditionella quests eller bounties (som jag har för mig att D3 har?). Om du har ett quest att döda en särskild fiende, så kommer den fienden ha mycket hög sannolikhet att dyka upp i nästa område du besöker. Om du har en prophecy att göra ett quest åt Zana, så ökar sannolikheten att hon dyker upp.

Hype!

Nya supporter-packet är riktigt najs. Köpte det direkt efter ha sett trailern och läst på Prophecy-sidan. Skulle påstå att det är mycket bra värde på innehållet (nya effekter för Portal, Portrait Frame, 2 Helm-delar, Chest, Gloves och Boots) även om $60 är mycket för många.

Bara helgen kvar av levling för att få min Demigod's Dominance. Klättrade från rank 23 till 18 igår kväll (till level 94.25), så jag börjar känna mig hyfsat säker. Ska i alla fall försöka nå level 95 under helgen

Faktiskt riktigt pepp på Prohpecy, Perandus var inte någon superhöjdare även om jag dragit in över 30 ex. och kunnat testa riktiga builds hela vägen. Nä Prohpecy ska bli skitkul att lira!

@Formerself Grattis till 95+ btw! screenshot på din demigod vill vi ha

Permalänk
Skrivet av misguided:

Faktiskt riktigt pepp på Prohpecy, Perandus var inte någon superhöjdare även om jag dragit in över 30 ex. och kunnat testa riktiga builds hela vägen. Nä Prohpecy ska bli skitkul att lira!

@Formerself Grattis till 95+ btw! screenshot på din demigod vill vi ha

Tackar!

Ska försöka 6-länka den och slänga på lite blessings och divines för att få den till 25% all resistances och +50 all attributes. Vi får se om jag vågar använda en Vaal Orb för att ha en chans att få +2 to all gems.

Och sen en bild på lite av det jag samlade ihop under 2-veckorsligan (typ värt 15-20 ex). Alla 3 Oro's Sacrifice är 5-links. En av dem 5-länkades 4 gånger utan att lyckas få en 6L. Det kanske blir Oro's Flicker igen under Prophecy. Den var sjukt stark och enkel att levla med Sunder/Earthquake.

Det var även intressant att testa en snabbare spelstil än den jag är van vid. Jag brukar plocka upp massa saker i maps. Nu fyllde jag nästan aldrig mitt inventory. Bara uppenbara värdefulla saker som plockades upp och ev rings, amulets, belts och jewels. Jag gjorde unid chaos recipe fram till att jag hade Oro's, Kaoms och Heretic's Veil.

Permalänk
Medlem

Er erfarenhet av endgame samt eventuella tips och trix behövs i den här tråden:

#16174478

Visa signatur

MSI MPG B550 Gaming Edge WiFi | Ryzen 7 5800x | MSI RTX 3080 SUPRIM X | be Quiet! Straight Power 11 850W | Corsair 32 GB (2x16) DDR4 Vengeance RGB Pro 3200MHz CL16 | NZXT Kraken Z73 | Fractal Design Meshify 2 XL | Qpad QH-1339 | Asus Xonar Essence STX | Steelseries Apex Pro | Acer 27" Predator XB273UGS QHD IPS 165Hz

Permalänk
Konsolgrävare

Nya Prohpecy Supporter pack är garanterat köp! satan vad snyggt setet är!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Nya Prohpecy Supporter pack är garanterat köp! satan vad snyggt setet är!

Tyvärr så kan jag inte hålla med om "satan vad snyggt". Tyckte det var ganska fult.

Visa signatur

Dator: Ryzen 7 3700X@Stock | X570 AORUS ELITE | G.Skill 16GB 3600MHz CL16 | ASUS 3080 TUF V2 NON-OC

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Goteborgan:

Tyvärr så kan jag inte hålla med om "satan vad snyggt". Tyckte det var ganska fult.

haha nä det är lugnt, alla har vi olika smaker!

Dock så har man börjat samla på support packs känns det som, har alla som har kommit hittills

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Skrivet av Goteborgan:

Tyvärr så kan jag inte hålla med om "satan vad snyggt". Tyckte det var ganska fult.

Vaddå? Hur kan du tycka detta är fult? (Det är Prophecy Mask kombinerad med Steam Powered Helmet)

Skrivet av tyvar1:

Dock så har man börjat samla på support packs känns det som, har alla som har kommit hittills
http://i.imgur.com/i2eiO8T.png

Jag är avundsjuk på din Bronze Supporter. Från den tiden har jag bara den enkla Closed Beta Supporter. Om jag då visste hur mycket jag skulle spela detta, hade jag lugnt köpt Diamond Supporter Pack.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av formerself:

Vaddå? Hur kan du tycka detta är fult? (Det är Prophecy Mask kombinerad med Steam Powered Helmet)
http://i.imgur.com/WfVMfSk.jpg

Jag är avundsjuk på din Bronze Supporter. Från den tiden har jag bara den enkla Closed Beta Supporter. Om jag då visste hur mycket jag skulle spela detta, hade jag lugnt köpt Diamond Supporter Pack.

för mig garanterat det snyggaste setet, bra kombination du gjorde också

Haha jo för mig är jag lite arg på mig själv också! Skulle också vilja ha en högre tier på Closed Beta, men men

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Skrivet av tyvar1:

för mig garanterat det snyggaste setet, bra kombination du gjorde också

Haha jo för mig är jag lite arg på mig själv också! Skulle också vilja ha en högre tier på Closed Beta, men men

Skickades från m.sweclockers.com

Bästa kombon Enligt mig är Arcane Helm med Curved Horns tillsammans med Journeyman Chest eller Shavronne's Wrappings. Enda sättet jag fått vingarna att se bra ut också.

Exempel:

Permalänk

Så kul att gå loss i standard och testa lite builds...

6-länkade en carcass och en atziri disfavour axe igår...fick Atziri acuity gloves från uber också...

samt sålde massa skräp så nu är man snart uppe i 100 ex igen

Permalänk
Skrivet av misguided:

Så kul att gå loss i standard och testa lite builds...

6-länkade en carcass och en atziri disfavour axe igår...fick Atziri acuity gloves från uber också...

samt sålde massa skräp så nu är man snart uppe i 100 ex igen

Grattis!

Själv har jag mest städat stash tabs. Är nu "nere" på 132 st i Standard varav 69 av dem är Remove-only...

Jag har också craftat lite. Gjorde en Star of Wraeclast och en Goddess Unleached.

Lyckades också med ca 300 Alterations och 5 Regals göra en ilvl 100 Vaal Regalia med T1 %ES/Stun hybrid, T2 flat ES och T1 Intelligence. I nuläget med en %ES master craft hamnar den "bara" på 741 ES (och kan nå 839 med divines, bonus från T1 Intelligence inräknad). Träffar jag Impregnable med en exalt så kan den komma upp i 1060 ES (954 utan Int inräknat). Jag funderar på om det är dags att använda en Eternal nu...

Permalänk
Medlem

Blev en del städande för mig också igår. Har inte rört standard på ett par ligor, så hade en hel del skräp, speciellt med tanke på att jag gjort så stora framsteg denna liga och lättare avfärdar saker som just värdelöst skräp. Och alla gamla skillgem tabs... så jäkla mycket bättre nu när man kan köpa de flesta och inte behöver lägga massa tid på sin skill-stash. Tror aldrig jag gjort så många musknappstryckningar för en handfull scrolls

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk

Hur ser det ut i form av theorycrafting för er andra?

Jag har knappast bestämt mig än, men jag funderar på att köra Self-cast Discharge Juggernaut. Acendancy-noden Unrelenting har ju nu blivit tokigt bra med "If you would gain Endurance Charges, you instead gain your maximum number of Endurance Charges". Man kör då Blasphemy - Warlord's Mark och även Shield Charge (den har ju blivit fixad nu) - Endurance Charge on Melee Stun. Med detta kör man ca 10 Endurance Charges. Juggernaut har även bonus till Life Regen och man får även sånt med Endurance Charges, så då kan man gott och väl köra Righteous Fire med detta också.

Permalänk
Medlem

@formerself: Inte garanterad stun på Shield Charge längre tyvärr, men det räcker kanske med den man får för max avstånd?

Visa signatur

Intel i5 4670K + Hyper 212 EVO
Gigabyte GA-Z87-HD3
Fractal Design Define S
Asus GTX1070 Dual

Permalänk
Medlem

@formerself: Har inte alls bestämt mig ännu. Men jag funderar på att testa en witch-build med frost-tema. Kanske frostbolt och vortex. Tycker det är roligt att testa på nya attacker/spells när det kommer några. Lacerate skulle vara kul att testa också men den känns lite "meh" då det finns ganska lika attacker redan.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Lutar åt att jag även denna liga kommer bygga upp 3 karaktärer.

1. Trapper....för att komma igång och få lite currency.
2. EK eller Puncture Poison som assassin....verkar bli fullkomligt bananas.
3. Nya frost och vortex/ice nova kombon.

Efter dessa tre så brukar jag oftast bli lite less så då blir det break
Ska bli riktigt kul det här!

Permalänk
Skrivet av Bazzie:

@formerself: Inte garanterad stun på Shield Charge längre tyvärr, men det räcker kanske med den man får för max avstånd?

Det är ju AoE, så förhoppningsvis borde man lyckas med stun på någon av de fienderna man träffar. Det kommer ju däremot uppstå frustrerande situationer då man sprungit in bland fiender och har 0 Endurance Charges (pga Immortal Call eller otur). Det är i alla fall en intressant build, men jag tror inte jag tänker välja den som ligans första build.

Istället blir det Degen Vortex Elementalist. Blev inspirerad av ZiggyD's video, men jag ville tidigare både köra Elementalist och testa nya skills. Man kan levla enkelt med Firestorm också.

Sjukt skönt att man är ledig på måndag. Jag brukar inte spela så överdrivet mycket på helger, så nationaldagsledigheten blir perfekt för att komma ikapp andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av formerself:

Sjukt skönt att man är ledig på måndag. Jag brukar inte spela så överdrivet mycket på helger, så nationaldagsledigheten blir perfekt för att komma ikapp andra.

Sjukt skönt att vara klar med alla tentor och uppgifter första året på högskolan och inte ha något (vettigt) att göra förrän i slutet av augusti. Blir nog en hel del spelande denna liga så att säga.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Moderator
Moderator

I vanlig ordning har jag sjutton utkast till hipsterbyggen, trettionio nedskrivna idéer som knappt lämnat konceptstadiet och femtioelva lösa trådar som flyger runt i huvudet och krockar med alltihop.
Eftersom jag brukar rotera mellan caster/melee och jag spelade trap DD i phc blir det väl melee nu i p2hc, iofs körde jag melee i senaste flashback hc också men det räknas knappt.
Verkar landa i juggernaut som första bygge, Unrelenting är löjligt bra och eftersom jag inte vill spela metaquake så blir det Vigilant Strike splash med planen att köra Hegemony's Era. Defensivt ser det löjligt bra ut, och skadan torde räcka och bli över. Problemet är naturligtvis den tramsigt lilla radien på melee splash. Vill jag skoja till det är det lätt att byta till Doryani's Catalyst, om jag klurar ut hur man skulle överleva kartor med ele reflect.
Egentligen ville jag komma på något klurigt med Toxic Delivery, som Spectral Throw crit Bino's. Finns risk att det blir något sådant när jag tröttnat på att aldrig dö med marauder.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem

Har lirat sedan betan och kör nu för första gången en trapper.
Kände att en billig och effektiv build kan vara bra som första char i ligan för att bygga lite currency, kör bladefall trapper och än så länge smälter ju allting bort.
Visserligen bara kommit till level 50, bryr mig inte om att powerlevla och igårkväll så fick jag avsluta efter någon timmes spel då jag krashade och sen fick jag bara 404 error när jag försökte patcha spelet.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Gjorde en egen Caustic Arrow Raider build, spelat som fan o är rank 1 raider rank 43 totalt nu efter middagen :] Gillar typ bara att racea och har inte tid att spela mer efter helgen :'(

Permalänk
Medlem

Så hur går det för er och vad spelar ni? Själv gav jag upp min frostbolt/vortex witch när jag kom till act 4 (normal). Försökte verkligen tycka om den men den är inte lämpad för solo self-found direkt. Tål inte mycket och gör för lite skada.
Får se om jag ger den en ny chans när jag hittat lite bättre gear till den på någon annan karaktär.

Började istället med en 2h duelist. Precis kört normal lab (Efter att ha klarat act 4 normal) och valde Slayer som klass. Valde Endless Hunger (20% overkill dmg leeched as life och life leech försvinner inte när man har fullt hp). Kanske lite väl tankigt för SC men jag gör ändå sjukt mycket skada för min level och jag gillar inte att dö.

Kör för tillfället med EQ (AOE) och Double Strike (för single target). 4L är allt jag har då jag försöker undvika trading och bara köra det jag hittar (eller hittat på någon annan karaktär). Har i.a.f. sjukt roligt med Slayern. Tror jag dött en gång (när jag var afk på ett dåligt ställe). Sen jag fixade Endless Hunger har nog inte min hp varit under 90%.

Har tidigare inte gjort så mycket egna builds (Tid att läsa in mig har inte funnits) utan tittat på andra. Detta är nog första gången jag kör helt efter eget huvud.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Inte spelat PoE på bra länge nu. Fick för mig att starta upp det igen i förrgår och vilket föll rätt väl in i nya ligan Hade faktiskt ingen koll på att det.

Fick lust att lira en ny minion/aura build. Det är min main i HC men nu var det så länge sedan jag spelade och trädet har ändrats rätt mycket sedan sist så det blir lite nytt att tänka på.

Förändringarna på AA (vet inte när de gjorde att den inte drainade mana per sec) gjorde den viable mycket tidigare i spelet. MoM visste jag att de flyttat (riktigt så länge sedan var det inte jag spelade) så den var nice att få tidigt.

Hade glömt hur seg builden är early game. Clearspeed är inte superhög i slutet heller men innan man får upp ett par utvalda spectres och kan hålla dem vid liv är det rätt segt.

Bra överlevnad och rätt oberoende av gear så det går iaf stadigt framåt. Är i slutet av act 4 normal nu. Bara spelat ett par timmar per kväll och kollar youtube medan jag spelar så det har inte varit någon powerlevling direkt.

Om jag dör så tror jag nog att jag plockar upp en lite snabbare build till nästa försök.

Visa signatur

He who hasn't hacked assembly language as a youth has no heart. He who does so as an adult has no brain.
~John Moore

Permalänk
Skrivet av Gavelinus:

Så hur går det för er och vad spelar ni? Själv gav jag upp min frostbolt/vortex witch när jag kom till act 4 (normal). Försökte verkligen tycka om den men den är inte lämpad för solo self-found direkt. Tål inte mycket och gör för lite skada.
Får se om jag ger den en ny chans när jag hittat lite bättre gear till den på någon annan karaktär.

Jag är nu level 81 med min Vortex Elementalist. Frostbolt används ganska sällan. Ibland när man stöter på gigantiska farliga pack med monster så är det sjukt användbart att inte behöva springa in nära.

Min Vortex gör strax över 10k Fire Damage (tack vare Pyre) och sedan gör den strax under 10k Cold Damage som degen. Eftersom jag gör Fire-skada så får jag även en ignite som även gör extra skada med Damage Over Time-noder och så sänker den Cold Resistance med Elemental Equilibrium. Med Blasphemy Elemental Weakness och EE så har nog de flesta monster 0% eller negativa Cold Resists, så de smälter riktigt väl. Oftast one-shottas fiender med Fire-skadan bara.

De links jag har är Vortex - Controlled Destruction - Rapid Decay - Increased Area of Effect - Concentrated Effect (fast denna tar jag bort ibland för att den ofta sänker min clear speed).

Jag är ganska tankig med 4.3k liv (med dålig gear) och får Fortify med Shield Charge. Tanken är att få Lightning Damage på min Sceptre så att jag med EE kan göra mer Fire-skada efter en Shield Charge.

Det enda jag riktigt haft problem med än så länge är Merciless Izaro. Uber Izaro lär ju inte bli så enkel då heller. T6 maps har gått bra och borde ta mig an T8 idag.

Permalänk
Medlem

Började med en marauder flame totem, men blev snabbt less på den i cruel. Inte dålig men fick för mig att göra en tornado shot ranger istället, går väldigt bra fast den har sina nackdelar. Igår kväll droppade en tabula rasa så det blir nog fortsätta med totem Snubben i kväll

Permalänk
Medlem

Dissade min planerade pierce sparker pga. ändringar, och valde under stress istället att köra stormcall templar medans patchen laddades ned. Min första templar någonsin (spelat sedan beta (!)).

Är level 67 i merci a4, och tror aldrig jag haft så stor effektiv livspool som med denna build. 3.3k eller så liv, 400ish es och upp till 1.9k mana (40% mind over matter), och es kommer öka rätt bra efter hierophantens boost till es från mana. Stormcall gör någonstans kring 20k dps, med 20% penetration från ascendancy i hjälmen, samt med controlled destruction, less duration och concentrated aoe.

Nu är bara frågan om man ska investera i lite es utility nodes, liv, mana eller armor som försvar... Tror bara jag ligger kring 25% phys red med blandad str och str/int gear, så får nog boosta det lite först.

Någon som inte tycker prophecies mest innebär jobbig backtracking?

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av e1m1:

Någon som inte tycker prophecies mest innebär jobbig backtracking?

De flesta gör ju det tyvärr, men det finns ju några riktigt bra, du har t.ex prophecy för garanterad unique från chance orb så där är det ju i princip bara att välja vad du vill ha för unique och köra en chance orb (förutsatt att det bara finns 1 unique på det base itemet), finns även prophecies för 5s/5l från 1 jeweller och 6s/6l från 1 jeweller.

Vissa ger ju uniques, t.ex Whispering Ice (skall prova en sådan build senare i ligan, fick min Whispering i helgen)

Är just nu lvl 76 (PHC) och det lär inte bli jättemånga timmar de närmsta 2 veckorna.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

5s/5l från 1 jeweller och 6s/6l från 1 jeweller.

Vissa ger ju uniques, t.ex Whispering Ice (skall prova en sådan build senare i ligan, fick min Whispering i helgen)

Jag har lyckats hitta en sån som ger en garanterad 5L med 1 jeweller. Har dock inte något som är värt att slösa den på än då jag bara är runt level 60 och kör self found.

Har hittat några uniques tack vare prophecies. Två stycken Twyzel, ett par Winds of Change men roligast av allt en Sire of Shards som jag funderar på att planera någon build runt. Lite kul med projektiler i en nova (med 4 extra projektiler). Varför inte en summoner där ens pets skjuter/kastar i en nova istället för rakt fram. Eller varför inte en magma orb build? Eller en spectral throw? Idéerna är många!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gavelinus:

Jag har lyckats hitta en sån som ger en garanterad 5L med 1 jeweller. Har dock inte något som är värt att slösa den på än då jag bara är runt level 60 och kör self found.

Har hittat några uniques tack vare prophecies. Två stycken Twyzel, ett par Winds of Change men roligast av allt en Sire of Shards som jag funderar på att planera någon build runt. Lite kul med projektiler i en nova (med 4 extra projektiler). Varför inte en summoner där ens pets skjuter/kastar i en nova istället för rakt fram. Eller varför inte en magma orb build? Eller en spectral throw? Idéerna är många!

Ja den staven är trevlig, körde den själv med flame totem förra ligan och har sett folk köra den med Spectral Throw.

Din bra prophecy är ju bara att lägga i stashen tills vidare så du inte råkar använda den på nå skräp
Bygger du något runt Sire of Shards så har du ju ett vapen som vill ha minst 5 länkar

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Ja den staven är trevlig, körde den själv med flame totem förra ligan och har sett folk köra den med Spectral Throw.

Din bra prophecy är ju bara att lägga i stashen tills vidare så du inte råkar använda den på nå skräp
Bygger du något runt Sire of Shards så har du ju ett vapen som vill ha minst 5 länkar

Jaså? Kändes den vettig med flame totems? Körde bladefall traps förra ligan och är väl lite trött på att bara placera ut saker och sen se dem döda. Men totems har jag inte spelat på sjukt länge så det skulle kunna vara ett alternativ om jag tröttnar på EQ. Har även hittat en 260pds båge som jag är lite sugen på. Har sedan förra ligan funderat på något i stil med mirror arrow och cluster traps och sedan massa auras.

Den är självklart inlagd i min stash Det var det första jag gjorde!

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."