FX-8350, Asus M5A97 R2.0, 16GB DDR3 1600 MHz, H100i GTX

Permalänk

FX-8350, Asus M5A97 R2.0, 16GB DDR3 1600 MHz, H100i GTX

Hejsan!

Dags att sälja systemet som användes för första bygget. Allt är i sina lådor med alla manualer och alla tillbehör i.e sladdar och skruvar. Kvitton på allt finns om ni vill ha kopior.

Det som står på menyn är:

- AMD FX-8350
- Asus M5A97 R2.0 (enheter känns inte igen i en av USB 2.0 portarna)
- 16GB (4x4) Corsair Vengeance LP DDR3 1600 MHz
- Corsair H100i GTX (knappt använd)
- Corsair SP120 Quiet Edition Dual Pack (för radiatorer)

Alla delar utom kylaren är inköpt i november 2012. Kylaren köptes i augusti 2015 och har använts fram tills i oktober 2015, då jag bytte till luft eftersom jag var tvungen att ha toppluckorna öppen, vilket resulterade i att damm byggdes upp fort p.g.a kass isolering i rummet som är byggt i ett garage.

Delarna har suttit i ett Fractal Design Define R4 med dammfilter och varit i rökfritt hem. Processorn har inte överklockats manuellt då jag inte varit i behov, detsamma gäller även RAM stickorna som inte körts i X.M.P, så de är i gott skick och alla komponenter är rengjorda med mikrofiberdukar och komprimerad luft!

Inköpt för ca 5000:-

Säljes då jag uppgraderat till X99. Delar säljes inte separat såvida inte det gäller kylaren och fläktarna tillsammans.

Frågor eller funderingar ang skick eller/och prestanda så är det bara att skriva så fingrarna brinner! (:

Bud börjar på 2 000:- så får vi se vart det bär av.

Kan skicka med Posten, DHL eller Schenker, helt upp till er!

MVH Tobias

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sälja kylaren separat?

Mvh Marcus

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk

@Gyhlen: Tjenare! Går alldeles utmärkt om fläktarna hoppar med i lådan! Vilken prislapp hade du tänkt dig? (:

Permalänk
Medlem

Har du kvar ev. tillbehör så att du kan fästa Corsair H100i GTX på en Intel-sockel?

Visa signatur

Kör Linux - Yes! We are the 2 percent! And growing... Föreslå inte ens något Windows-exklusivt om jag inte specifikt frågar efter något till Win.
2600K - 18GB RAM - 1TB HDD - 64GB SSD - GTX 650 Ti Boost
Minnesvärda trådar: 1, 2

Permalänk

700 plus frakt för Corsair kylaren.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@Erwya: Allt finns kvar, den är packad som den kom och radiatorn samt ledaren på pumpen är rengjord. Är du ute efter endast fästet så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.

@fyllejocke: Bud noterat. Får se vad Marcus ev. andra säger. Däremot säljer jag inte kylaren utan fläktarna, då jag aldrig kommer bli av med dem standalone.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnEvilVegetable:

@Erwya: Allt finns kvar, den är packad som den kom och radiatorn samt ledaren på pumpen är rengjord. Är du ute efter endast fästet så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.

@fyllejocke: Bud noterat. Får se vad Marcus ev. andra säger. Däremot säljer jag inte kylaren utan fläktarna, då jag aldrig kommer bli av med dem standalone.

Jag köper gärna fläktarna som dem är!

Permalänk

@AxelF89: Är det sant? Det förväntade jag mig inte skulle hända! Jag ska kika på fraktalternativ och se vilket som blir billigast. Vad hade du tänkt dig för pris? Jag har använt dem i inte mer än någon vecka då jag var för lat för att montera om alltihop igen, haha så de är i princip sprillans nya!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnEvilVegetable:

@AxelF89: Är det sant? Det förväntade jag mig inte skulle hända! Jag ska kika på fraktalternativ och se vilket som blir billigast. Vad hade du tänkt dig för pris? Jag har använt dem i inte mer än någon vecka då jag var för lat för att montera om alltihop igen, haha så de är i princip sprillans nya!

Haha jadu, vad vill du själv ha för dem? Ett dual pack kostar 229+fri frakt. Så om du kan klura ut frakt så kan vi nog lösa något. Men som sagt, det får ju inte kosta mer än nypris haha alltsammans. Pm!

Permalänk
Medlem

Är intresserad av moderkort och cpu vad tänker du dig för pris för dom 2 :)?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500 för moderkort,cpu och ram

Visa signatur

not so fast

Permalänk
Skrivet av Wisp_CS:

Är intresserad av moderkort och cpu vad tänker du dig för pris för dom 2 :)?

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Skjulet:

Bjuder 1500 för moderkort,cpu och ram

1 500 låter rimligt men vill båda ha det så får ni bråka om det, haha

EDIT: Såg att du inte ville ha RAM Wisp, Skjulet måste därav gå före :/

Permalänk

900kr + frakt för cpun

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gigabyte X399 Aorus Gaming 7 - AMD Threadripper 1900X @ 4,15ghz - G.Skill 2400mhz Flare X 32Gb - Samsung 960 EVO 500gb - MSI GTX 980 ti Lightning - Corsair RM1000x - Phanteks enthoo primo - Custom Water cooling - Acer 27" Predator XB271HU G-Sync IPS 2560x1440 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnEvilVegetable:

1 500 låter rimligt men vill båda ha det så får ni bråka om det, haha

EDIT: Såg att du inte ville ha RAM Wisp, Skjulet måste därav gå före :/

Lugnt står över om han bjuder 1500

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnEvilVegetable:

@Erwya: Allt finns kvar, den är packad som den kom och radiatorn samt ledaren på pumpen är rengjord. Är du ute efter endast fästet så kan jag tyvärr inte hjälpa dig.

@fyllejocke: Bud noterat. Får se vad Marcus ev. andra säger. Däremot säljer jag inte kylaren utan fläktarna, då jag aldrig kommer bli av med dem standalone.

Bjuder 100kr för fläktarna, vad kommer frakt gå på? Vi kanske kan lösa det på något sätt?

Permalänk

@b_andersson_79: Hej, jag kan tyvärr inte sälja delarna separat, som noterat i annonsen men det var ett riktigt bra bud!

@Wisp_CS: Okej!

@seraj5: Hejhej, 64 kr, så det är väldigt mycket för en så liten grej. Jag har en person som står före och vill möjligtvis även ha kylaren så jag avvaktar tills denne svarar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnEvilVegetable:

@b_andersson_79: Hej, jag kan tyvärr inte sälja delarna separat, som noterat i annonsen men det var ett riktigt bra bud!

@Wisp_CS: Okej!

@seraj5: Hejhej, 64 kr, så det är väldigt mycket för en så liten grej. Jag har en person som står före och vill möjligtvis även ha kylaren så jag avvaktar tills denne svarar!

Vad är ledande bud för kylaaren och fläktarna då ?:)

Permalänk

@seraj5: Bud på kylaren är 700, och den andre har jag föreslagit 900 för både och inkl frakt.

Permalänk

Jag drar tillbaka mitt bud på kylaren, ursäkta mig om jag ödslade din tid.

Permalänk

@Skjulet: Se PM.

@Fyllejocke: Gotcha! Tack för intresse!