2st helt nya Sapphire Radeon R9 390 Nitro Backplate

Permalänk
Medlem

2st helt nya Sapphire Radeon R9 390 Nitro Backplate

Annonsen avser två stycken helt nya Sapphire-kort i obruten förpackning som säljes separat.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3400452

Garanti och kvitto (23 och 25 april 2016) finns från CDON. Om det är så att CDON kan tänka sig att köpa tillbaka korten kommer jag ta bort annonsen. Lite oklart just nu då jag fått dom som ersättningskort för kort köpta i februari.

Kan träffas i Göteborg för överlämning, annars skulle t.ex. blocketpaket fungera. Givetvis kan jag också skicka om jag får in betalning först.

Har bara gjort en affär tidigare på forumet, brukar mest sälja på Tradera, men sedan deras 10% max 150kr avgift vill jag försöka undvika det.

Säljer dom separat, kanske kan ge nån hundralapp i rabatt om någon tar båda.

Kan börja ta bud på 2000kr per kort.

Vid frågor är det bara att PM:a eller skriva i tråden.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2000:- ink frakt bjudet.

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk

@Minisulan: Har skrivit pm, kolla gärna!

Visa signatur

PC: 5800X3D | ASUS CROSSHAIR VI HERO | ASUS 1080ti Turbo | 32GB CORSAIR VENGEANCE PRO 3000mhz
Laptop: MSI Modern 15 | R7 7730u | 16GB RAM | SSD 512GB
Lur: XIAOMI MI 10T PRO

Citera för svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BiggieLiten:

@Minisulan: Har skrivit pm, kolla gärna!

Har inte fått något PM

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk

@Minisulan: Oj skulle tagga säljaren haha, blev lite fel hehe

Visa signatur

PC: 5800X3D | ASUS CROSSHAIR VI HERO | ASUS 1080ti Turbo | 32GB CORSAIR VENGEANCE PRO 3000mhz
Laptop: MSI Modern 15 | R7 7730u | 16GB RAM | SSD 512GB
Lur: XIAOMI MI 10T PRO

Citera för svar.

Permalänk

@refTri: har skickat pm, kolla gärna

Visa signatur

PC: 5800X3D | ASUS CROSSHAIR VI HERO | ASUS 1080ti Turbo | 32GB CORSAIR VENGEANCE PRO 3000mhz
Laptop: MSI Modern 15 | R7 7730u | 16GB RAM | SSD 512GB
Lur: XIAOMI MI 10T PRO

Citera för svar.

Permalänk
Medlem

du har pm

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredd_3:

du har pm

Tack, skriv gärna buden direkt här i tråden så blir det enklare

Permalänk
Medlem

Vad ligger buden på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av refTri:

Annonsen avser två stycken helt nya Sapphire-kort i obruten förpackning som säljes separat.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3400452

Garanti och kvitto (23 och 25 april 2016) finns från CDON. Om det är så att CDON kan tänka sig att köpa tillbaka korten kommer jag ta bort annonsen. Lite oklart just nu då jag fått dom som ersättningskort för kort köpta i februari.

Kan träffas i Göteborg för överlämning, annars skulle t.ex. blocketpaket fungera. Givetvis kan jag också skicka om jag får in betalning först.

Har bara gjort en affär tidigare på forumet, brukar mest sälja på Tradera, men sedan deras 10% max 150kr avgift vill jag försöka undvika det.

Säljer dom separat, kanske kan ge nån hundralapp i rabatt om någon tar båda.

Kan börja ta bud på 2000kr per kort.

Vid frågor är det bara att PM:a eller skriva i tråden.

Läs hela annonsen här

2000 kr bjudet för 1 st 390

Permalänk
Medlem

Jag ger dig 4000kr för båda korten. Bor i göteborg

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hade verkligen hoppats på att få 2500kr per kort iom. att dom är helt nya, annars kanske jag använder dom och säljer de begagnade i höst istället. Men vi får se vad det slutar på, fortsätt buda bara.

Permalänk
Medlem

2200 kr för ett kort.

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av refTri:

Hade verkligen hoppats på att få 2500kr per kort iom. att dom är helt nya, annars kanske jag använder dom och säljer de begagnade i höst istället. Men vi får se vad det slutar på, fortsätt buda bara.

Med tanke på hur nära de nya generationerna är så är det ju klart att man blir lite avvaktande i sin budgivning då man inte vet hur mycket priserna kommer att sjunka sen.

Med tanke på sweclockers nyhet igår om att nya 490X skulle vara lika snabbt som 980 Ti till halva priset så måste man ju vara lite avvaktande.

Edit: Hade felciterat nyheten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PsyCor:

Med tanke på hur nära de nya generationerna är så är det ju klart att man blir lite avvaktande i sin budgivning då man inte vet hur mycket priserna kommer att sjunka sen.

Med tanke på sweclockers nyhet igår om att nya 490 (x) skulle vara 1.5 ggr bättre än titan x till halva priset så måste man ju vara lite avvaktande.

Det förstår jag. Men sen är ny kort alltid lite dyrare precis när de släpps, prisjämförelsen är kanske mot release-priset titan x hade. Sen dröjer det innan man väl kan ha det i handen. Vi får se vad som händer, har prisfallet på 390-kortet redan hänt använder jag nog det själv tills i höst och säljer det för 1600-1800 eller vad det kan va värt då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av refTri:

Det förstår jag. Men sen är ny kort alltid lite dyrare precis när de släpps, prisjämförelsen är kanske mot release-priset titan x hade. Sen dröjer det innan man väl kan ha det i handen. Vi får se vad som händer, har prisfallet på 390-kortet redan hänt använder jag nog det själv tills i höst och säljer det för 1600-1800 eller vad det kan va värt då.

Jag citerade nyheten fel. Var samma prestanda som 980 Ti till halva dess pris. Alltså runt 3500 kr för 980 Ti prestanda.

Permalänk

.Fan asså..Vill köpa ett men nu blir jaf förvirrad! När ska de här 490x släppas? Håller på och bli tokig på mina 770s som låter som 2 jumbojets!!

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 3820 3.6 GHz GPU: ASUS GeForce GTX 770 2GB DirectCUII OC SLI
Minne: Crucial Ballistix Elite 16GB DDR3 1866mhz MB: ASUS SABERTOOTH X79 - ATX / X79
PSU: Corsair AX 1200W 80+ Gold Chassi: Cooler Master Storm Trooper
HDD: Corsair Force LS SSD 240 GB Kylare: Hydro i100

Permalänk

Gokväll!

Hur ser det ut? Köpsugen på ett utav korten! 2250:- Bjudet

Permalänk
Medlem

Tack för alla era bud. Fått 2250 här i tråden (ovan) och 2500 via PM. Dock kan jag meddela er att jag just nu skickat tillbaka korten till CDON efter att ha mailat lite med deras kundtjänst ang. öppet köp. Men låter tråden vara öppen ett tag till ifa. de ändå skulle neka returen.

All kudos till CDON, visst jag är storkund där, men ändå bättre än jag förväntat mig. När jag reklamerade de tidigare korten fick jag samma dag mailad en retursedel och de bad mig återkomma när jag postat för att direkt skicka ut hela nya kort (innan de ens tittat på korten).
Sen nu går de även med på att köpa tillbaka ersättningskorten, alla frakt fram och tillbaka för returer/återköp/reklamation har även varit gratis för mig. Grymt imponerad!