Ge bort spelnycklar! (Läs trådreglerna först!)

Permalänk
Medlem

Tar Steel Storm: Complete Edition om den är kvar?
Har skickat PM

mvh
Johnny

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem

Har ett par Steamnycklar jag med, skicka PM om det är något du är intresserad av

Blackwell Legacy
Breach and Clear
The Mysterious Cities of Gold
Out of the park baseball 14
Ravensword Shadowlands
Solar 2
SpaceChem
Splice
The Swapper
Thomas was alone

Då va de schlutt

Visa signatur

...

var fri

...

Permalänk

@d0b tack så mkt!

Visa signatur

CPU: Ryzen 3900X PSU: Corsair 750 GPU: Asus GTX 1080ti Moderkort: 570x Strix-E RAM: G.Skill Trident Z 32Gb

Permalänk
Medlem

Jag har en Steam gift med spelet "Space farmers" om någon vill ha. Skicka ett PM till mig så löser vi det där.

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk
Medlem

Feel-A-Maze : STEAM KEY

YITGA-PAV**-WFEGX

** = 99

Permalänk
Medlem
Skrivet av DeepBlue:

Feel-A-Maze : STEAM KEY

YITGA-PAV**-WFEGX

** = 99

Tagen av någon som inte tackade

Permalänk

Tack så mycket @d0b

Permalänk
Medlem
Skrivet av AAKKQQ:

Kvar är dessa då:

DeadCore
Runers

Skicka PM.

DeadCore
Runers

Gone.

Permalänk
Medlem

Har en Promokod till spelet Smite =>
PCGP0390B8EE51029

Hoppas någon får nöje av denna

Permalänk
Medlem

@Ompax: Såg ruggigt kul ut, men får man fråga vart aktiverar jag koden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av StarKzz:

@Ompax: Såg ruggigt kul ut, men får man fråga vart aktiverar jag koden?

Någon gång under nedladdningen (eller registreringen?) så skall man kunna ange en Promo-kod vad jag förstått, vilket ska ge en massa "upplåsta gudar" eller vad det nu stod. Läste inte så noga då jag inte var intresserad av spelet

Permalänk
Medlem

Har en nyckel över till Batman Arkham Asylum GOTY (Steam), BWJ2K-K80HX-K09P* (Ersätt * med Z)

Edit: tagen

Permalänk
Avstängd

Earth 2150 Trilogy:http://store.steampowered.com/app/253880/
Köpte fel, skulle köpa Deus EX
TR3NQ-JAKLAR-QBQDE

Byt ut JAKLAR mot BLJKD

Dold text
Visa signatur

Höghastighetsfiber är livet :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av stormense:

Earth 2150 Trilogy:http://store.steampowered.com/app/253880/
Köpte fel, skulle köpa Deus EX
TR3NQ-JAKLAR-QBQDE

Byt ut JAKLAR mot BLJKD

Dold text

Tog den tackar

Permalänk
Medlem

CS:GO

Har en nyckel över till CS:GO. Först till kvar via PM kammar hem detta underbara spel!

Tagen! Fort gick det också. Wow..

Nyckel tagen
Permalänk
Medlem

Har ett par koder som jag fick med i Intel game bundle som jag inte är i behov av.

Promo code för world of warships. Vet inte vad denna ger då spelet är F2P.
HDK59GK4N8

Och en kod till CS:GO:
5HN47-3VEAY-YXZMP

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zaphood:

Har ett par koder som jag fick med i Intel game bundle som jag inte är i behov av.

Promo code för world of warships. Vet inte vad denna ger då spelet är F2P.
HDK59GK4N8

Och en kod till CS:GO:
5HN47-3VEAY-YXZMP

Jag tog CS:GO nyckeln. Bugar och bockar.

Visa signatur

CPU:intel core i5 2500k 3.30ghz||MB:Gigabyte z68x-ud3h-b3||
RAM:corsair vengeance 8gb 1600mhz||GPU:kfa2 gtx 680 (accelero hybrid)||
PSU:corsair TX750w||CHASSI: fractal design define r3 ||
HDD:2tb||SSD:120gb||

Permalänk
Medlem

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas – RS5-0BKT-JL4V-CUAL-M8W (koden slutar med den siffra som inte är värd något).

Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory – SC3-Q3TD-XKR5-CCQ4-19M (koden slutar med den siffra som inte är värd något).

Tom Clancy's Ghost Recon – 8NQM-F49W-XFGC-4JX (koden slutar med alfabetets första bokstav).

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Skrivet av Jonny Myran:

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas – RS5-0BKT-JL4V-CUAL-M8W (koden slutar med den siffra som inte är värd något).

Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory – SC3-Q3TD-XKR5-CCQ4-19M (koden slutar med den siffra som inte är värd något).

Tom Clancy's Ghost Recon – 8NQM-F49W-XFGC-4JX (koden slutar med alfabetets första bokstav).

Alla verkar tagna men tack ändå

Permalänk
Medlem

Paladins closed beta nycklar

PALB761CA3FC51203 and PALBF722FD8951203

Permalänk
Skrivet av ade182:

Paladins closed beta nycklar

PALB761CA3FC51203 and PALBF722FD8951203

Tack tog nr2

Permalänk
Skrivet av ade182:

Paladins closed beta nycklar

PALB761CA3FC51203 and PALBF722FD8951203

tog nr 1

tack

Visa signatur

Fractal Design Define R4 | i7 6700k @ 4.6 ghz | Corsair H100i V2 | Asus Z170 MAXIMUS VIII HERO | Corsair Vengeance 3200MHz 16gb | ASUS GeForce RTX 2080 8GB ROG STRIX GAMING OC| 2x Samsung 850 Pro 256gb | Samsung 850 Pro 512gb | Samsung 860 EVO 500gb |Acer XB271HU | EVGA SuperNova G2 750w

origin/steam: goffemannen

Permalänk

Jag har.
Tomb Raider 1,2,3 ( tagna)
The Last Remnant (tagen)
Life Is Strange™ - Episode 1(taget)

Skicka ett pm på vilket eller vilka ni vill ha.
ps. först till kvarn.

Permalänk
Medlem

@Peter Riisager:

Tar valfritt tomb gärna. Hälst nyaste. hittar dock inte pm atm

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av grapnel:

Tack men alla är tagna.

Visa signatur

"NO! I dont wanna die. There are still too many things I don't own..."
I7 13700K | Asus Prime z690-a | 32GB DDR5 | Asus 3080ti | Samsung 970 m.2 250 + 2000 + några 1tb 870s | 3 x Asus 27´ 1440p 165hz
NAS Synology DiskStation DS920+ 4x12TB WDred / Ender 3 PRO / Ender 3 S1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkie:

Tack men alla är tagna.

Och troligtvis av en o samma person.
Detta system funkar inte

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Fractal R2| i7 930@2,8 GHz| NH-D14| X58A-UD3R| ATI 5870| Corsair 6GB XMS3 ram| Crucial m4 64GB SSD +Intel x25 G2 40GB SSD +2*Samsung F3 1T i raid| FD 650W| WIN 10 64|

Permalänk
Medlem

Skriver man inte ut nyckeln i klartext, eller länken, i inlägget så funkar det.
Byter man ut bokstäver i nyckeln, eller ännu bättre delar ut den via PM, då fungerar det bra.

Permalänk
Entusiast

Tänk på att det är halvt omöjligt att styra bilen i NFSMW som det tipsas om i tråden, men när spelet är gratis så kanske man inte borde klaga.

Problemet verkar vara exklusivt till PC versionen.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonssown:

Tänk på att det är halvt omöjligt att styra bilen i NFSMW som det tipsas om i tråden, men när spelet är gratis så kanske man inte borde klaga.

Problemet verkar vara exklusivt till PC versionen.

Så vitt jag vet har det här spelet redan tipsats om, och modererats bort, ur den här tråden, troligtvis för att det finns en annan tråd för "gratis" spel. Men jag hittar så klart inte den just nu.
Sen vet jag inte vad ni har för problem med att styra. Det var skit att mappa knapparna till min handkontroll, (eftersom de har dedikerade knappar för olika slags navigering. en till bilarna, en till en meny, en annan till en annan meny. Korkat. Slutade med att jag helt enkelt navigerar menyer med tangentbordet, vilket inte är bra...) men både analogt, och digitalt uppför sig bra.

Men det tråkigaste är kanske att det inte alls ger samma inlevelse som tidigare need for speed med streetracing, bil-uppgradering, och "skaffa dig en ranking" tema.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.