Permalänk

Fixade ett klipp som visar min HP-pool i siffror också.
Här syns klart och tydligt att mitt max-HP är samma före och efter jag tagit en well.
Det går att spela med det men samtidigt jävligt irriterande.
Se det i fullscreen för att få tydliga siffror.

Visa signatur

MSI GS60 Ghost Pro. I love laptops!

Permalänk
Medlem
Skrivet av svartdroid:

Kollade nu precis.
Tog en Healing Well och mitt HP halverades, från 1M till 500k och började sakta ticka uppåt igen.
Kör med Fire Ally så det är ingen HP-bonus från Earth som spökar.
Detta är första gången någonsin jag testar köra med 6p Inna, ska testa och se om det har något med det att göra.

(6) Set:
Gain the five runed Mystic Allies at all times and your damage is increased by 50% for each Mystic Ally you have out.

Har du 6p Inna har du ju earth ally också väl? Man ser ju på din film att du har igång massvis med allies =D

Tar du bort Mystic Ally från dina skills så händer det ej (spelet fyller väl ditt HP till vad det ska vara utan %HP increase från skillen, därav buggen). Vad har du ens ally till i en Inna's build? Då får ju alla passives genom settet och spirit problem har man väl sällan med Inna's?

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Skrivet av BergEr:

(6) Set:
Gain the five runed Mystic Allies at all times and your damage is increased by 50% for each Mystic Ally you have out.

Har du 6p Inna har du ju earth ally också väl? Man ser ju på din film att du har igång massvis med allies =D

Tar du bort Mystic Ally från dina skills så händer det ej (spelet fyller väl ditt HP till vad det ska vara utan %HP increase från skillen, därav buggen). Vad har du ens ally till i en Inna's build? Då får ju alla passives genom settet och spirit problem har man väl sällan med Inna's?

Varför jag inte bytt Mystic Ally till något annat är en jävla bra fråga
Den följde nog bara med från min förra setup, hade inte en tanke på att 6p gav alla allies utan att ha skillen assignad.
Och med spirit har du helt rätt, jag kan vräka ur mig cyclone strike tills domedagen utan att tömma min spirit pool så det är inget man behöver tänka på.

För övrigt så bytte jag build och gear och tog en well, hände inget med min HP.
Så någonstans med Inna 6p så buggar det.
Hände inte med endast 4p

Visa signatur

MSI GS60 Ghost Pro. I love laptops!

Permalänk
Medlem
Skrivet av svartdroid:

Varför jag inte bytt Mystic Ally till något annat är en jävla bra fråga
Den följde nog bara med från min förra setup, hade inte en tanke på att 6p gav alla allies utan att ha skillen assignad.
Och med spirit har du helt rätt, jag kan vräka ur mig cyclone strike tills domedagen utan att tömma min spirit pool så det är inget man behöver tänka på.

För övrigt så bytte jag build och gear och tog en well, hände inget med min HP.
Så någonstans med Inna 6p så buggar det.
Hände inte med endast 4p

När jag testade så gick HPt ner till exakt samma som det är utan earth ally. Hände bara om jag hade en ally som vald skill (all tester med 6p inna på, som ger earth ally även om den ej är vald).
Gjorde dock bara ett mycket kort test.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av svartdroid:

För övrigt så bytte jag build och gear och tog en well, hände inget med min HP.
Så någonstans med Inna 6p så buggar det.
Hände inte med endast 4p

En känd bug. Har varit så sedan patchen släpptes tyvärr. Självklart har det klagats både höger o vänster i forumen men varför det tar sådan tid kan man ju undra. Det kanske inte är så många som spelar monks just nu. Mest synd om er hardcore spelare. Känns ju lite som man måste undvika setbonusen.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11883998315

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

När jag testade så gick HPt ner till exakt samma som det är utan earth ally. Hände bara om jag hade en ally som vald skill (all tester med 6p inna på, som ger earth ally även om den ej är vald).
Gjorde dock bara ett mycket kort test.

Konstigt , jag har ingen Ally skill vald och endå händer det mig.

Om dom inte ändrat det nyligen , ska testa o se om det händer fortfarande

Bytar jag zon/wp så tappar jag HP.

Visa signatur

MB MSI PRO Z790-A MAX WIFI CPU i9 14900K CPU COOLER EK-Nucleus AIO CR360
GPU ASUS GeForce RTX 3090 STRIX GAMING OC PSU ASUS ROG Strix 1000W
MEM CORSAIR DOMINATOR TITANIUM 48GB DDR5 RGB 7000Mhz
MONITOR Asus PG42UQ 4K CHASSI Phanteks Eclipse P600S White
HD 1 Samsung 990 PRO 2Tb HD 2 Samsung 980 PRO 2Tb

Permalänk
Skrivet av BergEr:

När jag testade så gick HPt ner till exakt samma som det är utan earth ally. Hände bara om jag hade en ally som vald skill (all tester med 6p inna på, som ger earth ally även om den ej är vald).
Gjorde dock bara ett mycket kort test.

För mig händer det när jag har 6p Inna, oavsett om jag har Mystic Ally som skill eller inte.
Jag får väl leva med det så länge, antingen tills jag får komplett gear till att köra Ulianas eller tills Blizzard får för sig att fixa det.
För jag gillar verkligen att spela med 6p Inna så jag vill inte ge upp det endast för att Blizzard inte kan få tummen ur.

Visa signatur

MSI GS60 Ghost Pro. I love laptops!

Permalänk

Äntligen ett steg till en Ulianas EP-build.
Borde jag rerolla socket och använda ramaladnis gift eller låta den vara?
Har endast 2st gifts.

Visa signatur

MSI GS60 Ghost Pro. I love laptops!

Permalänk
Skrivet av svartdroid:

http://i.imgur.com/xeyymGM.jpg

Äntligen ett steg till en Ulianas EP-build.
Borde jag rerolla socket och använda ramaladnis gift eller låta den vara?
Har endast 2st gifts.

enligt mig så är AS värdelöst för EP-Uliana, så jag skulle nog fan rerolla AS -> Cooldown reduction och hoppas på en bättre Fist^^ Men är bara en åsikt från mig

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem

P1000 avklarat

Just under 200h played, inga 400h (t.om 500h+) som vissa i Sweclockers gruppen har =D
Tog längre än väntat med som synes är alla i min "grupp" inte lika inbitna
GR 80 solo och fem till set dungeons på mastery så är s5 avklarat för mig.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Just under 200h played, inga 400h (t.om 500h+) som vissa i Sweclockers gruppen har =D

Season rebirth? Timmarna man spelat följer med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av incido:

En känd bug. Har varit så sedan patchen släpptes tyvärr. Självklart har det klagats både höger o vänster i forumen men varför det tar sådan tid kan man ju undra. Det kanske inte är så många som spelar monks just nu. Mest synd om er hardcore spelare. Känns ju lite som man måste undvika setbonusen.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11883998315

Jepp det suger ganska hårt när man spelar på HC. Kan inte ta någon well och man måste vara försiktigt när man plockar items också..

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Season rebirth? Timmarna man spelat följer med.

Det följer väl bara med om man kollar på en hjälte? Finns ju en tracker som räknar tid per säsong.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Det följer väl bara med om man kollar på en hjälte? Finns ju en tracker som räknar tid per säsong.

Säsong 5 började 15:e januari. Det är 24 dagar sen start, vilket ger cirka 21 timmer per dygn om man spelat 500 timmar. Det är säkert möjligt om man idlar, men eftersom man blir utkastad efter ett tag så måste man ha en bot som håller igång gubben isåfall. Dina 200 timmar är drygt 8 timmar per dygn däremot.

Permalänk

@svartdroid: Ramaldinis droppar en hel del då och då.
Får man ett enhands med nära 3k damage skulle jag inte tveka att rolla bort socket för tex damage%(om du inte har något liknande redan eller ännu bättre).
Känns som att jag får flest Ramaldinis från rift och Grift, närmar mig para 600 och har fått 7 st denna säsongen.

Sen får man ju naturligtvis prioritera om man tänker prova flera olika builds och inte har så många.
Körde själv Ulianas förra säsongen, tyckte den var rätt trevlig. Fast det är inte helt lätt att snapshotta som man måste göra för max damage:/

Mvh
Jonas

Permalänk

Gr75 avklarad och snart paragon 900 med min punish Crusader inte provat grupp alls tyvärr. Sugen? adda Saphirian#2322

Permalänk
Skrivet av Jonteman82:

@svartdroid: Ramaldinis droppar en hel del då och då.
Får man ett enhands med nära 3k damage skulle jag inte tveka att rolla bort socket för tex damage%(om du inte har något liknande redan eller ännu bättre).
Känns som att jag får flest Ramaldinis från rift och Grift, närmar mig para 600 och har fått 7 st denna säsongen.

Sen får man ju naturligtvis prioritera om man tänker prova flera olika builds och inte har så många.
Körde själv Ulianas förra säsongen, tyckte den var rätt trevlig. Fast det är inte helt lätt att snapshotta som man måste göra för max damage:/

Mvh
Jonas

Jag rollade om socket till dmg och giftade vapnet, det kändes rätt.
Spelade Ulianas EP en stund, det var effektivt men inte riktigt min spelstil ändå.
Höll på att dö alldeles för ofta.
Gick tillbaks till Inna's Gen istället, den känner jag mig säker med.
Kanske ska testa Inna's EP-build istället för Ulianas, den kanske passar mig bättre.

Visa signatur

MSI GS60 Ghost Pro. I love laptops!

Permalänk
Medlem
Skrivet av svartdroid:

Jag rollade om socket till dmg och giftade vapnet, det kändes rätt.
Spelade Ulianas EP en stund, det var effektivt men inte riktigt min spelstil ändå.
Höll på att dö alldeles för ofta.
Gick tillbaks till Inna's Gen istället, den känner jag mig säker med.
Kanske ska testa Inna's EP-build istället för Ulianas, den kanske passar mig bättre.

Jag ändrade lite på min Inna's spec idag, 5 inna's + 2 ulianas sen RoG på det.
Funkar bra för GR 50-55 men vart lite jobbigt att överleva på GR60 då man förlorar ca 50% damage reduction av att byta shoulders. (Det var lite extra jobbigt att förlorar 50% damage reduction då jag kör HC)

Inna's:
Gloves
Chest
Pants
Belt
Daibo

Ulianas:
Shoulders är ett måste då det inte finns på Inna's sedan valfritt, jag valde head då jag fick ett ancient.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Avstängd
Skrivet av BergEr:

P1000 avklarat
http://i.imgur.com/bXowzKl.jpg
Just under 200h played, inga 400h (t.om 500h+) som vissa i Sweclockers gruppen har =D
Tog längre än väntat med som synes är alla i min "grupp" inte lika inbitna
GR 80 solo och fem till set dungeons på mastery så är s5 avklarat för mig.

Du har alltså i princip lirat i snitt 8 timmar om dagen sedan season 5 kom?

Nå int' finns he så mysche mer å göra i Kalix än å schpela Diablo hela dagarna. He ju fö' fan kallt, mörkt och schnöigt ute och schkotern ä ju trasig.

Eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barren Wuffet:

Du har alltså i princip lirat i snitt 8 timmar om dagen sedan season 5 kom?

Nå int' finns he så mysche mer å göra i Kalix än å schpela Diablo hela dagarna. He ju fö' fan kallt, mörkt och schnöigt ute och schkotern ä ju trasig.

Eller?

Ja snittet med afk tid inräknat blir väl 8h om dagen. Även haft gott om tid till att jobba, gymma, laga mat, skotta snö osv
Har haft ett snitt på närmare 14h i andra säsonger, så varit mycket mer chill denna omgång.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

BergHa wow det där är ju fan bara extremt hur orkar man ? själv är jag lite över p550 men jag spelar väl mer casual..

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Ja snittet med afk tid inräknat blir väl 8h om dagen. Även haft gott om tid till att jobba, gymma, laga mat, skotta snö osv
Har haft ett snitt på närmare 14h i andra säsonger, så varit mycket mer chill denna omgång.

Hur mycket sover ni i snitt per dygn?!

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Jag har 777 i pargon tror jag det var igår när jag gick och la mig och jag har inte heller spelat många timmar och jag har inte försökt att pusha för att levla direkt heller.
kanske spelar 2-3 timmar en kväll ibland mer och ibland mindre sedan kan det bli lite mer på helgerna.

Men troligen blir det som förra säsongen när jag når strax över 800 så kommer jag typ sluta och spela och spela annat eller om man ska satsa på 1000 paragon.
Kan bara säga att det gått mycket fortare att gå upp i level denna säsong.
Har bara gjort grift 70 själv i solo och är väl nöjd med det har inte känt behovet av att ligga i toppen
Det jag spelar mest med är min crusader har inte gjort lika mycket på min munk så jag funderar på att börja spela den och se om jag kan hitta rätt saker för att göra 70 grift.

problemen med munken är att spelar men i party ska man spela på ett sett och spelar man själv ska man spela på ett annat sätt.
med crusader spelar man likadant då slipper man hålla på och byta skill och saker.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/vinylen-2125/hero/72373144

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Skrivet av vinylens:

Jag har 777 i pargon tror jag det var igår när jag gick och la mig och jag har inte heller spelat många timmar och jag har inte försökt att pusha för att levla direkt heller.
kanske spelar 2-3 timmar en kväll ibland mer och ibland mindre sedan kan det bli lite mer på helgerna.

Men troligen blir det som förra säsongen när jag når strax över 800 så kommer jag typ sluta och spela och spela annat eller om man ska satsa på 1000 paragon.
Kan bara säga att det gått mycket fortare att gå upp i level denna säsong.
Har bara gjort grift 70 själv i solo och är väl nöjd med det har inte känt behovet av att ligga i toppen
Det jag spelar mest med är min crusader har inte gjort lika mycket på min munk så jag funderar på att börja spela den och se om jag kan hitta rätt saker för att göra 70 grift.

problemen med munken är att spelar men i party ska man spela på ett sett och spelar man själv ska man spela på ett annat sätt.
med crusader spelar man likadant då slipper man hålla på och byta skill och saker.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/vinylen-2125/hero/72373144

Jag håller med dig där, det är jobbigt att behöva byta specc och gear beroende på hur man spelar.
Hade varit guld värt om man kunde spara olika builds, komplett med skills och gear.
Just nu klarar jag mig hyffsat fint, kör bara solo för stunden.
Men ändå, synd att det ska vara ett helt projekt för att byta runt lite gear och skills.

Visa signatur

MSI GS60 Ghost Pro. I love laptops!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

BergHa wow det där är ju fan bara extremt hur orkar man ? själv är jag lite över p550 men jag spelar väl mer casual..

Hur man orkar hålla på med sin hobby och spela spel med kompisar? Knappast jobbigt tbh.

Skrivet av griid:

Hur mycket sover ni i snitt per dygn?!

Varierar mycket, under 5h senaste veckorna.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Spelat upp till 600 para, runt 30h played med 4 olika toons. Fattar inte vad som är roligt med D3, samma grinde som för 2 år sen.
Blizzard lovade ju PVP i diablo3, de hade faktiskt en arena man kunde köra 1v1, 2v2 och 3v3 i, hade de implementerat det så hade ju det funnits en mening med att geara sig. Testade brawl med en polare, rätt skoj, men pvp dmg lär nerfas 80% så blir det lite roligare ändå.

Döda monster för att få bättre gear för att döda bättre monster känns ju lagom värt.. nä det blir nog 2 års uppehåll igen.

Förresten lovade bliz en arena till diablo 2 också, så man vet exakt vad blizzards ord är värt.

Permalänk
Skrivet av Knuppe:

Spelat upp till 600 para, runt 30h played med 4 olika toons. Fattar inte vad som är roligt med D3, samma grinde som för 2 år sen.
Blizzard lovade ju PVP i diablo3, de hade faktiskt en arena man kunde köra 1v1, 2v2 och 3v3 i, hade de implementerat det så hade ju det funnits en mening med att geara sig. Testade brawl med en polare, rätt skoj, men pvp dmg lär nerfas 80% så blir det lite roligare ändå.

Döda monster för att få bättre gear för att döda bättre monster känns ju lagom värt.. nä det blir nog 2 års uppehåll igen.

Förresten lovade bliz en arena till diablo 2 också, så man vet exakt vad blizzards ord är värt.

"Döda monster för att få bättre gear för att döda bättre monster känns ju lagom värt.. nä det blir nog 2 års uppehåll igen."

Jag tror du har missat vad Diablo är
Och pvp... pvp kan aldrig bli balanserad i diablo, tyvärr

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

BergHa wow det där är ju fan bara extremt hur orkar man ? själv är jag lite över p550 men jag spelar väl mer casual..

Med tanke på att det finns folk på paragon 2234 i season 5 tycker jag inte att p1000 känns allt för farligt, du får ju tänka på att nöter man tillräckligt höga rifts så drar man ett par paragon varje rift nästan oavsett hur hög paragon man har. Själv ligger jag på p553 och då tog jag ändå ett uppehåll på nästan 2 veckor strax efter att säsongen började då jag lackade ur efter att ha dött i HC pga vad som måste varit en bugg samt att jag hade en del annat för mig.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem

Kört 99% solo är para 857 tror jag, men nu har jag spelat klart för säsongen och inväntar nästa som landar om lite mer än två månader.

Permalänk
Medlem
Skrivet av person:

Kört 99% solo är para 857 tror jag, men nu har jag spelat klart för säsongen och inväntar nästa som landar om lite mer än två månader.

va kör du inte multi ? va trist solo kör man ju typ sällan själv gör jag det nog bara när jag vill farma lite bounty material annars inte man får ju mera xp och loot när man kör online ju