Laptop Lenovo E540 med extra RAM

Permalänk
Medlem

Laptop Lenovo E540 med extra RAM

Säljer min lenovo E540 som införskaffades i sommras. (då ny i låda av företagsutförsäljning så ingen företagsgaranti)
nedan spex med 8gb extra ram installerat på denna samt windows 10 då jag fått två jobbdatorer och släpa omkring på en tredje känns sådär

https://www.dustinhome.se/product/5010774846/thinkpad-e540?gc...

väldigt sparsamt använd släpper lös budandet på 3000

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3000+frakt säger jag väl då!:-)

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

3000 hämtar

Permalänk
Medlem

@Munzter Är det lönt för mig att buda mer, eller måste det vara en mycket större summa än det Nassej är villig att betala för att du ska orka skicka?

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

hmm

@Litenskit: ser inga problem meed att skicka den kontra att någon hämtar den, så länge du matchar värde + Frakt så är det lugnt

Håller budandet öppet kvällen ut ^^

Permalänk
Medlem

@Munzter:
Då säger jag 3500 plus frakt.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Medlem

Byte mot en oöppnad Samsung Galaxy s6?

Permalänk
Medlem

@007onex: tyvärr inte intressant i detta nu

Permalänk
Medlem

Är datorn kvar?

Permalänk

Finns denna kvar?

Permalänk
Medlem

Nä jag har köpt den:)

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.