Wii U till Hauppauge HD PVR?

Permalänk
Medlem

Wii U till Hauppauge HD PVR?

Tjenare,
köpte en Wii U ett tag sen och har haft en gammal original Hauppauge HD PVR sen innan och jag skulle vilja recorda Wii U med den på något sätt? Den första HD PVR:en jag har använder sig alltså av komponentkablar (YPbPr) ... Och Wii U:n har bara hdmi-uttag.

Jag har försökt googlat runt och kolla men blir lite förvirrad... Hittar sånahära YPbPr till hdmi converters men läste nånstans att de går åt fel håll? Fungerar bara åt andra hållet? Kollade på någon video där de hade kopplat ihop det men han visade inte riktigt vad han hade för något...

Ja, vad behöver jag egentligen för att koppla ihop det? Och vad skulle vara enklast/billigast? Tack på förhand.

Visa signatur

Varning: Jag är smått IQ-befriad

Permalänk
Medlem

Komponentkablar för Wii U använder samma för Wii, uttag likaså.

http://www.tradera.com/item/302527/249167971/komponentkabel-n... Bara att köpa och koppla in.

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch