Spelheadset med bäst ljud

Permalänk

Spelheadset med bäst ljud

Hej!

På jakt efter ett spelheadset med så bra ljud som möjligt för en maxsumma på sisådär 1100-1200 SEK. Krav är mikrofon och bra ljud. I övrigt fria tyglar!

Endast produkter från webbhallen då jag har presentkort där!

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/205776-c...
Jag rekommenderar detta headset. Min kompis har detta och ljudet i det är sjukt bra!

Permalänk
Medlem

hyperX ska väl var en av dom bästa har jag hört. finns ju även många andra märken som släpper exakt samma lur under andra namn, så det ska nog finnas.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Skulle säga antingen HyperX eller Qpad så du slipper USB headsets med inbyggda amplifiers som brukar låta väldigt mycket vid idle användning, brus, gnisslande ljud osv.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11

Permalänk
Medlem

qpad qh90, enough said

Permalänk

Håller med om Qpad QH-90.
Men du har även Astro Gaming A40

Visa signatur

Intel i7 8700K @ 5.0Ghz, MSI Z370 Gaming M5, MSI RTX2070 Armor,
Ballistix 16GB DDR4 3000MHz CL15, SSD Samsung 850 500GB,
EVGA Supernova G2 750W, Acer XF270HU,
Fractal Design Arc midi, Modifierat, Custom vattenkylning

Permalänk
Medlem

@morxy49: Jag har själv hyperx 2 skillanderna är att corsair har faktiskt lite mer bas men intw mycket. Men är ett tyngre headset och har inga läder kuddar. Plus att corsair är trådlöst

Permalänk
Medlem

Som andra i tråden sagt: HyperX Cloud/Qpad QH-90 (det är samma headset, bara re-brand)
Jag skulle rekommendera Cloud av de två då Cloud kommer med ett extra par kuddar och flätad kabel.