Permalänk
Skrivet av Zippeer:

Cigoteket säljer Yaeliq

Sant, Men utbudet är mindre och du betalar 130kr för 30ml.
Och ifrån Yaeliq så har du hela utbudet och du betalar 150kr för 100ml. + 85kr frakt.

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZOiDVOiD:

fuktig wettex/trasa + polygrip .....annars försvinner det till nästa påfyllning

Inne på andra påfyllningen och det smakar dock fortfarande av den gamla vätskan även fast det inte ens är samma coil som jag använder...

Hur som några bra rengöringstips som verkligen tar bort gammal vätska?

Permalänk
Skrivet av Destromath:

Inne på andra påfyllningen och det smakar dock fortfarande av den gamla vätskan även fast det inte ens är samma coil som jag använder...

Hur som några bra rengöringstips som verkligen tar bort gammal vätska?

Ta isär allt, och skölj allt i vatten förutom coilen, låt allt torka/lufttorka, bygg ihop, klar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MuffinManxD:

Ta isär allt, och skölj allt i vatten förutom coilen, låt allt torka/lufttorka, bygg ihop, klar.

Problemet ligger väll i att tanken inte går att plocka isär då den är så jävla hårt åtskruvad från produktion, hur som har låtit den ligga och dra sig i en skål med varmt vatten i några timmar och det verkar ha gett resultat då det inte luktar lika starkt av föregående vätska längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Destromath:

Någon som har ett bra sätt att göra rent en tank på? Vet att ijust 2 skall gå att skruva isär men har inte lyckats göra det den är rätt jävla tight åtdragen så tänkte om det finns något bättre sätt att göra rent den på? Försökt skölja ut och låta ligga i varmt vatten ett tag men verkar inte hjälpa, har en smak som verkar ha satt sig i tanken efter en fyllning av den...

Går ej att ta isär ijust2 tanken..
Tappade min så den sprack, sedan plockade jag bort glaset helt och såg att allt var i ett stycke.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WareZ:

Går ej att ta isär ijust2 tanken..
Tappade min så den sprack, sedan plockade jag bort glaset helt och såg att allt var i ett stycke.

https://youtu.be/SV2L1g5QKxs?t=9m27s

Permalänk
Medlem

Oj, Kanske finns olika versioner.. har 2st Ijust tanker, ska se om den andra eventuellt går att ta isär.
Varit störta nackdelen med tanken att den inte har gått att rengöra lätt.

Har förklena nypor för att kunna ta isär min iaf, får testa senare med tång.

Permalänk
Avstängd

Äntligen fredag, ledig och min favorit vape - reuleaux + indestructible med en fräsch build + doughnut pounder igen med några glas bourbon.. mmmm Livet är bra i bland trots allt..

Permalänk
Medlem
Skrivet av retro123:

Äntligen fredag, ledig och min favorit vape - reuleaux + indestructible med en fräsch build + doughnut pounder igen med några glas bourbon.. mmmm Livet är bra i bland trots allt..
http://i.imgur.com/USqNInj.jpg

Du det var inte en dålig fredag inte
Måste ta och testa Doughnut Pounder, många som pratat väl om den här

Permalänk
Medlem

Fick ett litet vapemail igår, mycket gott!

Permalänk

Facebook tips

Jag har följt denna tråd ett tag men har aldrig haft nått kul att skriva. Men jag tänkte bara tipsa om en skön liten Facebook grupp för vejpare. Skön stämning med många kunniga och bra gemenskap. Dom har även fixat lite rabatter och kör en del tävlingar.

Vape Fam Sverige

/JasonChrist

Visa signatur

Jag har för många leksaker...
Jag stavar som en knug!

Permalänk
Medlem

tjenare,

Jag har en Eleaf Ijust2 där tanken pajade(mitt eget fel. så nu är jag ute efter en eller 2 nya tankar för min mod. vilken skulle ni rek?

Permalänk
Medlem
Skrivet av yompe:

tjenare,

Jag har en Eleaf Ijust2 där tanken pajade(mitt eget fel. så nu är jag ute efter en eller 2 nya tankar för min mod. vilken skulle ni rek?

Uwell Crown är definitvt den bästa tanken jag testat och den bör fungera bra på Ijust2 med 0.5 ohm coilsen. Top fill, bra smak och ångproduktion och den bästa byggkvaliten jag sett i en tank.
Coilsen verkar dessutom hålla väldigt länge, jag körde två månader med min första coil.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Uwell Crown är definitvt den bästa tanken jag testat och den bör fungera bra på Ijust2 med 0.5 ohm coilsen. Top fill, bra smak och ångproduktion och den bästa byggkvaliten jag sett i en tank.
Coilsen verkar dessutom hålla väldigt länge, jag körde två månader med min första coil.

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med, har en själv och har testat den på en aspire pegasus, en eleaf istick 60w och en aspire cf sub ohm och den funkar kalas på samtliga. bättre än aspire atlantis v1 , aspire triton och smok tfv4 i mina ögon.

Visa signatur

Jag har för många leksaker...
Jag stavar som en knug!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JasonChrist:

Håller med, har en själv och har testat den på en aspire pegasus, en eleaf istick 60w och en aspire cf sub ohm och den funkar kalas på samtliga. bättre än aspire atlantis v1 , aspire triton och smok tfv4 i mina ögon.

då står det mellan Uwell Crown och iJust 2 tanken

Permalänk
Medlem
Skrivet av yompe:

då står det mellan Uwell Crown och iJust 2 tanken

Jag har båda och Ijust tanken ligger numera på hyllan, Crown är bättre på alla sätt o vis

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Uwell Crown är definitvt den bästa tanken jag testat och den bör fungera bra på Ijust2 med 0.5 ohm coilsen. Top fill, bra smak och ångproduktion och den bästa byggkvaliten jag sett i en tank.
Coilsen verkar dessutom hålla väldigt länge, jag körde två månader med min första coil.

Skickades från m.sweclockers.com

Kanske man får införskaffa sig en Uwell Crown.. 2 månader för en coil låter ju sjukt bra!
Ijust2 coilsen verkar hålla ungefär en vecka för mig (0,3 ohm).

Permalänk
Medlem
Skrivet av WareZ:

Kanske man får införskaffa sig en Uwell Crown.. 2 månader för en coil låter ju sjukt bra!
Ijust2 coilsen verkar hålla ungefär en vecka för mig (0,3 ohm).

Mina iJust2-coils höll betydligt längre.

Du får såklart se till att du inte bränner på fullt när batteriet är fulladdat, då volten är som högst

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Mina iJust2-coils höll betydligt längre.

Du får såklart se till att du inte bränner på fullt när batteriet är fulladdat, då volten är som högst

Mjo får se till det, dock verkar det variera lite hur länge dom håller.. Byter direkt jag känner bränt eller att smaken har minskat.

Coilen jag har i nu är exakt 1 vecka iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WareZ:

Kanske man får införskaffa sig en Uwell Crown.. 2 månader för en coil låter ju sjukt bra!
Ijust2 coilsen verkar hålla ungefär en vecka för mig (0,3 ohm).

Rekommenderar den verkligen, har inte haft en tanke på att köpa nytt sen jag fick den. Den gör vad den ska helt utan tjaffs

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Proffsmoddare

Dagens vapemail!

Origen V2 MK II
Bild på den efter obligatorisk tvätt

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Rekommenderar den verkligen, har inte haft en tanke på att köpa nytt sen jag fick den. Den gör vad den ska helt utan tjaffs

Skickades från m.sweclockers.com

Låter bra Kör du RBA delen till den också?
Blir nog en mod i samma veva, funderar på joytech vtc mini.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WareZ:

Låter bra Kör du RBA delen till den också?
Blir nog en mod i samma veva, funderar på joytech vtc mini.

Nej jag har bara testat 0.25 och 0.5 ohm coilsen, känns inte värt att meka med att göra egna när dom färdiga håller så pass länge
Ta någon mod som kan pumpa ut iaf 60-70W om du köper Crown så har du lite utrymme att röra dig med. Jag kör med en Smok X-cube 2 som jag är riktigt nöjd med, dubbla batteritiden gentemot en mod med singelbatteri.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Passa på nu och köp på er hårdvara. I maj kan det bli svårare att få tag på både ejuice och hårdvara http://joyetech.co.uk/blog/2251/what-is-the-tpd-and-what-will...

Visa signatur

hej hej

Permalänk
Medlem

Hejsan!
Jag har en ny tank en Smok tfv4 och har satt i en ny coil (Triple head coil) och fyllt på vätska och provar den på mitt Ijust 2 batteri.
Men när man suger så får jag vätska i munnen plus så hör man hur det bubblar i coilen?
Vad kan detta bero på? otät någonstans?

Visa signatur

AMD Phenom2 X4 955 3,2GHz Black Edition | Corsair 4GB (2x2GB) | Gigabyte GeForce GTX 460 1GB OC | Antec Three Hundred | Corsair VX 550W | Gigabyte GA-870A-UD3

Permalänk
Skrivet av [WP@]Wolverine:

Nykomlingar i familjen!!

Plumeveil 1.0 och Plumeveil 2.0 från Aethertech
Samurai rda från The Cloud Factory
Och sist men inte minst en Reuleaux RX200 !

http://i.imgur.com/M4lBa7N.jpg

Vad tycker du om Reuleauxen? Funderar på att lägga en beställning på en sådan

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av safarisoya:

Vad tycker du om Reuleauxen? Funderar på att lägga en beställning på en sådan

jag har bara en sak att säga om rx200 KÖP DEN KÖP DEN KÖP DEN!! Det är utan tvekan den bästa regulerade moden som släpptes 2015. Fungerar som en dröm och du kan få den för 385:- från fasttech och det finns INGET på marknaden som kan ens komma i närheten av den prestandan och kvaliteten för det priset.

I FUCKING LOVE IT!!!

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Skrivet av [WP@]Wolverine:

jag har bara en sak att säga om rx200 KÖP DEN KÖP DEN KÖP DEN!! Det är utan tvekan den bästa regulerade moden som släpptes 2015. Fungerar som en dröm och du kan få den för 385:- från fasttech och det finns INGET på marknaden som kan ens komma i närheten av den prestandan och kvaliteten för det priset.

I FUCKING LOVE IT!!!

Ah, det är egentligen inget att fundera på. Tänkte köpa den från Esmokes, så jag har den i brevlådan så slipper jag att vänta ett par veckor. Får den för 400:- nånting.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

Imorn borde det komma ett litet paket med en drös med grejer. Blir första gången jag testar ecigg.

Spännande!

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Skrivet av N_Micke:

Imorn borde det komma ett litet paket med en drös med grejer. Blir första gången jag testar ecigg.

Spännande!

Välkommen ombord.

Lite vapemail idag, 120ml juice som smakar exakt som Bombies Nana Cream för 359kr istället för 30ml/199kr, jag kan inte klaga

Efter att ha halkat tillbaka lite på snus/cigg så tänkte jag att ta tag i vejpandet igen, en ny start helt enkelt. Beställde även en Wismec RX200, 5m Clapton wire och 50m 316l SS wire. Så det borde dyka upp några bilder från mig inom de närmaste veckorna. Om ni har någon bra förslag på en grym RDA, så hojta till. Jag har en Velocity idag, men behöver ju en till min nuvarande mod. Kanske köper en till Velocity, fast mini varianten den här gången.

Visa signatur

Eeeeeeh.