Intressekoll Pebble Time Steel Black

Permalänk
Medlem

Intressekoll Pebble Time Steel Black

Bara några dagar gammal. Köpt på Teknikmagasinet i Göteborg. Kvitto, kartong och laddare finns. Superfint skick! Lämnar inte ifrån mig den under 2 000.

Kan skicka den

Diskussioner och budgivning sker i tråden.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Teknikmagasinet erbjuder öppet köp så du vet

http://www.teknikmagasinet.se/kundtjanst/byte-retur

Permalänk
Medlem

@Jesper1230:
Problemet är att den var plomberad.

"Vissa varor – t.ex. batterier, programvaror, lagringsmedia, hygienartiklar, surfplattor och mobiltelefoner – plomberar vi när du köper och då gäller öppet köp endast vid fortsatt plomberad, obruten förpackning. Varor köpta med ett abonnemang omfattas inte av öppet köp."

Permalänk
Skrivet av Maxainen:

@Jesper1230:
Problemet är att den var plomberad.

"Vissa varor – t.ex. batterier, programvaror, lagringsmedia, hygienartiklar, surfplattor och mobiltelefoner – plomberar vi när du köper och då gäller öppet köp endast vid fortsatt plomberad, obruten förpackning. Varor köpta med ett abonnemang omfattas inte av öppet köp."

Okej lycka till med försäljningen då

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Skulle du kunna tänka dig att skicka klockan? Vad skulle i så fall frakten gå på till Stockholm?

Permalänk
Medlem

@marz231: Kan tänka mig att skicka den! Tror det går på 59 kronor, beror lite på hur man skickar den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maxainen:

@marz231: Kan tänka mig att skicka den! Tror det går på 59 kronor, beror lite på hur man skickar den.

Då är jag helt klart intresserad för 2000kr + frakt.

Hur länge har du tänkt låta budgivningen pågå?

Permalänk
Medlem

@marz231: Vet inte ännu. Just nu undersöker jag enbart om några är intresserade. Bestämmer mig i veckan