Försvunnen säsong i Netflix?

Permalänk
Medlem

Försvunnen säsong i Netflix?

Tjenare!

Satt och kollade på fjärde säsongen av en viss serie, sen gick jag och gjorde annat. Kom tillbaka och tänkte titta på sista avsnittet i säsong 4, men helt plötsligt är jag i första avsnittet av säsong 5? Tänkte då bara gå tillbaka och se avsnittet jag missade, men hela fjärde säsongen är helt borta helt plötsligt. I listan över säsonger och avsnitt hoppar den helt över säsong 4, går bara från 3 till 5.

Nån som vet hur detta kommer sig?

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk

De tar bort lite säsonger då och då. Mad Men är ett bra exempel, där enbart säsong två finns tillgänglig.

Visa signatur

WOLOLO

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Jerkanftw:

Tjenare!

Satt och kollade på fjärde säsongen av en viss serie, sen gick jag och gjorde annat. Kom tillbaka och tänkte titta på sista avsnittet i säsong 4, men helt plötsligt är jag i första avsnittet av säsong 5? Tänkte då bara gå tillbaka och se avsnittet jag missade, men hela fjärde säsongen är helt borta helt plötsligt. I listan över säsonger och avsnitt hoppar den helt över säsong 4, går bara från 3 till 5.

Nån som vet hur detta kommer sig?

Dom lägger till och tar bort lite då och då. Oftast tar dom ner innehåll på grund av att licensen har gått ut men det kan ibland också vara så att dom plockar ner än säsong för att lägga tillbaks den med fler undertexter osv. Bara att vänta och se! Dom har ju problem med streaminingen just nu också enligt deras hemsida.

Permalänk
Avstängd

Någon streamingtjänst där man kan se "kompletta" serier?

Och dessutom kan se vilket utbud som finns UTAN att behöva bli medlem INNAN?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Angus_Flair:

Någon streamingtjänst där man kan se "kompletta" serier?

Och dessutom kan se vilket utbud som finns UTAN att behöva bli medlem INNAN?

Vimplay can man se utbudet på innan. Men särskilt kompletta serier har dom inte.

Skickades från m.sweclockers.com