OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

Jag skriver upp mig för en invite, är i behov av en telefon efter att min dåvarande gjort sitt efter många år, söker en invite för1+2 64GB helst.

Visa signatur

Ett härligt gäng med div. elektronik.
Marknadsreferenser | Rabattkoder | Dagens fynd | Övriga fynd

"The mediocre teacher tells, The good teacher explains, The superior teacher demonstrates but the great teacher inspires."

Permalänk
Medlem

Fick en inbjudan från OnePlus idag Tog ca 1 minut så var den beställd
För kännedom som låg jag på ungefär plats 30k i officiella listan, och har inte ägt en OnePlusOne. Som många mig har skrivit så finns det inget annat alternativ än expressfrakt att välja på, så totalt kostnad för 64gb (som är det enda som finns i lager) inkl frakt ligger på 4k. Så fort jag får en delbar invite så kommer jag att dela med mig som jag lovade när jag skrev upp mig på listan.

Tog bort en felaktig mening
Visa signatur
Permalänk
Skrivet av Gambit_2K:

@fiskmasen_99 har du fått en invite? Du är nr 2 på listan och den killen över dig har inte svarat än.

Ja, jag har köpt telefonen. Börja kolla på rad 30, de första raderna är låsta av någon anledning..

Permalänk
Medlem

@iresten: Ta inte bort dig själv. Markera dig som att du har fått den.

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk
Medlem
Skrivet av enoch85:

@Jaus: Ta inte bort dig själv. Markera dig som att du har fått den.

Det var självklart det jag menade:

Ta bort som i att jag står kvar men inte vill ha invites

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag hade visst fått en invite igår, men den gick ut 13.00 idag då jag inte hunnit kolla min mail. Fan så ledsamt. Finns det inget att göra åt det förutom att ställa sig SIST(!?) i kön?

Permalänk
Medlem

Tredje gången gilt, Har den här gången TVÅ invites till de som pmar först och ligger på plats 1-50.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Hur lyckas du få så många invites RoleX?

Permalänk
Medlem

Nvm. Var tydligen bara invites som jag själv kunde använda.

Permalänk

Skrev upp mig för 1+2 64 gb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StarChild42:

Hur lyckas du få så många invites RoleX?

En affärshemlighet

Till alla som Pmat mig: Hoppas ni förstår att jag helst ger dessa 2 invites till de som ligger först i listan, Kommer inte ha möjlighet att svara er alla men jag har skickat PM till de två som låg på under 50 i listan

Fiskenlars
Davajn

Edit:

Jag tjänar absolut inget på detta utan jag är bara glad att jag kan hjälpa till, vet hur det känns att vänta en evighet på en invite

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Har fått en invite av RoleX, men har stött på lite problem... När jag ska ändra tillbaka mailen från hans till min egen så vägrar den göra det. Den skickar ett verifikations mail till RoleX och han klickar på den. Då ska det i normala fall bytas till den mail jag skrev in i mitt konto (min mail). Men den vägrar göra det...
Någon som har tips på vad det kan vara som strular? Har kikat lite på 1+ forumet och hittar inget. Men å andra sidan är jag värdelös på söka

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av inzani:

Har fått en invite av RoleX, men har stött på lite problem... När jag ska ändra tillbaka mailen från hans till min egen så vägrar den göra det. Den skickar ett verifikations mail till RoleX och han klickar på den. Då ska det i normala fall bytas till den mail jag skrev in i mitt konto (min mail). Men den vägrar göra det...
Någon som har tips på vad det kan vara som strular? Har kikat lite på 1+ forumet och hittar inget. Men å andra sidan är jag värdelös på söka

Varför inte låna hans konto och ändra adress till din och betala med ditt paypal.
Jag gjorde detta när jag köpte en invite av en, så slapp jag byta konto hit och dit.

Permalänk
Medlem

Gjort är gjort redan. Inviten är claimad till mitt konto men skulle vilja ha tillbaka mail adressen så jag får kvitto å allt till min mail.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av inzani:

Gjort är gjort redan. Inviten är claimad till mitt konto men skulle vilja ha tillbaka mail adressen så jag får kvitto å allt till min mail.

Bara be konto ägaren vidarebefodra det till din mail.

Permalänk
Skrivet av inzani:

Gjort är gjort redan. Inviten är claimad till mitt konto men skulle vilja ha tillbaka mail adressen så jag får kvitto å allt till min mail.

Jag stötte också på patrull när jag skulle byta tillbaka till min egen mail när han gav en invite till mig.

Jag tror jag gjorde en redeem your account nånting för att få det att fungera. För länken som Oneplus skickade till mig var det något fel på.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

*** Såld ***

Beställde en 1+2 igår, 64GB. Har dock ingen större användning för den eftersom jag köpte en LG G4 för någon månad sen och är jättenöjd med den. Så ifall någon vill köpa den för självkostnadspris + frakt så får ni jättegärna PMa mig. Bor i Göteborg om ni vill hämta upp den.

OBS! Har inte fått telefonen än, den är beställd med expressfrakt.

Får jag fler invites så kommer jag givetvis att dela med mig av dem.

OnePlus 2 64 GB 0101040201 1 3 799,00 kr
OnePlus 2 Bamboo StyleSwap Cover 0211001707 1 259,00 kr
Subtotal 4 058,00 kr
Shipping & Handling 233,00 kr
Grand Total 4 291,00 kr
Grand Total to be Charged 4 291,00 kr

Vet inte riktigt hur det kom med en bamboo style cover där, men jag skickar med den gratis.

Så säg 4000:- plus eventuell frakt.

*** Såld ***

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X @5GHz, 32 GB DDR4 @3600MHz, RTX 3070 8GB RAM

Permalänk
Medlem

Fick min invite idag via Oneplus men jag är i bosatt i Malaysia och blev nu lite konfunderad om jag kommer få den Kinesiska versionen om jag beställer? Är det någon som vet hur det fungerar?

Permalänk
Medlem

jag fick också en invite. Trodde jag kunde hålla mig med att vänta men köpte en ny telefon för 3 veckor sedan så har ingen användning för denna. Och jag va dessutom på plats 500k+ på hemsidan.

Ska ge den till Coffe19 då han är näst på kö.

Permalänk
Medlem

När får man invite att ge bort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zanoyski:

När får man invite att ge bort?

Ingen vet, hittills har dom skickat ut del bara invites en gång på ett specifikt datum oavsett när folk hade beställt och inte till alla som beställt alltså finns det ingen logik så din fråga går inte svara på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EMMHMMS:

Jag är intresserad av både 16 och 64GB!

Tack!!

Surfandet började med att leta ersättningsbatteri till min gamla Samsung Galaxy Nexus (2011) men slutade i den här tråden. Bättre det än bland katt- och hundvideos på Youtube

Lite offtopic, men chansen finns att ajg har både orginal och extended(med bakstycke) till Gnex. PM:a om du vill att jag rotar. skänkes.

Permalänk
Medlem

@Zanoyski:
"In September, we’ve also rolled out some shareable invites to those who already purchased the OnePlus 2. However, this wasn’t exactly at the pace that we wanted, and we will start rolling out more aggressively in October. Everyone that purchased a OnePlus 2 in the past will receive 3 shareable invites to share with their family and friends."

Det är det senaste dom sagt om shareable invites. Så det är väl bara att vänta, känns som att listan kommer ta rätt bra fart när invitesen väl kommer ut.

https://forums.oneplus.net/threads/sticky-oneplus-2-invites-i...

Visa signatur

Main: Corsair 330R, MSI X99 SLI PLUS, Intel Core i7 5820 @ 4,2GHz, Noctua NH-U12P SE2, HyperX Fury 32 Gb, Gigabyte GTX 970 4 Gb
Server: Fractal Design R4, Asrock Extreme4 Z77, Intel Core i5 3570k, Noctua NH-U12P SE2, Corsair Vengeance 8Gb, Adata SP550 120GB , 3x 3TB WD Red
Bärbar: Dell XPS 13 i5, 8Gb

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö och hoppas på det bästa. En 16gb skulle passa mig men är även öppen för 64gb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frisell:

Lite offtopic, men chansen finns att ajg har både orginal och extended(med bakstycke) till Gnex. PM:a om du vill att jag rotar. skänkes.

Oj, var över ett år sedan jag skrev inlägget så är inte längre aktuellt. Har en Oneplus One idag och gamla Nexusen är förpassad till byrålådan.

Visa signatur

i7 6700K, GTX 970, ASUS Z170-A, 16GB RAM, Samsung 840 EVO 250GB,

Permalänk
Hedersmedlem

Jag har raderat ett inlägg där skribenten försökt sälja en nyckel. Det är ej tillåtet utan försäljningen hänvisas till marknaden.

§9 Marknadsföring och annonsering
Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet. Privatpersoner ska använda Marknad för all slags handel.

Mvh
Überklass

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk

Fick min OnePlus 2 idag och är extremt nöjd. Galen lur för pengen.

Så fort jag får tag på de där tre invites denna månad så går de hit!

Permalänk
Medlem

Hej har försökt att ta bort mig från listan men lyckas inte. Har fått en invite och telefonen är beställd.så fort jag får invites kommer de upp.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Be Quiet Pro 900: CPU: Intel Core i7-4790K@ 4.0GHz GPU: ASUS GTX Geforce 1070 @ 1178 MHz MoBo: Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 PSU: Be quiet dark power pro 1000w: Lagring 1: Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB: Lagring 2:Kingston SSD V300 120GB: Lagring 3: 1 TB WD Green Lagring 4: 2 TB WD Green: Lagring 5 M2 Intel 512 GB: Kylning CPUCorsair Hydro H60 (v2): Skärm: Acer 24" Predator 144Hz Gaming: Tangentbord: Corsair Strafe: Mus: Roccat Kone XTD; Musmatta: Roccat Taito: Headset: Steelseries Artic 7

Permalänk

Beställde förra tisdagen och den skickades i går från Kina. Hoppas det inte blir strul med tull bara.

Permalänk
Medlem
Skrivet av StarChild42:

Beställde förra tisdagen och den skickades i går från Kina. Hoppas det inte blir strul med tull bara.

Från Kina? De skickas från London inom Europa.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X @5GHz, 32 GB DDR4 @3600MHz, RTX 3070 8GB RAM