Helt ny/refurbished: Asus ROG Swift PG278Q

Permalänk
Medlem

Helt ny/refurbished: Asus ROG Swift PG278Q

En helt ny/refurbished Asus ROG Swift PG278Q säljes p.g.a. att jag köpte ny skärm under tiden den var inne på garanti. Den är ny eller refurbished (vet faktiskt inte vilket), byttes ut p.g.a. garantiärende på den gamla skärmen. Kartong och tillbehör är samma som till den ursprungliga skärmen.

Ni vet säkert vad det är men slänger in en länk till prisjakt med all nödvändig information: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2714866

Skärmen finns att hämta i Umeå eller så skickas den mot förskottsbetalning via Swish, Swedbank eller PayPal (eventuella avgifter står köparen för). Budstart 3000 kr, lägg alla bud exklusive frakt för att underlätta jämförelse med folk som kan hämta.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Börjar med 3000kr plus frakten!

Visa signatur

| i5 10600k @5,2Ghz | Asus ROG Strix Z490-G Gaming| Asus RTX 3070 ROG Strix OC | G.Skill 32GB RGB | M.2 OCZ RD400 512GB | Corsair AX 1200i | ASUS ROG Strix LC 240 RGB | Fractal Design C Mini TG | Corsair K70 MX-Red | Asus Swift PG278Q |

Permalänk
Medlem

Är den helt felfri 3100 exkl frakt.

Permalänk
Inaktiv

Den utbytta skärmen fortsätter på din ursprungliga garanti så hur lång garanti finns nu kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon162230:

Den utbytta skärmen fortsätter på din ursprungliga garanti så hur lång garanti finns nu kvar?

Ok, skärmen är köpt någon gång i slutet av september 2014. Fick tillbaka den idag och har inte ens startat den, men jag utgår så klart från att det har gått igenom QC hos Asus.

Permalänk
Medlem

@Kakann: Hehehe CQ hos ASUS. Vad med trucklasten av skärmar som blev returnerat helt i början
Men om den är felfri, så är 3000kr jätte lågt

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeleni:

@Kakann: Hehehe CQ hos ASUS. Vad med trucklasten av skärmar som blev returnerat helt i början
Men om den är felfri, så är 3000kr jätte lågt

3000 kr är lågt, absolut men det är bara budstart där. Det kommer säkert bli ett rättvist pris när annonsen har legat uppe i helgen

Permalänk
Medlem

3500k plus frakt.
Förutsättning att den fungerar precis som den skall.

Permalänk
Medlem

4000+ frakt

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Medlem

Startade skärmen just och den verkar funka finfint. Satte på en svart bakgrundsbild och letade konstiga pixlar, hittade inga. Startade ett spel i 144Hz med G-sync och det funkade också bra.

Permalänk
Medlem

Jag låter budgivningen vara öppen imorgon också och löser affären under helgen.

Permalänk
Medlem

Vad går frakten på? Tänker framförallt posten/schenker/dhl.

Kan vara relevant för bud.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

Vad går frakten på? Tänker framförallt posten/schenker/dhl.

Kan vara relevant för bud.

Skickades från m.sweclockers.com

Säg 350kr så betalar jag eventuell mellanskillnad om den blir dyrare, blir den billigare skickar jag tillbaka det jag tog betalt för mkt.

Permalänk
Medlem

340 var det ungefär ett år sidan för min yamakasi. Asus lådan är dubbel så stor. Rekommenderar att du kollar upp det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Medlem

Hallå, har du kvar skärmen? Jag bjuder 4200 kr och kan hämta den. Bor i Umeå så kan dyka upp dirr