Permalänk
Medlem

Panasonic CX670 för 9990, prisvärd?

Siba kör kampanj på Panasonic CX670 under helgen (http://www.siba.se/aktuella-kampanjer/siba-klippet/panasonic-...). TV:n är prissänkt till 9900 från 13k. Som rubriken lyder, är denna prisvärd? Hur kommer det sig att endast SIBA säljer den här i Sverige och varför finns det så få recensioner?

Permalänk
Medlem

Tjeenare

Undrade detsamma men av någon konstig anledning valde jag att köpa TVn.. kan ju lämna tillbaka den tänkte jag

Försökte desperat hitta recensioner osv..
Som jag förstått det är CX670 en sämre version i CX700-serien där även CX680 ingår och säljs av flera andra aktörer än Siba.
Vet inte hur stor skillnaden är på bildkvaliten mellan dom olika modellerna men har hört att det finns vissa funktioner som inte finns på CX680/70 som t.ex. 3D.
Enligt recensioner från AVforums kunde jag se att CX700E fått bra recensioner och såg att någon enstaka användare hade CX680 på forumet och var nöjd med denna.

I vilket fall har jag plockat upp TVn i 1h och testade den, sen packa jag tillbaka den pga att jag snart ska flytta hemifrån (finns ingen plats att ha TVn här hemma).
Jag blev väldigt nöjd med bildkvaliten, dock kan jag inte säga att jag har särskilt stor erfarenhet av tv-apparater och vad som räknas som "bra"-bildkvalite.

Skulle vara roligt att höra ifall det finns fler som har någon info!

Annars åk o kolla i butik

Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz