Microsoft Surface 3 128GB med tillbehör

Permalänk

Microsoft Surface 3 128GB med tillbehör

Säljer min nästintill oanvända Microsoft Surface 3 128GB. Det här är den kraftfullare modellen med 4GB RAM samt 128GB lagring.

Länk till produktsida hos Inet

Till den medföljer laddare, tangentbord, Stylus samt en penloop som jag inte använt ännu. Jag har även kartong och kvitto kvar. Operativsystemet som körs är Windows 10.

Den är inköpt på Mediamarkt (Gallerian) den 7:e maj i år. Batteriet är på sin höjd laddat och tömt 5 gånger.

Nypris för allt är ca 8400:- (Surface - 6500:-, Tangentbord - 1500:-, Stylus - 400:-)

Mitt pris är 6900:- (Ej byten)

Kan skicka den men då vill jag ha betalning först. Föredrar att ses i person. Den finns i Stockholms innerstad.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Är det i5:an alltså?

Permalänk
Medlem

@gustavfrodeberg: Om det är i5, är du intresserad av byte?

Visa signatur

Knowledge Seeker :)

Permalänk
Medlem

Det är Surface 3, inte Pro. CPU en är Atom X7-Z8700.

Permalänk

@Feeku: men varför skriver man då att det är den kraftfullare modellen? Är det två varianter av surface? En med 2gb ram/ 64gb ssd och en med 4gb ram/ 128gb ssd

Permalänk
Medlem
Skrivet av gustavfrodeberg:

@Feeku: men varför skriver man då att det är den kraftfullare modellen? Är det två varianter av surface? En med 2gb ram/ 64gb ssd och en med 4gb ram/ 128gb ssd

Precis, två varianter där mängden ram och lagring skiljer.

Permalänk
Medlem

Priset känns lite kraftigt.. kan ju lixom få en sprillans ny för mindre pengar (och ja, jag vet att man inte får tillbehören då).

Visa signatur

Corsair Obsidian 250D | i5 7600K | Gigabyte Z270N WiFi | Samsung 960 EVO 250GB | Fractal Design Integra M 650W | Corsair Hydro H90 |Kingston 8GB 2133M DDR4 CL14 | Asus GeForce GTX 970 4GB STRIX DC2 OC MAX |

Permalänk

Du kan även få denna för mycket mindre, utan tillbehören

Skrivet av Dakkie:

Priset känns lite kraftigt.. kan ju lixom få en sprillans ny för mindre pengar (och ja, jag vet att man inte får tillbehören då).