Permalänk
Medlem

Clarkson, May och Hammond kommer att hitta på något nytt
http://teknikensvarld.se/clarkson-hammond-och-may-aterkommer-...

Värt att nämna är att Chris Evans tar över Top Gear, vem hans sidekicks blir vet vi inte ännu.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Clarkson, May och Hammond kommer att hitta på något nytt
http://teknikensvarld.se/clarkson-hammond-och-may-aterkommer-...

Värt att nämna är att Chris Evans tar över Top Gear, vem hans sidekicks blir vet vi inte ännu.

Du får ju inte glömma att sista avsnittet sänds 28e Juni (21:00 nu på söndag på BBC2).
Ingen Jeremy i studion men han har spelat in saker för avsnittet.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Du får ju inte glömma att sista avsnittet sänds 28e Juni (21:00 nu på söndag på BBC2).
Ingen Jeremy i studion men han har spelat in saker för avsnittet.

Bra att du påminner, hade helt glömt det. Har BBC gått ut med vem som kommer att vara i studion?

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Du får ju inte glömma att sista avsnittet sänds 28e Juni (21:00 nu på söndag på BBC2).
Ingen Jeremy i studion men han har spelat in saker för avsnittet.

Var det inte två avsnitt till som skulle sändas? Eller har jag kanske redan missat det nästsista?

Visa signatur

"if you remain a fool, living a life of pain will be your reality"

i5 8600k @ 4,8 Ghz - NZXT kraken x52 - Asus Rog Strix z370-h -Corsair Vengeance Led 2x8gb 3000Mhz -Asus Rog Strix 3070 TI OC - EVGA Supernova G3 750w - Phantek Eclipse P500A - LG 27'' UltraGear 27GL850

Permalänk
Entusiast

Tämligen antiklimatiskt avslut på en era som hållit igång 22 säsonger. Jag tycker iof att det var dags att lägga ner Top Gear i det formatet för det började bli lite tjatigt och det märktes att de började få ont om idéer. Tråkigt att det slutade som det gjorde bara. Ska bli intressant att se vad de hittar på härnäst. Jag hoppas att de gör något nytt och inte bara ett nytt Top Gear på en annan kanal med ett annat namn.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Tämligen antiklimatiskt avslut på en era som hållit igång 22 säsonger. Jag tycker iof att det var dags att lägga ner Top Gear i det formatet för det började bli lite tjatigt och det märktes att de började få ont om idéer. Tråkigt att det slutade som det gjorde bara. Ska bli intressant att se vad de hittar på härnäst. Jag hoppas att de gör något nytt och inte bara ett nytt Top Gear på en annan kanal med ett annat namn.

Tyvärr har senaste säsongerna varit så.

1. Flashig ny bil, filmas i många vinklar och rapporteras lite om det iaf.
2. "The News" skriven sketch med nyheter
3. "Lustigt uppdrag" "köp bil för xx kronor"
4. THE STIG !!11ONEONE!!!!
5. Kändis
6. Slutet på det lustiga uppdraget.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av oobum:

Tyvärr har senaste säsongerna varit så.

1. Flashig ny bil, filmas i många vinklar och rapporteras lite om det iaf.
2. "The News" skriven sketch med nyheter
3. "Lustigt uppdrag" "köp bil för xx kronor"
4. THE STIG !!11ONEONE!!!!
5. Kändis
6. Slutet på det lustiga uppdraget.

Det formatet har varit väldigt länge men tidigare fungerade uppdragen. Det är nu det senaste som de fått slut på idéer. De har kört samma format för länge. Det hade varit intressant att se trion i något annat sammanhang eftersom det är dynamiken mellan de tre som varit hela showen. Bilar har ju bara varit ramverket.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av oobum:

Tyvärr har senaste säsongerna varit så.

1. Flashig ny bil, filmas i många vinklar och rapporteras lite om det iaf.
2. "The News" skriven sketch med nyheter
3. "Lustigt uppdrag" "köp bil för xx kronor"
4. THE STIG !!11ONEONE!!!!
5. Kändis
6. Slutet på det lustiga uppdraget.

Jag hoppade bara till "lustigt uppdrag" och spolade förbi resten. Även om man vet att allt är "skriptat" är det ändå roligt enligt mig

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Jag önskar att jag hade hittat till "Underhållning och medier" tidigare. Top Gear är ett av mina favoritprogram.

Chris Evans Gear bryr jag mig inte om, trion är nog orsaken till varför jag tittade. Finns förresten en trailer till Chris Evans Gear: http://www.mirror.co.uk/tv/tv-news/top-gear-back-new-teaser-6...
Tydligen ska de behålla vissa delar. The Stig är ju sig lik, men jag har svårt att tro att de nya programledarna har samma dynamik. Dessutom var det väl Jeremy, James och Andy som skrev rätt så mycket av innehållet om jag inte minns fel?

Jag kommer att vara lojal och följa trion dit de far

Jeremys gamla program som t.ex. Clarkson's Car Years eller Clarkson's Motorworld är roliga och hans presentationsstil är liknande som den i Top Gear.

Specialerna var nog det bästa i Top Gear. Man fick se ganska mycket av andra länder och bilarna fordonen de körde var ju bara för bra. T.ex. USA-moppen som förföljde dem i Vietnam

R.I.P. Top Gear 2002-2015 (ursäkta att jag är sen men visste inte om tråden tidigare )
Hade varit perfekt i slutet av sista avsnittet: https://www.youtube.com/watch?v=5Q0Svvdrx_E&feature=youtu.be&...

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Medlem

Chris Evans är ju jäkligt duktig.
Och kanske inte har like idiotiska åsikter som Clarksson.
Och skulle dom även ta med Guy Martin så har vi ju redan då ett vinnande koncept.
Tredje blir ju garanterat en tjej, Jodie Kidd spekuleras det ju om, men tänk om Sabine Schmidt hakade på ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svensktiger:

Chris Evans är ju jäkligt duktig.
Och kanske inte har like idiotiska åsikter som Clarksson.
Och skulle dom även ta med Guy Martin så har vi ju redan då ett vinnande koncept.
Tredje blir ju garanterat en tjej, Jodie Kidd spekuleras det ju om, men tänk om Sabine Schmidt hakade på ?

Vad är han duktig på? Varje gång han har varit "a star in a reasonably priced car" så har han varit jättetråkig och rent utav jobbig att lyssna på tycker jag. Men jag har inte sett honom nån annan stans så du får gärna dela med dig av nånting där han gör ett bra jobb.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Föredetting
Skrivet av Svensktiger:

Tredje blir ju garanterat en tjej, Jodie Kidd spekuleras det ju om, men tänk om Sabine Schmidt hakade på ?

Sabine Schmitz är ju sämst på engelska, och besitter dessutom humor på genomsnittlig tysk nivå. Bara krystat.

Å andra sidan är jag nog med på vad @Piece of Cake skrev om Chris Evans. Verkar mest som en seg tråkig tomte vars claim to fame är en samling av Ferraris han dessutom lackat i samma färg. Förmodligen kommer jag kolla på ett avsnitt eller två och tänka "herrejösses vad kasst" för att sedan aldrig mer kolla igen, som med Top Gear USA.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Meantek:

Sabine Schmitz är ju sämst på engelska, och besitter dessutom humor på genomsnittlig tysk nivå. Bara krystat.

Å andra sidan är jag nog med på vad @Piece of Cake skrev om Chris Evans. Verkar mest som en seg tråkig tomte vars claim to fame är en samling av Ferraris han dessutom lackat i samma färg. Förmodligen kommer jag kolla på ett avsnitt eller två och tänka "herrejösses vad kasst" för att sedan aldrig mer kolla igen, som med Top Gear USA.

Chris Evans claime to fame är att han jobbat som programledare i över 30 år. Han började på radio och har sedan jobbat med TV. Utöver det har han jobbat som producent. Bilarna har han köpt för pengarna han tjänat som programledare. Han är inte programledare för att han har några häftiga bilar. För övrigt samma bakgrund som Richard Hammond som även han började i radio för att sedan leka programledare i Top Gear, fast han hade inte hunnit skaffa sig en stor samling Ferrari då.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Sabine Schmitz är ju sämst på engelska, och besitter dessutom humor på genomsnittlig tysk nivå. Bara krystat.

Å andra sidan är jag nog med på vad @Piece of Cake skrev om Chris Evans. Verkar mest som en seg tråkig tomte vars claim to fame är en samling av Ferraris han dessutom lackat i samma färg. Förmodligen kommer jag kolla på ett avsnitt eller två och tänka "herrejösses vad kasst" för att sedan aldrig mer kolla igen, som med Top Gear USA.

Ja, lite så jag menade. Han var alltid väldigt mån om att skryta om sina bilar så mycket som möjligt. Ingen intressant personlighet alls, bara tomt, fåfängt prat.

Skrivet av Zotamedu:

Chris Evans claime to fame är att han jobbat som programledare i över 30 år. Han började på radio och har sedan jobbat med TV. Utöver det har han jobbat som producent. Bilarna har han köpt för pengarna han tjänat som programledare. Han är inte programledare för att han har några häftiga bilar. För övrigt samma bakgrund som Richard Hammond som även han började i radio för att sedan leka programledare i Top Gear, fast han hade inte hunnit skaffa sig en stor samling Ferrari då.

Fast Richard Hammond är rolig till skillnad från Evans, bara det. Nu svarade du iofs på Meanteks inlägg, men som jag skrev så vet jag inget mer om Evans än det lilla jag sett på Top Gear tidigare. Där gjorde han sämsta möjliga intryck på mig.

Visa signatur

Den här texten är helt j*vla onödig, men den ska vara här helt enkelt.
The Sleeper: Intel Core i7 930+Noctua NH-C12P SE14, Gigabyte GA-X58A-UD3R, XFX HD6970, Corsair 6GB 1600MHz, be quiet! Dark Power Pro P8 750W, WD Black 640GB, Lian Li PC-A77F
MacBook Pro 4,1 17" iMac 12,2 27" Retina MacBook Pro 12,1 13"
CITERA VID SVAR PÅ MINA INLÄGG SÅ ATT JAG FÅR EN NOTIS!

Permalänk
Medlem

Vad heter han den där killen som kör snabba bilar på Facebook och är lite mörkare i hyn än en genomsnittlig engelsman? Fick för mig att han hette Chris Evans men det gjorde han tydligen inte.

Hittade honom nu, Chris Harris heter han. Han borde ju få plats i ett nytt Top Gear.

Visa signatur

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: Sapphire Rx570 mini med påmoddad Noctua NF-A12 | PSU: Corsair RM550x | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Chris Evans claime to fame är att han jobbat som programledare i över 30 år. Han började på radio och har sedan jobbat med TV. Utöver det har han jobbat som producent. Bilarna har han köpt för pengarna han tjänat som programledare. Han är inte programledare för att han har några häftiga bilar. För övrigt samma bakgrund som Richard Hammond som även han började i radio för att sedan leka programledare i Top Gear, fast han hade inte hunnit skaffa sig en stor samling Ferrari då.

Evans bilar är finansierade via försäljning av ett produktionsbolag.

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

Varför kunde dom bara inte ta tillbaka Tiff Needell till Top Gear? det hade fått mig att kollat vidare på det iallafall. Chris Evans är rätt trist val som programledare enligt mig och han var rätt jobbig att kolla på när han skulle göra SIORPC.

Jag kommer såklart att ge nya Top Gear ett försök, men jag förväntar mig inte speciellt mycket.

*edit* såg att Tiff var 63 bast redan, kanske bättre att ha någon yngre som kan fortsätta med det ett tag ändå.

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem

Personligen tycker jag man borde plocka in Ricky Gervais (stavning) i den nya trion. Underbar komiker med egocentrisk personlighet precis som Clarkson. Plus att han är mer känd utanför England än vad Chris Evans är. Huruvida han är biltokig eller inte vet jag inte, men han har ju varit gäst på Top Gear i alla fall så helt lost är han ju inte. Tveksamt dock om nya Top Gear slår det gamla. Som flera redan skrivit var ju anledningen till att man tittade på Top Gear just dynamiken mellan dessa tre programledare. Innehållet hade egentligen kunnat kvitta, bara man fick se dessa tre ta sig an nya saker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrM3:

Personligen tycker jag man borde plocka in Ricky Gervais (stavning) i den nya trion. Underbar komiker med egocentrisk personlighet precis som Clarkson. Plus att han är mer känd utanför England än vad Chris Evans är. Huruvida han är biltokig eller inte vet jag inte, men han har ju varit gäst på Top Gear i alla fall så helt lost är han ju inte. Tveksamt dock om nya Top Gear slår det gamla. Som flera redan skrivit var ju anledningen till att man tittade på Top Gear just dynamiken mellan dessa tre programledare. Innehållet hade egentligen kunnat kvitta, bara man fick se dessa tre ta sig an nya saker.

Hoppas att trion + Andy snart avslöjar att de har kontrakt och börjar på med en ungerfärlig kopia av Top Gear.
Celebrity in a decently priced car och The Stag. Eller något

Får se om Chris Evans Gear blir som TG USA och Australien. Försöker vara roliga men har ingen dynamik. De håller väl på och går igenom alla ansökningar nu, men chansen att allt klaffar är ju låg. Har inte sett första säsongen av Top Gear, men den verkar ju inte vara lika bra då James May inte är där. Jeremy ville ha James men ledningen gick inte med på det, och vad händer efter en säsong...Jo, Jeremy fick som han ville och showen börjar ta fart.

Jag hoppas att trion lyckas hitta något kryphål eller något för att kunna spela in i Storbritannien förrän 2017. USA har ju inte så värst stor variation på bilar. Dessutom älskar jag landsbygden i Storbritannien Aston Martin Vantage-klippet är något speciellt med Brian Enos "An ending (ascent)".

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Tack för länkarna!
Hade läst ettan men visste inte att de andra ens fanns.

Visar ju att Jeremy verkligen är hjärnan bakom det mesta och hur mycket som är misstag och impulser. Tror nog inte att Chris Evans Gear kan tvinga fram det.

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Medlem

Rykteskarusellen är igång på riktigt. Enligt Daily Mail kan Jenson Button vara på väg till BBC och Top Gear.

http://www.viasatsport.se/nyheter/motor/button-kan-lamna-f1-t...

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Föredetting

Jenson Button är faktiskt underhållande. Inte lika underhållande som exempelvis David Coulthard (som redan har ett BBC-kontrakt), men inte ett speciellt dumt val, om det nu stämmer. Fast ja, med Evans inblandad blir det fail oavsett.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Rykteskarusellen är igång på riktigt. Enligt Daily Mail kan Jenson Button vara på väg till BBC och Top Gear.

http://www.viasatsport.se/nyheter/motor/button-kan-lamna-f1-t...

Skrivet av Meantek:

Jenson Button är faktiskt underhållande. Inte lika underhållande som exempelvis David Coulthard (som redan har ett BBC-kontrakt), men inte ett speciellt dumt val, om det nu stämmer. Fast ja, med Evans inblandad blir det fail oavsett.

Allt för att locka folk till Evans Gear med en kändis.
Utan dynamiken blir det ändå fail, hoppas jag.

Visa signatur

De köper en bil. Säljaren säljer bilen till dem. Var är du? Vart ska du? Varifrån kom du?

Permalänk
Relik 📜
Citat:

I'm very excited to announce that Hammond, May and I have signed a deal with AmazonVideo

http://www.twitter.com/JeremyClarkson/status/6266933732404592...
http://www.twitter.com/JeremyClarkson/status/6266943610619494...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Avstängd

Ååh, min favoritunderhållning är på väg tillbaka. Äntligen!

Visa signatur

R7 3700X | X570 Aorus Master | 32GB | EVGA 1080 Ti FTW3 | Noctua NH-D15S | FD Meshify C Copper
R7 1700 | X370 Gaming-ITX | 16GB | RX Vega 64 LE | Noctua U12S | Node 304
2 x HPE ProLiant Microserver Gen 8 | 1265L V2 | 16GB | 20TB

Permalänk
Relik 📜

Lite (med betoning på lite) mer info.. Exklusivt för Amazon Prime, lanseras under 2016. WSJ gissar dock på att det kommer säljas licenser för att sända via andra kanaler med.
http://www.amazon.co.uk/b?ie=UTF8&node=7124555031
http://www.engadget.com/2015/07/30/amazon-top-gear/

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Kul, ska bli spännande att titta på.

Permalänk
Medlem

Men varför Amazon Prime och inte Netflix? Trodde det var Netflix som var mest intressant läste till o med att serien skulle döpas till House of Cards som en slags hyllning till Netflix serie House of Cards. Aldrig använt Amazon Prime får ta och spana in det när serien kommer då.

Permalänk
Medlem

Riktigt skönt att få det bekräftat att gubbarna är igång igen Sen spelar det mindre roll vilket bolag dom skrivit på för tycker jag även om jag föredrar Netflix. Amazon Prime har tyvärr ingen app som stödjer Chromecast verkar det som Men alla avsnitt lär nog komma ut på diverse nedladdningssidor ändå och då kan man spela upp via Plex som tidigare

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |