Nostalgiskt spelpaket för regniga sommarkvällar (win 95 och MSDOS)

Permalänk
Medlem

Nostalgiskt spelpaket för regniga sommarkvällar (win 95 och MSDOS)

Vädret blir ju inte bättre och då passar det att sitta vid sin nostalgimaskin och spela
Till den inbitna nostalgiska gamern säljer jag av mina spel.

Spelen på bilden är
Heroes of might and Magic 2
Resident Evil 2
Baldurs Gate (orginalkarta i princip orört skick medföljer)
Planscape Torment
Neverwinter nights 2
Phantasmagoria 2
Kings quest Mask of eternity
Max Payne
Sim city 2000
Theme hospital

BONUS!
Efter jag fotat bilden hittade jag skivan med klassikern Dungeon Keeper. Detta medföljer också.

SKICK
Som på bild.
Spelen har förvarats i garderoben på mitt kontor De har inte testats innan försäljning därav lågt pris.

Alla spelen kommer på CD-skivor och är gjorda för att köras på MS-DOS, Windows 95 eller Windows XP (Neverwinter nights 2)

Spelen går att avhämtas i centrala Göteborg. Annars tillkommer fraktkostnad.
Betalning sker till mitt konto innan det skickas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

MB Gigabyte X570 I AORUS PRO RAM Corsair 16GB DDR4 3200MHz CL16 SSD Gigabyte AORUS NVMe Gen4 SSD 500GB CPU Ryzen 5 3600 GPU ASUS GeForce GTX 1660 Ti Chassi FD Node 202

Permalänk
Medlem

Vad vill du ha för spelen + frakt?

Permalänk
Medlem

Ledsen för sent svar.

Som det står i annonsen så är det 300kr plus frakt. Jag tyvärr varit lite på latsidan och inte kollat hur mycket fraktkostnaden är. Jag skickade dock ett par skor förra veckan för 89kr så vi säger det.

Totalkostnad alltså 389kr (vilket gör hela paketet ett fynd då bara Planetscape torment kostar 119kr på webhallen).

Skicka mig ett PM vid fortsatt intresse då jag inte får notifikationer i denna tråd.

Visa signatur

MB Gigabyte X570 I AORUS PRO RAM Corsair 16GB DDR4 3200MHz CL16 SSD Gigabyte AORUS NVMe Gen4 SSD 500GB CPU Ryzen 5 3600 GPU ASUS GeForce GTX 1660 Ti Chassi FD Node 202