CPU/Moderkort, skärmar, utrensning

Permalänk
Medlem

CPU/Moderkort, skärmar, utrensning

Hej!

Dags för flytt och därför behöver jag sälja av en del grejer. Jag har följande att sälja:

i5 2500K (aldrig klockad)
MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 moderkort - alla tre för 1000 kr
Cooler master Hyper 212

LG Flatron IPS234 (1920x1080) x2 med stativ - 2000 kr (1800 kr vid snabb affär)

Xbox 360 med två kontroller och ett gäng spel (tex GTA V) - bud

LG 32 tums full HD TV - 800 kr

Asus GTX 570 directcu II 1,3gb (aldrig klockat) - bud

XFX Radeon HD6870 single fan 1gb (aldrig klockat) - bud

Creative datorhögtalare med subwoofer (osäker på modell, kan skicka bild) - bud

Säljer helst cpu,moderkort och kylare i ett paket. Känner jag att jag inte får ett okej pris så behåller jag grejerna men var inte rädda för att buda så länge det inte är några skambud! Kan även mötas upp i Stockholm då det är dit jag flyttar men tar det helst i Uppsala fram till söndag.

Är det några funderingar så säg till, annars får jag önska er en trevlig kväll!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

i5 2500K (aldrig klockad)
MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 moderkort - alla tre för 1000 kr
Cooler master Hyper 212

1100kr bor i Kista / Stockholm möte i Stockholm

Permalänk
Medlem

bjuder 1100+frakt

i5 2500K (aldrig klockad)
MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 moderkort - alla tre för 1000 kr
Cooler master Hyper 212

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 kr + frak för båda grafikkorten.

Permalänk
Medlem

Hej!

Akalla08 leder än så länge tack vare möjligheten att mötas upp. Jag ska försöka avsluta budgivningen i helgen men återkommer ifall något ändras. Håller som sagt på att flytta så det är lite körigt med tid, men ska nog gå att få ihop! Kan ses antingen i Kista lite snabbt (på vägen ner) eller inne i stan.

Mvh Philip

Permalänk
Medlem

@Kelzzor:

Noterat! Samma tidsplan gäller här, ska försöka avsluta det i helgen. Du leder självklart än så länge!

Permalänk
Avstängd

@TaaDow: skulle underlätta att träffas i Kista

Permalänk
Medlem

@Akalla08:

Då försöker vi fixa det om du vinner budgivningen!

Permalänk
Medlem

om jag ger 1200 då?

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk

Bjuder en hunka för creative högtalarna

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

@henkrik92:

För tillfället prioriterar jag tyvärr att kunna mötas över den prisökningen. Kommer gå in imorgon bitti igen och kika på kommentarerna, tack för alla bud hittills!

Permalänk
Proffsmobbare

Om du är intresserad av att sälja 2500K löst, så bjuder jag 1000 SEK.

Permalänk
Medlem

@Laine:

Noterat! För tillfället prioriterar jag dock att sälja den i ett paket, så jag får alla delar sålda

Permalänk
Medlem

Nuvarande bud på tvn samt modellnummer?

Visa signatur

| Ryzen 5800x | Asus B450i Strix | Trident Z Neo 3600mhz cl16 | EVGA 3080 | Lian Li TU150 |

Permalänk
Medlem

Har du kvar fötterna till skärmarna? Det ser ut på bilden som stativet ska skruvas fast på någon av bordssidorna, vilket inte passar mig.

Permalänk
Medlem

@dalu1976:

Håller på att leta fram dem, ligger förmodligen i ett packat förråd så är lite meckigt att komma åt. Det är inget som skruvas genom bordet iaf men fästet fästs på någon sida av bordet ja. Återkommer med besked angående fötterna senare idag förhoppningsvis!

Permalänk
Medlem

@Pumpkill:

Hej igen! Den eventuella köparen drog sig ur så den finns tillgänglig, är som sagt en LG 32LD450N.

Permalänk

Budar 1200 för moderkort/cpu/kylare.
Bor i Uppsala så hämtar det på plats.

Permalänk
Medlem

@Bergstedt89:

Då leder du budgivningen än så länge Bergstedt89! Jag kommer vara borta resten av dagen snart men försöker kika in då och då för att stämma av med alla. Ha en trevlig torsdag allihopa!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TaaDow:

@dalu1976:

Håller på att leta fram dem, ligger förmodligen i ett packat förråd så är lite meckigt att komma åt. Det är inget som skruvas genom bordet iaf men fästet fästs på någon sida av bordet ja. Återkommer med besked angående fötterna senare idag förhoppningsvis!

Äh. Jag ger 1500:- för skärmarna med stativet, skit i att leta efter fötterna. Jag får modda bordet. Jag kan hämta i morrn 8-15 om du accepterar budet.

Permalänk
Avstängd

1300kr höjer jag då som sagt möte i Kista

Permalänk
Medlem
Skrivet av dalu1976:

Äh. Jag ger 1500:- för skärmarna med stativet, skit i att leta efter fötterna. Jag får modda bordet. Jag kan hämta i morrn 8-15 om du accepterar budet.

Hej! Jag har bud på 1800 kr från en kille på samma program som mig, han kan hämta upp dem på lördag så än så länge är det den lösningen som gäller tyvärr! Tack för visat intresse

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Akalla08:

1300kr höjer jag då som sagt möte i Kista

Då tar du ledningen än en gång Akalla08!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Skärmarna samt TVn är sålda nu! Akalla08 leder fortfarande budgivningen på cpu/moderkort/kylare med 1300 kr och fysiskt möte. Kelzzor leder budet på grafikkorten med 500 kr för båda. Har hållit på med flytt idag och var borta igår så därför har det varit lite radiotystnad från mitt håll.
Mvh Philip

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 350 + frakt för 570 alternativt 250 + frakt för 6870 (är bara intresserad av ett kort.)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Enthoo Evolve ITX, Asus strix B550-i, R5 5600x, GTX 1080, FD Integra R2 750w, 660P 1TB

Permalänk
Medlem

Hej igen!

Kör en uppdatering kring alla delar och prylar som jag annonserat om.
Det som har sålts är: TV och skärmar med stativ.
Det som har "reserverats" och ska säljas inom kort är: CPU/moderkort/kylare där Akalla08 vann budgivningen.
Sedan har vi även GPUerna som Kelzzor leder budgivningen på och kommer kontaktas om på PM snart.
Det som har skänkts till familj och vänner är: Xbox 360 samt Creative högtalarna för att underlätta flytten och bli av med lite grejer på ett enkelt sätt.

Blir det några problem med kommande försäljningar återkommer jag med mer info, annars får jag tacka för visat intresse och önska er en trevlig vecka!

Mvh Philip

Permalänk
Avstängd

så nu är våran affär klar många + till denna säljaren tack!

Mvh Akalla08