[Clash of Clans] Klan söker stabila spelare!

Permalänk
Medlem

[Clash of Clans] Klan söker stabila spelare!

Vi är en aktiv level 3 klan med 15 st vuxna spelare! Clan Wars två gånger i veckan (alltid 2 st all-in anfall)/och vi donerar aktivt! Just nu siktar vi på att bli level 4 i clan perks.

Nu behöver vi bli fler! Har du Th8 eller högre? Sök på klanen Sverige (leader heter Mr Magoo, jag finns där under Lefty)

Välkommen!

Permalänk
Medlem

@lefty44: Söker ni fortf medlemmar?
Jag och några till söker ny klan.
Vi har ruttnat på den nuvarande, där vissa är så katastrofalt dåliga i krig och rushade.
Vissa av oss är mitten av TH9 och andra är mitten av TH8. Kanske är en 2-5 pers.

Permalänk
Avstängd

Skämtar ni, eller?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@nackskägg: Knock Knock....

Permalänk

Hejsan @lefty44

Jag har varit TH9 i någon månad efter att ha maxat TH8. jag är ute efter en klan som har en högre engagemansnivå än min nuvarande clan, där flera anfaller lite lojt med svaga arméer och har ogenomtänkta baser i krig.

Er klan verkar spännande, ni får gärna ta en titt på min profil och min bas.
Användarnamn "White" i klanen Edward Blom.

Om ni tycker att jag är lämplig får ni gärna överväga Raeksmugglarn i samma klan.

missade taggga den jag skrev till
Permalänk
Medlem

Yes vi behöver folk, som fan! Vi har typ 15 raka segrar, alla spelar bra! De som inte attackerar åker ut.

Sorry för sent svar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jaefarlii:

Hejsan @lefty44

Jag har varit TH9 i någon månad efter att ha maxat TH8. jag är ute efter en klan som har en högre engagemansnivå än min nuvarande clan, där flera anfaller lite lojt med svaga arméer och har ogenomtänkta baser i krig.

Er klan verkar spännande, ni får gärna ta en titt på min profil och min bas.
Användarnamn "White" i klanen Edward Blom.

Om ni tycker att jag är lämplig får ni gärna överväga Raeksmugglarn i samma klan.

Både du och räksmugglaren ser grymma ut, kom å häng!! Vi behöver spelare som ni! Bra donationsratio oxå white! Välkomna!:)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tupptupp:

@lefty44: Söker ni fortf medlemmar?
Jag och några till söker ny klan.
Vi har ruttnat på den nuvarande, där vissa är så katastrofalt dåliga i krig och rushade.
Vissa av oss är mitten av TH9 och andra är mitten av TH8. Kanske är en 2-5 pers.

Låter perfekt! Ni är alla välkomna om ni är seriösa och så länge man aktivt utvecklasr basen och attacktekniker. Har man dålig design och eller gör skumma attacker så får man vara öppren för kritik, vi vill ju vinna det gör man på hela klanen är bra!

De lägre th anfaller först och på motsvarande nummer, sen jobbar vi oss uppåt.

Typ så.... Låter bra? Kom över och testa!

Permalänk
Medlem

Clan Wars går ganska bra!

Permalänk
Medlem

E ny th 10 med maxad th9 kan joina då min gamla clan gått i graven. afk farmar atm nu bara så går sakta men har tid för wars iaf. Applyar om ett tag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av lefty44:

Låter perfekt! Ni är alla välkomna om ni är seriösa och så länge man aktivt utvecklasr basen och attacktekniker. Har man dålig design och eller gör skumma attacker så får man vara öppren för kritik, vi vill ju vinna det gör man på hela klanen är bra!

De lägre th anfaller först och på motsvarande nummer, sen jobbar vi oss uppåt.

Typ så.... Låter bra? Kom över och testa!

Fantastiskt, söker nog i helgen.
Ska kolla med dom andra bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av agitax:

E ny th 10 med maxad th9 kan joina då min gamla clan gått i graven. afk farmar atm nu bara så går sakta men har tid för wars iaf. Applyar om ett tag.

Skickades från m.sweclockers.com

Perfekt, du är välkommen! Det är ok att stå över cw då och då om man klickar im out.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tupptupp:

Fantastiskt, söker nog i helgen.
Ska kolla med dom andra bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Härligt, ni är supervälkomna!

Permalänk
Medlem

th8 har jag för mig kan man joina eller?