Gamla "Mina Trådar" - LÖST

Permalänk
Medlem

Gamla "Mina Trådar" - LÖST

På beta forumet gav ni besked att denna fliken försvinner och ersätts med Följda trådar samt att man automatiskt kommer följa de trådar man svarar i, så långt allting lugnt.
Men ni har inte lagt över de trådar man inte manuellt följde i det gamla forumet vilket gör att man har ingen koll på de trådar man tidigare svarat i, detta är faktiskt dåligt eftersom långt ifrån alla använder citat vid svar och man vill även kunna följa diskussionen mellan andra.

Resultatet är många års postande men ingen koll på vilka trådar det är, detta måste ni åtgärda.
Jag är även ganska säker på att svaret jag fick i beta forumet var att dessa trådar skulle flyttas över.

Permalänk
Konsolgrävare

" @Dimestam -Det enda som hänt är att listan nollställts vid uppgradering för att alla delar ska fungera korrekt rätt. Löser sig med tiden! "

#15404909

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

" @Dimestam -Det enda som hänt är att listan nollställts vid uppgradering för att alla delar ska fungera korrekt rätt. Löser sig med tiden! "

#15404909

Jo jag såg det nu
Var väl lite för snabb med denna posten

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av MacAllan:

Jo jag såg det nu
Var väl lite för snabb med denna posten

hahao ojdå, såg nu att det var du som skrev frågan! haha

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |