Permalänk
Medlem

Är också intresserad.

radiogurra#2669

Spelar leapquake barbar på t4-t5 mestadels.

Permalänk
Medlem

SWEC2 är nu uppe! Bara sök på det så kommer den upp för er!

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Skrivet av Xcym:

SWEC2 är nu uppe! Bara sök på det så kommer den upp för er!

inte för mig..

Visa signatur

31337

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddan83:

inte för mig..

Fick inte in några, och fick erbjudande om en plats i en clan där några vänner spelar. Så dessvärre upplöstes klanen pga att ingen va medlem.

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Medlem

Vissa kvällar är svårt att hitta någon i klanen att lira med :/ Tex Act 1 bountyfarming.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Sugen på att joina om det finns plats.
PBateman#2738

Permalänk
Medlem

Vill joina om det blir en plats över Cavin#1856

Visa signatur

| Chassi: Phanteks Eclipse P400 Tempersd Glass (Svart) | PSU: Fractal Desing Integra M650W | Moderkort: Asus Z170-A| CPU: Intel Core i5 6600 3.3 GHz 6MB | Kylning: Noctua NH-U9B SE2 | RAM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengean | GPU: Asus GeForce GTX 1050Ti | HDD: 1x Samsung SSD 840-Series 120GB , 1x Samsung SSD 850 Series EVO 500GB + 2TB HDD | OS: Windows 10 | Skärm: 3 x Samsung 27" S27F350H PLS |

Permalänk
Medlem

Om det finns plats så, Cigge#2523

Visa signatur

[MOBO] Rampage IV BE [CPU] 4930k @4,2 GHz [GPU] Evga GTX 1080 Classified [RAM] 32Gb Dominator Platinum 2400Mhz cl9 [PSU] AX 1200i [Chassi] 900D [OS Drive] Ocz Revodrive 3 [Storage] 1,5Tb SSD + 3Tb WD Black [Screen] Acer XB270HU [Cooling] 1540 rad 2xD5, EK block: CPU, GPU, Mobo [MAC] MBP 15" Retina [PS4] + 750Gb SSD [NAS] QNAP TVS-471 i7 16Gb 18Tb

Permalänk
Jubileumsmästare

Jag joinar gärna, har skickat en request in game.
Fahrbot#2234

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad till rätt forumdel (Spelsevrar och klanspel)*

screamin-daemon/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Inaktiv

Går det vara med i mer än en klan?

Permalänk
Jubileumsmästare
Skrivet av anon42512:

Går det vara med i mer än en klan?

Nej, däremot går det att vara med i flera communities.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fahrbot:

Nej, däremot går det att vara med i flera communities.

Vad är skillnaden mellan communities och klaner?

Permalänk
Jubileumsmästare
Skrivet av anon42512:

Vad är skillnaden mellan communities och klaner?

Se communities som chatrum med olika inriktningar medans klan är just vad en klan brukar vara.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Permalänk
Medlem

Jag tänkte gå in och klargöra vad vi gjort med klanen nu i morse. För att få upp aktiviteten i klanen så behövde först och främt bli av med medlemmar som slutat spela alternativ spelar väldigt sällan.

Då det för tillfället inte finns något enkelt sätt att se när en spelare senast var online så satte vi att klanens medlemmar skulle ha paragon level 70 den 1:e juni eller meddela oss officerare. De som inte uppnått detta mål fick vänligen men bestämt lämna klanen. Detta var inte på något vis ett sätt att göra klanen mer elitisk utan endast ett sätt att bli av med medlemmar som inte spelar. Nya medlemmar behöver inte nått paragon lvl 70, men gärna char-level 70.

Då denna aktion visade sig vara väldigt omständig så tog jag i morse det drastiska beslutet att tömma klanen i princip helt på medlemmar utan de fåtal som var online vid tällfället.

Så det som ni som fortfarande vill vara med i klanen är helt enkelt att söka medlemskap igen så invitar vi er.

Hoppas detta inte ställer till det alltför mycket.

Farma lungt, Slug

Visa signatur

- R5 5600X | 32GB RAM | GTX 1080 | ASUS ROG STRIX B550-I | NZXT H1 -

Permalänk
Medlem

hejsan!

Får gärna skriva upp mig på listan också.

Foflarna#2429

Visa signatur

Macbook Air 2021 (Standard)-Airpods and Xiomi Airdots-Iphone SE 2020-Skärm på gång!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schluug:

Jag tänkte gå in och klargöra vad vi gjort med klanen nu i morse. För att få upp aktiviteten i klanen så behövde först och främt bli av med medlemmar som slutat spela alternativ spelar väldigt sällan.

Då det för tillfället inte finns något enkelt sätt att se när en spelare senast var online så satte vi att klanens medlemmar skulle ha paragon level 70 den 1:e juni eller meddela oss officerare. De som inte uppnått detta mål fick vänligen men bestämt lämna klanen. Detta var inte på något vis ett sätt att göra klanen mer elitisk utan endast ett sätt att bli av med medlemmar som inte spelar. Nya medlemmar behöver inte nått paragon lvl 70, men gärna char-level 70.

Då denna aktion visade sig vara väldigt omständig så tog jag i morse det drastiska beslutet att tömma klanen i princip helt på medlemmar utan de fåtal som var online vid tällfället.

Så det som ni som fortfarande vill vara med i klanen är helt enkelt att söka medlemskap igen så invitar vi er.

Hoppas detta inte ställer till det alltför mycket.

Farma lungt, Slug

Tar gärna en invite Annunaki#2618

Permalänk

Hej!

skickade precis en ansökan via clan findern, heter Ryuk#2395

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel i5-2500K 3.3ghz 6mb@ 4.0ghz | Corsair 8gb Vengeance 1600MHz | Asus P8P67 PRO | XFX HD6950 2GB | Vertex 3 120GB | Samsung Spinpoint 1TB | Corsair HX 750W |

Permalänk
Medlem

Ej aktiv klan längre eller?

Visa signatur

Flest teknikprylar när man dör vinner.

Permalänk
Skrivet av Schluug:

Jag tänkte gå in och klargöra vad vi gjort med klanen nu i morse. För att få upp aktiviteten i klanen så behövde först och främt bli av med medlemmar som slutat spela alternativ spelar väldigt sällan.

Då det för tillfället inte finns något enkelt sätt att se när en spelare senast var online så satte vi att klanens medlemmar skulle ha paragon level 70 den 1:e juni eller meddela oss officerare. De som inte uppnått detta mål fick vänligen men bestämt lämna klanen. Detta var inte på något vis ett sätt att göra klanen mer elitisk utan endast ett sätt att bli av med medlemmar som inte spelar. Nya medlemmar behöver inte nått paragon lvl 70, men gärna char-level 70.

Då denna aktion visade sig vara väldigt omständig så tog jag i morse det drastiska beslutet att tömma klanen i princip helt på medlemmar utan de fåtal som var online vid tällfället.

Så det som ni som fortfarande vill vara med i klanen är helt enkelt att söka medlemskap igen så invitar vi er.

Hoppas detta inte ställer till det alltför mycket.

Farma lungt, Slug

Dags för ny upprensning Ser även att du inte spelar nu för tiden, vore isf bra att överlämna kontrollen temporärt tills du känner för att spela igen! Synd att en så pass populär klan ska stå utan ledare!

Permalänk
Avstängd

Ostronsmek#2415 om det fortfarande är igång

Permalänk
Inaktiv

Mja. Igång är det, men ganska dött dock.

Permalänk
Medlem

Hjälper gärna till att liva upp den om det fortfarande är aktuellt. Vem ber man om invite? Hittar inte i listan...

Permalänk

diablo 3

joinar gärna klanen om de finns platser IsBj0rN#2357 mvh Jocke

Permalänk
Medlem

oztin#1115 600+ paragon

Alltid kört klanlös så varför inte hoppa in här!

Permalänk
Medlem

mîsery#2109 tar gärna en inbjudan me om de är ok.
Varit roiligt att få spela med lite svenskar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schluug:

Hej

Jag är klanledare/skapare för [SWEC], en inofficiell Diablo 3 klan där Sweclockare kan samlas. Klanen är helsvensk och vi håller oss till svenska i chatten. I övrigt finns inga intagningskrav utan alla är välkomna.

Klanen har just nu ett tak på 150 medlemmar som vi ofta slår i. Men det händer ganska ofta att spelare går vidare till andra klaner och vi brukar få ett par lediga platser i veckan såhär långt. Så för att få lite rättvis så tänkte jag göra en enkel lista där ni kan anmäla intresse och så kommer vi förhoppningsvis skicka invites i tur och ordning när vi får lediga platser.

Invite-lista:
Diofantos30#2224
sunq#2308
Nacias#2952
carlen#2396
tonasty#1572
Roze#2285
BerSerX#2561
Segge#2689
Snapples#2894

EDIT: Just nu verkar inte /cinvite <Battletag> | Invites player to Clan fungera, så ni behöver söka upp mig eller andra admins via whisper så vi kan invita er den vägen.

Är denna clan fortfarande aktiv? Joinar gärna!

Kör season 4 just nu med 724 paragon SC och 530ish paragon HC (kör HC atm).

Battletag: Linus#2824. Har även skickat en förfrågan in-game i clan finder (om det är den rätta jag hittat ).

Visa signatur

i7-11700k - RTX 3080 - 32GB DDR4 - 1TB SSD

Permalänk

ÄR denna klanen fortfarande aktiv?

Visa signatur

STULET: 1600x | 980Ti | Ceslius S24| Prime B350 PLUS | 16gb Vengeance LPX 3000MHz | 850 EVO 250gb | 750gb HDD | RM550X | Carbide 600Q | HD598SE | E10K
Kylpasta på bilden...
Tagg/citat öker risken att jag ser ditt inlägg med upp till 97%!