Permalänk
Avstängd

Skärmen startar inte.

Tjena! Hade precis vart på lan hos några kompisar, efter natten drar jag mig hemåt utan minsta lilla problem eller att jag har tappat min Samsung Syncmaster S24B750, skärmen har alltid funkat prima men när jag kommer hem och kopplat in allting så vägrar den att starta, den blinkar inte ens och när jag trycker på ON så händer ingenting, någon där ute som kan hjälpa mig hur jag löser detta? Skärmen är relativt ny.

Permalänk
Medlem

Fungerar nätadaptern?

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk
Avstängd

Vi ska få hit elektriker snart så tänkte se om han kunde kolla, eller kan jag kolla det själv?
Har nämligen precis öppnat upp skärmen, drat ut och in alla sladdar så att de sitter men funkar inte.

Permalänk
Medlem

Jag hade precis samma fel på en annan Samsung 24" modell (från 2014). Nätadaptern var paj och fick det lagat utan kostnad.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*Tråd låst*

Trots tidigare varningar så fortsätter du bryta mot §3.3

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.