Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Webhallen:

Hej, anledningen att den återgick till standardpris var för att vi sålde slut de vi hade på lager så där kan jag tyvärr inte göra något.

Om jag minns rätt så fanns det 1 i lager, korrekt? fasen att man missade det då.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -

Permalänk
Medlem

Hur länge gäller Sweclockerserbjudandet på TP-Link TL-PB10400?

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Bakgrund:

Hur länge gäller Sweclockerserbjudandet på TP-Link TL-PB10400?

Till sista januari!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hade tänkt ringa in imorrn och fråga mer ingående om mina beställningar, men hur är det om man beställer varor att hämta ut hos butiken här i Uppsala och varorna finns i lager i tex sthlm?

Är det så att det skickas från en av butikerna som har varan i lager till den butik man beställt hem det till eller kommer man få vänta längre? Hoppas verkligen att det skickas från någon av butikerna som har det i lager så man skulle hinna få hem allt till kommande helg.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Sai:

Hade tänkt ringa in imorrn och fråga mer ingående om mina beställningar, men hur är det om man beställer varor att hämta ut hos butiken här i Uppsala och varorna finns i lager i tex sthlm?

Är det så att det skickas från en av butikerna som har varan i lager till den butik man beställt hem det till eller kommer man få vänta längre? Hoppas verkligen att det skickas från någon av butikerna som har det i lager så man skulle hinna få hem allt till kommande helg.

I regel skickas det från butikerna som har. Ett undantag är om det är beställt från leverantören direkt till den butik där du beställt, då kan det "blockera" internleveranserna.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Tack för svaret. Bra att veta i framtiden också.

Permalänk
Medlem

Beställde ett grafikkort i fredags som enligt statusen var i lager, den borde skickas idag antar jag?

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Webhallen
Skrivet av N_Micke:

Beställde ett grafikkort i fredags som enligt statusen var i lager, den borde skickas idag antar jag?

Ja det borde det, om du säger vilket så kan jag svara konkret istället för att sitta och chansa dock

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Ja det borde det, om du säger vilket så kan jag svara konkret istället för att sitta och chansa dock

Artikelnummer: 205436 MSI GTX 970 4GB (ungefär 4gb )

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Webhallen
Skrivet av N_Micke:

Artikelnummer: 205436 MSI GTX 970 4GB (ungefär 4gb )

Hej, det skickas tyvärr inte förrän imorgon.
Vi insåg precis att bristen på vouchrar med spel till geforce-kort har gjort att utleveranserna stått still under dagen.

Vi har nu splittat alla ordrarna så att vouchern kommer separat så fort den kommer in i lager men tyvärr betyder det att vi inte hann i tid innan posten hämtade varor idag hos oss.

Ber verkligen om ursäkt för förseningen men som sagt imorgon går det iväg direkt!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej, det skickas tyvärr inte förrän imorgon.
Vi insåg precis att bristen på vouchrar med spel till geforce-kort har gjort att utleveranserna stått still under dagen.

Vi har nu splittat alla ordrarna så att vouchern kommer separat så fort den kommer in i lager men tyvärr betyder det att vi inte hann i tid innan posten hämtade varor idag hos oss.

Ber verkligen om ursäkt för förseningen men som sagt imorgon går det iväg direkt!

Okidoki, tack för svaret!

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

Har ni verkligen så många Swift-skärmar, klass 3 i lager ?

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Har ni verkligen så många Swift-skärmar, klass 3 i lager ?

Om du bemödar dig att läsa texten står det att de har använts under dreamhack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av aaaaaaaaaa:

Om du bemödar dig att läsa texten står det att de har använts under dreamhack.

Såg det nu. Även om det inte var min fråga. Så pass mycket billigare var de ju inte. 6999 för en helt ny.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

Hej!

Hade tänkt att beställa ett moderkort av er men det finns ej i lager i postorder men finns i täby och sveavägen. Hur fungerar det om jag beställer via er hemsida? Tar ni ett från någon affär och skickar eller fungerar det inte så?

Visa signatur

CPU: i7 3770k @4.0Ghz. GPU: EVGA GTX 980. Ram: Corsair vengeance 1600Mhz 20GB, 8x2, 2x2. SSD: Kingston 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB. 3DMark Score: http://www.3dmark.com/fs/4093687

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheReapzter:

Hej!

Hade tänkt att beställa ett moderkort av er men det finns ej i lager i postorder men finns i täby och sveavägen. Hur fungerar det om jag beställer via er hemsida? Tar ni ett från någon affär och skickar eller fungerar det inte så?

De svarade på liknande fråga igår.

" I regel skickas det från butikerna som har. Ett undantag är om det är beställt från leverantören direkt till den butik där du beställt, då kan det "blockera" internleveranserna. "

Visa signatur

FDD R4 (Windowed Black edition) | Asus Z87-A | i5 4670K
2x8GB RAM @1600Mhz | R9 280X Toxic 3GB " | 840 EVO 250GB SSD | 1TB HDD
Corsair CX750M | Phanteks PH-TC14PE
Win 8.1 PRO

Permalänk
Skrivet av Max.021:

De svarade på liknande fråga igår.

" I regel skickas det från butikerna som har. Ett undantag är om det är beställt från leverantören direkt till den butik där du beställt, då kan det "blockera" internleveranserna. "

Tack!

Visa signatur

CPU: i7 3770k @4.0Ghz. GPU: EVGA GTX 980. Ram: Corsair vengeance 1600Mhz 20GB, 8x2, 2x2. SSD: Kingston 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB. 3DMark Score: http://www.3dmark.com/fs/4093687

Permalänk
Medlem
Skrivet av N_Micke:

Beställde ett grafikkort i fredags som enligt statusen var i lager, den borde skickas idag antar jag?

Skrivet av Webhallen:

Ja det borde det, om du säger vilket så kan jag svara konkret istället för att sitta och chansa dock

Skrivet av N_Micke:

Artikelnummer: 205436 MSI GTX 970 4GB (ungefär 4gb )

Skrivet av Webhallen:

Hej, det skickas tyvärr inte förrän imorgon.
Vi insåg precis att bristen på vouchrar med spel till geforce-kort har gjort att utleveranserna stått still under dagen.

Vi har nu splittat alla ordrarna så att vouchern kommer separat så fort den kommer in i lager men tyvärr betyder det att vi inte hann i tid innan posten hämtade varor idag hos oss.

Ber verkligen om ursäkt för förseningen men som sagt imorgon går det iväg direkt!

Skrivet av N_Micke:

Okidoki, tack för svaret!

Synd att det inte verkar blivit skickat idag heller än så länge, ännu mer synd att vouchern utgått helt huxflux också. Nåja...Kunde ju va värre.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Webhallen
Skrivet av N_Micke:

Synd att det inte verkar blivit skickat idag heller än så länge, ännu mer synd att vouchern utgått helt huxflux också. Nåja...Kunde ju va värre.

Jag ser att det ligger för packning nu men jag ser inte varför det aldrig skickades igår
Kan inte annat än att be om ursäkt.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Jag ser att det ligger för packning nu men jag ser inte varför det aldrig skickades igår
Kan inte annat än att be om ursäkt.

Ser ut att vara på väg nu iaf, synd att vouchern utgått. Men men, kan inte gå smärtfritt varje gång

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Webhallen
Skrivet av N_Micke:

Ser ut att vara på väg nu iaf, synd att vouchern utgått. Men men, kan inte gå smärtfritt varje gång

You've got PM

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

You've got PM

Superbra lösning Webhallen, hoppet är åter!

Mvh
Micke

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem

plocka precis på mig 3st TP-Link TL-PB10400 med 10400mah batterier för 199kr st... Skitbra deal, och batteriet håller antal laddningar som utlovat!

Visa signatur

My rig 144hz 1440p 27" samsung g5, xfx 6950xt, 11900K, TM Peerless assassin,Gigabyte z590 UD, 32GB 3200MHz Vengeance, 1tb nv2, 2TB SSD 4TB HDD, corsair750 vengeance, Lancool 215.
backup 144Hz AOC 1080p, zotax rtx3070 8gb, i7 10700K,corsair H60 , B560 Auros, 16GB 3000MHz, 500GB a2000 + mer lagring, Seasonic 650 gold, phantek p300 Laptop Lenovo Legion 5, 2060, 4800H, 16GB, 1,5TB NVME HTPC 3060, 10400F, 16GB, 500GB NVME, 960GB A400 3rd PC rtx3050, ryzen 5500, stock cooler, 16GB 3200, 1tb Samsung PM9A1, 2TB HDD,seasonic 550w gold, Mission SG1 chassi

Permalänk
Medlem

Hej,

Om man köpen en vara via postorder kan man sen returnera den i en butik?

Mvh
Sahand

Permalänk
Webhallen
Skrivet av javidi:

Hej,

Om man köpen en vara via postorder kan man sen returnera den i en butik?

Mvh
Sahand

Det går fint ja

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Tack för snabbt svar!

Permalänk
Medlem

Hej!

Nyligen skickade jag ett mejl till er där jag önskade att reklamera ett nätaggregat. Jag fick ett svar där ni skrev att ni ville ha mitt personnummer. Är det obligatoriskt att skriva med personnummer vid reklamation och vad ska det användas till?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gtoxed:

plocka precis på mig 3st TP-Link TL-PB10400 med 10400mah batterier för 199kr st... Skitbra deal, och batteriet håller antal laddningar som utlovat!

Jag o en vän skaffade också det i går. Verkar som om den dealen nu har gått ut, vi gjorde nog det på sista dagen. Jag håller på o laddar min för första gången just nu. Skönt iallafall att ha ett riktigt kraftpaket till powerpack

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk

Hej Webhallen!

Förra veckan så beställde jag detta moderkort av er: http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/151634-asrock...

Då jag beställde det så fanns det i lager men jag har inte fått det. Kan det vara någon som hann före mig kanske
Har ni fler på ingång?

Visa signatur

CPU: i7 3770k @4.0Ghz. GPU: EVGA GTX 980. Ram: Corsair vengeance 1600Mhz 20GB, 8x2, 2x2. SSD: Kingston 120GB. HDD: Seagate Barracuda 1TB. 3DMark Score: http://www.3dmark.com/fs/4093687

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Esrakuf:

Hej!

Nyligen skickade jag ett mejl till er där jag önskade att reklamera ett nätaggregat. Jag fick ett svar där ni skrev att ni ville ha mitt personnummer. Är det obligatoriskt att skriva med personnummer vid reklamation och vad ska det användas till?

Det tillhör inte normalt förfarande men
det kan vara för att de vill söka upp dig i kundsystemet för att hitta din order (men då borde de ha bett om telefonnummer eller mailadress istället)
de kan ha sagt fel och menat ordernummer
det kan vara för att ordern är förbetald eller beställd på faktura t.ex. och de vill försäkra sig om att de har att göra med rätt person (som sagt inte normalt förfarande ändå)
svårt att ge exakt besked så bästa är nog om du frågar den som mailade dig.

Skrivet av TheReapzter:

Hej Webhallen!

Förra veckan så beställde jag detta moderkort av er: http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/151634-asrock...

Då jag beställde det så fanns det i lager men jag har inte fått det. Kan det vara någon som hann före mig kanske
Har ni fler på ingång?

Jag ser inte exakt hur det ser ut där och vet ju inte vilken av ordrarna som ligger där som är din men vi har fler kort på ingång, förhoppningsvis dyker de upp här på måndag!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch