Något fel med mitt mobila nätverket

Permalänk

Något fel med mitt mobila nätverket

Hej alla, om jag är i fel forum ber jag om ursäkt...
Det är så här att varje månad så kan jag surfa för drygt 2000 mg, och för mig tog det slut drygt den 22 november, så jag fick mer surf den 1 december, men mitt problem är att varje gång jag går in på en internät baseradtjänst så fryser H+ med pil upp och ned fast så jag kan inte surfa eller använda FB m.fl. Har för övrigt Telia refil
vad tror ni problemet kan vara?
Är det telefonen eller är det den fria surfen som har laggat helt ihop?
bor för övrigt i Norrbotten...
och det här har aldrig hänt tidigare trots att jag har fortsatt att använda nätet trots att jag har haft slut surfmängd... har varit så här nu i 4 dagar...
Är tacksam för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av bowlingking:

Hej alla, om jag är i fel forum ber jag om ursäkt...
Det är så här att varje månad så kan jag surfa för drygt 2000 mg, och för mig tog det slut drygt den 22 november, så jag fick mer surf den 1 december, men mitt problem är att varje gång jag går in på en internät baseradtjänst så fryser H+ med pil upp och ned fast så jag kan inte surfa eller använda FB m.fl. Har för övrigt Telia refil
vad tror ni problemet kan vara?
Är det telefonen eller är det den fria surfen som har laggat helt ihop?
bor för övrigt i Norrbotten...
och det här har aldrig hänt tidigare trots att jag har fortsatt att använda nätet trots att jag har haft slut surfmängd... har varit så här nu i 4 dagar...
Är tacksam för svar

Ring till Telia och kolla om dem har en spärr sen förra månaden.
Brukar vara ganska vanligt.
I slutet av månaden ska spärren gå bort, men inte alltid det synkar rätt.

Permalänk
Skrivet av DatZaZa:

Ring till Telia och kolla om dem har en spärr sen förra månaden.
Brukar vara ganska vanligt.
I slutet av månaden ska spärren gå bort, men inte alltid det synkar rätt.

Okej, stort tack :), kommer nog först att gå in på någon Telia butik, men jag kommer också ringa, stort tack för tipset