Permalänk
Medlem

Köpråd av datorskrivbord

Har kollat runt efter ett datorskrivbord ett tag nu, men har inte hittat det jag söker.
Undrar om ni har några förslag?

Kravet är att jag ska få plats med mina 24" skärmar

Permalänk
Medlem
Skrivet av DatZaZa:

Kravet är att jag ska få plats med mina 24" skärmar

Skärmar i plural alltså, ska vi utgå från att du har mellan 2 och 10 skärmar eller kan det vara fler?

Permalänk
Medlem

Ikea bekant är bästa skrivbord jag haft. Finns i flera storlekar och färger man kan välja. Billigt med.

LÄNK

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Ikea bekant är bästa skrivbord jag haft. Finns i flera storlekar och färger man kan välja. Billigt med.

LÄNK

Är väl den de satt på en elmotor på för att få ett höj och sänkbart bord? Funderar på det, frågan är väl om det håller.

Permalänk
Skrivet av Cooling23:

Ikea bekant är bästa skrivbord jag haft. Finns i flera storlekar och färger man kan välja. Billigt med.

LÄNK

Jag sitter också med ett Bekant, dock utan elmotorn. Håller med dig helt och hållet, är kalasnöjd med det

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Main: Phanteks Enthoo Evolv | Asus Gryphon Z97 | i5 4670K | 8GB Corsair Vengeance LP | GTX 780 DCuII | Crucial MX-100 256 GB | Cooler Master V700
Laptop: Sony Vaio Pro 13, utan touch.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KiWo:

Skärmar i plural alltså, ska vi utgå från att du har mellan 2 och 10 skärmar eller kan det vara fler?

Jag kör faktiskt "bara" med två skärmar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Baxtex:

Är väl den de satt på en elmotor på för att få ett höj och sänkbart bord? Funderar på det, frågan är väl om det håller.

Jag har utan elmotor.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem

Har med motor på jobbet och några strulat tyvärr men går att använda i fast läge

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks P400s | Asus B-350 Strix |Ryzen 1600X @4 Ghz
G.skill 16GB 3.6Ghz CL16 Trident Z RGB | FD Celsius S36
Samsung 960EVO 500GB |Corsair RM750x | Asus Vega 56 Strix

Permalänk
Medlem

Om det räcker med 120 cm bredd, inte behöver höj/sänkbart och vill komma undan lite billigare rekommenderar jag Melltorp från IKEA http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S19011777/

Jag har det själv och det fungerar mkt bra med 2 st 24 tums-skärmar.