Amd catalyst control center startar inte

Permalänk

Amd catalyst control center startar inte

Hej när jag ska starta Amd catalyst control center så får jag upp en skyllt där det står

¨Det går inte att starta AMD Caralyst center. Det finns för närvarande inte några inställningar som går att konfigurera med AMD catalyst center¨

Vad är det för fel vad ska jag göra?

Grafikkortet är ett xfx 6970

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av cross_linus:

Hej när jag ska starta Amd catalyst control center så får jag upp en skyllt där det står

¨Det går inte att starta AMD Caralyst center. Det finns för närvarande inte några inställningar som går att konfigurera med AMD catalyst center¨

Vad är det för fel vad ska jag göra?

Grafikkortet är ett xfx 6970

När hände detta? Har du testat en systemåterställning till ett datum när det funkade?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av cross_linus:

Hej när jag ska starta Amd catalyst control center så får jag upp en skyllt där det står

¨Det går inte att starta AMD Caralyst center. Det finns för närvarande inte några inställningar som går att konfigurera med AMD catalyst center¨

Vad är det för fel vad ska jag göra?

Grafikkortet är ett xfx 6970

Samma för mig när jag installerade nya 14.8! Funkar bra i 14.4

Visa signatur

CPU:Intel Core i7 7700K 4.2 GHz 8MB Moderkort:MSI Z270 GAMING PRO CARBON GPU:MSI Radeon RX 480 8GB Gaming X Minne: Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3000MHz Hdd: WD Black 2TB 7200rpm 64MB Chassi:Phanteks Enthoo Luxe Tempered Glass Svart OS:Windows 10 PRO Monitor:AOC G2770PF 27" PSU:Corsair RM750x 750W Mus:Corsair Gaming Scimitar PRO RGB Svart Keyboard:Corsair Gaming K95 RGB Platinum MX Speed DVD/Blu-ray:ASUS Intern BW-16D1HT Headset:Creative Fatal1ty Gaming SSD:Samsung 960 PRO 512GB

Permalänk
Skrivet av Jalle64:

När hände detta? Har du testat en systemåterställning till ett datum när det funkade?

Jag vet inte riktigt jag skulle uppdatera drivrutinerna för det va ett spela som ville det och då märkte jag det