INFO: Webhallen har slut på Never Settle Forever-koder

Permalänk
Medlem

INFO: Webhallen har slut på Never Settle Forever-koder

Eftersom never settle forever ingår inte, trots att webhallens hemsida har never settle forever informationen kvar. Ringde kundtjänsten och deras förklaring var att eftersom kampanjen listas inte under deras "kampanj" fik så gäller inte det.

Detta är inte något som är "jätte viktigt" för vissa men kan tänka mig att flera gör samma miss som jag gjorde och verkligen vill ha dem spelen.

Köp från tex inet istället ifall ni vill få era spel !

Edit: Webhallen står även på AMDs never settle forever hemsida som en butik som har denna kampanj (vilket är felaktigt).

Förtydligande
Permalänk
Inaktiv
Skrivet av tessa:

Eftersom never settle forever ingår inte, trots att webhallens hemsida har never settle forever informationen kvar. Ringde kundtjänsten och deras förklaring var att eftersom kampanjen listas inte under deras "kampanj" fik så gäller inte det.

Detta är inte något som är "jätte viktigt" för vissa men kan tänka mig att flera gör samma miss som jag gjorde och verkligen vill ha dem spelen.

Köp från tex inet istället ifall ni vill få era spel !

OJ! Tack för infon, verkligen skulle snart köpa ett 280 o hade tänkt köpa det på webhallen men tack så mycket för infon igen (gratis spel är aldrig nått man vill missa )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noah01:

OJ! Tack för infon, verkligen skulle snart köpa ett 280 o hade tänkt köpa det på webhallen men tack så mycket för infon igen (gratis spel är aldrig nått man vill missa )

Ville bara säga att det är kanske bra för dig att ist köpa begagnat här i Marknaden. Man kan få 280 och 290 kort för ungefär hälften av vanliga priset. Lycka till!

Visa signatur

”Det är en myt att det inte finns arbete att söka i svåra tider. Det finns alltid lediga platser. […] En viktig orsak till att ungdomar inte får jobb är att de inte söker jobb.” ~ Fredrik Reinfeldt , 2010

Permalänk
Webhallen

Hej, tyvärr har AMD inga fler koder att skicka ut och därför var vi tvugna att ta bort kampanjen från sidan.

Hur hittade du till denna landningsida btw, tyckte vi hade dammsugit alla banners, länkar osv? (Vore jättetacksam för svar då vi inte vill vilseleda någon.)

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej, tyvärr har AMD inga fler koder att skicka ut och därför var vi tvugna att ta bort kampanjen från sidan.

Hur hittade du till denna landningsida btw, tyckte vi hade dammsugit alla banners, länkar osv? (Vore jättetacksam för svar då vi inte vill vilseleda någon.)

Genom att skriva never settle forever webhallen på google istället för att klicka runt och leta på hemsidan. Även om ni tar bort länken kommer jag iaf att tycka att det är fortfarande missvisande och att ni borde ha en banner med "OBS never settle ingår _EJ_" när man köper ett AMD grafikkort.

Det finns inget skäl att köpa AMD grafikkort från webhallen eftersom inet, cdon, netonnet etc har detta. Spelvärdet i en 3game bundle går nog över 500spänn som man förlorar.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av tessa:

Genom att skriva never settle forever webhallen på google istället för att klicka runt och leta på hemsidan. Även om ni tar bort länken kommer jag iaf att tycka att det är fortfarande missvisande och att ni borde ha en banner med "OBS never settle ingår _EJ_" när man köper ett AMD grafikkort.

Det finns inget skäl att köpa AMD grafikkort från webhallen eftersom inet, cdon, netonnet etc har detta. Spelvärdet i en 3game bundle går nog över 500spänn som man förlorar.

Campaign Period: Campaign Period begins April 21, 2014 and ends on August 31, 2014 or when supply of Key Codes is exhausted, whichever occurs first. Eligible AMD Product must be purchased during Campaign Period. The AMD Unique ID must be redeemed during the Campaign Period to obtain Application downloads after which the AMD Unique ID is void.

http://sites.amd.com/us/Documents/Never_Settle_Forever_terms_...

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej, tyvärr har AMD inga fler koder att skicka ut och därför var vi tvugna att ta bort kampanjen från sidan.

Hur hittade du till denna landningsida btw, tyckte vi hade dammsugit alla banners, länkar osv? (Vore jättetacksam för svar då vi inte vill vilseleda någon.)

Får man fråga varför det är så? Har AMD helt enkelt slutat att skicka ut till återförsäljare eller är det något annat? Annars kan jag inte hitta några andra spår på hemsidan av Never Settle nu!

Edit: Läste inlägget ovan nu.

Visa signatur

Gaming: RTX 2070 & 3770k
Studier: MacBook pro retina 13
Ljud: QH-1339 & ett par rackans smidiga AirPods
Telefon: iPhone 6s plus
Skärm: ASUS 27" ROG Swift PG279Q med sån där g-sync

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zotamedu:

Campaign Period: Campaign Period begins April 21, 2014 and ends on August 31, 2014 or when supply of Key Codes is exhausted, whichever occurs first. Eligible AMD Product must be purchased during Campaign Period. The AMD Unique ID must be redeemed during the Campaign Period to obtain Application downloads after which the AMD Unique ID is void.

http://sites.amd.com/us/Documents/Never_Settle_Forever_terms_...

Yes, jag är medveten om detta. Det är bara så. Jag vill inte bråka om detta eller kräva något, utan vill bara informera framtida köpare eftersom jag själv tyckte att webhallen och alla andra butiker som tar bort en sån här kampanj (stor och populär) ska visa det bättre (återigen, genom att det tydligt står att never settle gäller ej pga brist på koder) när man väljer ett amd grafikkort.

I slutändan, hade jag vetat, hade inte never settle infon på webhallens sida inte funnits där, eller om de hade en banner med OBS slut på koder, så skulle jag aldrig köpa därifrån och jag tror att många andra håller med mig, speciellt när alla andra stora butiker har koderna kvar.

Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom det handlade om en specifik sak och inte ett generellt problem att handla AMD från Webhallen har jag förtydligat trådrubriken. En del bryr sig inte om de får koder eller ej. Jag köpte kort från annan ÅF trots avsaknad av kupong eftersom annat vägde tyngre.

*Trådrubrik redigerad*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro