Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MBMB:

Här borde ni nog se över ert system lite. Jag gjorde precis som ovan, och upptäckte nu att de tillfälliga uppgifterna jag angav i kassan också uppdaterades till min medlemsprofil, trots att jag inte klickade i rutan "Spara ändrade adressuppgifter...".

Allright. Ska ta vidare infon till IT-avdelningen direkt. Ursäkta besväret och tack för att du tog upp det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Avstängd
Skrivet av johnjensen:

Ok, därför min vara också är sen "finns på lager hos leverantören" men för min del är det ingen panik Men gott att veta.

http://s15.postimg.org/yeun0mnq3/112.jpg

Hm, nu tycker jag att en vara som finns hos leverantören tar väldigt god tid på sig. Pratar vi dagar, veckor eller månader? Det har gått 8 dagar nu.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av johnjensen:

Hm, nu tycker jag att en vara som finns hos leverantören tar väldigt god tid på sig. Pratar vi dagar, veckor eller månader? Det har gått 8 dagar nu.

Svårt att svara på utan att veta vad det är för produkt.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Webhallen:

Svårt att svara på utan att veta vad det är för produkt.

Intel Dual Band Wireless AC 7260 - Nätverksadapter (PCIe Half Mini)
LAGERSTATUS
Postorder/Fruäng. 44 st (kom upp idag, var 0 st igår)
....
Hos leverantören Fler än 50 st

Ser att produkten är skickad idag nu när ni fått dem från leverantören. Troligen i postlådan imorgon

Permalänk
Entusiast

Kommer ni ta in SoundMAGIC E10? Väldigt populära lurar som jag mycket hellre skulle köpa ifrån er än någon av era konkurrenter. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=956583 Som sagt väldigt populära, många entusiaster på Sweclockers använder dessa då man får mycket ljud för pengarna, hade själv ett par förut men har tappat bort dem så ska köpa ett par till.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MrAdde:

Kommer ni ta in SoundMAGIC E10? Väldigt populära lurar som jag mycket hellre skulle köpa ifrån er än någon av era konkurrenter. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=956583 Som sagt väldigt populära, många entusiaster på Sweclockers använder dessa då man får mycket ljud för pengarna, hade själv ett par förut men har tappat bort dem så ska köpa ett par till.

I dagsläget har vi ingen leverantör som har detta märke men vi kollar lite på det. Tack för tipset.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Kan man beställa "Enemy Front Limited Edition" (pc) hos er?

Finns ej med på kommande spel.

Tack för hjälpen.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av seville57:

Kan man beställa "Enemy Front Limited Edition" (pc) hos er?

Finns ej med på kommande spel.

Tack för hjälpen.

Vi försöker få tag på det men vi kommer inte ha det på releasedagen.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi försöker få tag på det men vi kommer inte ha det på releasedagen.

Låter bra, inte så noga för min del med releasedagen.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

det här med köp grafikkort och få spel på köpet hur fungerar det?
jag kommer t.ex köpa asus geforce gtx 780 3GB och såg att man kunde få watch dog DEDSEC Edition då vill jag slå till direkt men vet inte riktigt hur det funkar eftersom jag har aldrig köpt grafikkort och fått ett spel på köpet

Permalänk
Webhallen
Skrivet av BomburTV:

det här med köp grafikkort och få spel på köpet hur fungerar det?
jag kommer t.ex köpa asus geforce gtx 780 3GB och såg att man kunde få watch dog DEDSEC Edition då vill jag slå till direkt men vet inte riktigt hur det funkar eftersom jag har aldrig köpt grafikkort och fått ett spel på köpet

Du lägger det i varukorgen, väljer betalsätt, betalar, väntar en dag eller två, hämtar paketet och i det ligger grafikkortet och spelet.
Eller så går du in i butik och köper det över disk.

Inte krångligare än så.

Om du däremot köper något av korten där vanliga utgåvan av spelet (dvd inte dedsec) ingår så måste du lägga till det som ett utcheckningserbjudande för 0kr och får då en kupong med en kod för att ladda ner spelet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Finns det möjlighet att sälja tillbaka produkter till webhallen för ett lägre pris?

Visa signatur

Aorus Elite B550, Ryzen 7 5800X3D, Corsair Vengence cl16 32GB, Asus TUF 3080 Ti, Corsair RM850X, Arctic Liquid Freezer 280mm, Corsair 4000D Airflow

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Matfer:

Finns det möjlighet att sälja tillbaka produkter till webhallen för ett lägre pris?

Hur menar du mer exakt?

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Såg er nya "design" där menyerna dyker upp. Uppskattas inte

Kanske bara är en vanegrej, vem vet.

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Webhallen
Skrivet av EyeNEye:

Såg er nya "design" där menyerna dyker upp. Uppskattas inte

Kanske bara är en vanegrej, vem vet.

Tror nog vi kan fixa så att det blir en inställningsfråga.
Det minimerar en hel del onödiga laddningstider om man vet precis vilken kategori man letar efter var tanken

Men även internt har det varit blandade åsikter.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hej varför bara 1 svar om dagen på er mail support även om man svarar inom 1min efter man fått mailet får man vänta ett dygn på svar tar ju en evighet.

Visa signatur

CPU: AMD 1900X | Mobo: Asus Rog Zenith Extreme | RAM: G.Skill Trident Z RGB 4x8GB | GPU: Asus strix 3090 | Customloop| SSD: Samsung 960 Pro 512gb | PSU: EVGA Supernova G2 1000W | Chassi: Evga DG-87 | Asus Tuf VG27AQ + 1x Benq GL2460|

Permalänk
Webhallen
Skrivet av anubizzz:

Hej varför bara 1 svar om dagen på er mail support även om man svarar inom 1min efter man fått mailet får man vänta ett dygn på svar tar ju en evighet.

Alla svar betas av enligt principen: first in, first out.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Är ju rätt så otålig när det gäller garanti ärenden. Men hur lång tid brukar det normalt sett ta om man lämnar in ett grafikkort i butik att få svar på det?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Wully:

Är ju rätt så otålig när det gäller garanti ärenden. Men hur lång tid brukar det normalt sett ta om man lämnar in ett grafikkort i butik att få svar på det?

Ett par dagar, är lite olika beroende på belastning.
Fredagen försvann ju nu också iom midsommar så det blir en extra dag där.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Ett par dagar, är lite olika beroende på belastning.
Fredagen försvann ju nu också iom midsommar så det blir en extra dag där.

Snabbt svar

Jo, förstog det. Men om man lämnade in i onsdags, är det rimligt att förvänta sig att den ska vara klar innan onsdag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Du lägger det i varukorgen, väljer betalsätt, betalar, väntar en dag eller två, hämtar paketet och i det ligger grafikkortet och spelet.
Eller så går du in i butik och köper det över disk.

Inte krångligare än så.

Om du däremot köper något av korten där vanliga utgåvan av spelet (dvd inte dedsec) ingår så måste du lägga till det som ett utcheckningserbjudande för 0kr och får då en kupong med en kod för att ladda ner spelet.

Skickades från m.sweclockers.com

Tänkte bara fråga ifall ni är med i never settle kampanjen som pågår just nu? Funderar på Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4GB nämligen, men på Amds hemsida står ingen svensk åf med trots att netonnet erbjuder det till sina radeon kort. Tänkte det är lika bra att fråga :).
Tack på förhand!

Permalänk
Webhallen
Skrivet av soccom83:

Tänkte bara fråga ifall ni är med i never settle kampanjen som pågår just nu? Funderar på Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4GB nämligen, men på Amds hemsida står ingen svensk åf med trots att netonnet erbjuder det till sina radeon kort. Tänkte det är lika bra att fråga :).
Tack på förhand!

Vi var med, men sen fick AMD helt plötsligt slut på koder så just nu kan vi inte erbjuda det.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi var med, men sen fick AMD helt plötsligt slut på koder så just nu kan vi inte erbjuda det.

Ok, har ni vouchers kvar i några butiker? Bor nära Malmö nämligen

Permalänk
Webhallen
Skrivet av soccom83:

Ok, har ni vouchers kvar i några butiker? Bor nära Malmö nämligen

Nej tyvärr.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Beställde hem ett Antec VSK4000E-chassi till en lekdator, som är flaggat att det finns "hos leverantören", tillsammans med en del annat smått och gott som finns i postorderlagret. Jag inser förstås att det kan bli längre leveranstider än om ni hade allt lagerhållet, kan ni mellan tumme och pekfinger ge mig en uppgift om hur lång tid jag kan förvänta mig att det kommer ta?

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Webhallen
Skrivet av kaput:

Beställde hem ett Antec VSK4000E-chassi till en lekdator, som är flaggat att det finns "hos leverantören", tillsammans med en del annat smått och gott som finns i postorderlagret. Jag inser förstås att det kan bli längre leveranstider än om ni hade allt lagerhållet, kan ni mellan tumme och pekfinger ge mig en uppgift om hur lång tid jag kan förvänta mig att det kommer ta?

Hej
Vi får hem ett gäng inom närmsta dagarna.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Avstängd

Om en produkt ej finns på postorder eller hos leverantören MEN den finns i en av era butiker hur långt tid tar det innan den postas till mig?

Har lagt en order men den verkar inte gått iväg borde jag ringa och kolla?

Lade beställningen för ca 2 dagar sedan och jag kan fortfarande se att produkten finns i 2+ av era butiker, det står att den är under behandling sedan 1 Juni.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Maevy:

Om en produkt ej finns på postorder eller hos leverantören MEN den finns i en av era butiker hur långt tid tar det innan den postas till mig?

Har lagt en order men den verkar inte gått iväg borde jag ringa och kolla?

Lade beställningen för ca 2 dagar sedan och jag kan fortfarande se att produkten finns i 2+ av era butiker, det står att den är under behandling sedan 1 Juni.

PM'a ditt ordernummer så kan jag se över det hela. I framtiden är det bäst att kontakta vår kundtjänst om det händer igen

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk

Lade en beställing 2014-06-15. Fick Kollinr rappt som ögat. Dock, nu, typ tre veckor senare, så står det fortfarande bara att posten mottagit förhandsinfo, och väntar på paketet.

Skickade mail och frågade om detta 2014-07-01. Har fortfarande inte ens fått svar. Lagersaldot ligger på 50+.

Visa signatur

i7 6700k@4,6/Asus z170-a/64GB 2400@2666/2xGTX670 SLI/3840x2160

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag är intresserad av att köpa en skärm och undrar vad ni har för demo skärmar i butiken på sveavägen. Skulle vilja uppleva skillnaden mellan 60hz ips och 144hz tn samt möjligen även kolla in 1440p. Finns detta i butik och hur kan man göra för att testa? De demo filmer som brukar rulla är ju tyvärr för det mesta rätt så intetsägande för vanligt bruk.