Bilder på ditt senaste inköp (2014)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

ett av dom dyrare köpen på länge:

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem

BMW 525D

XTZ 10.16

Väldigt nöjd med båda prylar!

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk
Medlem

Har dendär själv, riktig trevlig sak

Visa signatur

Jag tillverkar Elektronisk Background Music på bjokib dot com... Kanske passar något ditt projekt? Det är "gratis" :)

Permalänk
Medlem

Samsung Galaxy TabPRO 8.4 32GB Wifi Svart. Pixelporr, 2560x1600. Väldigt nöjd än så länge.

Permalänk
Skrivet av Noorp:

Samsung Galaxy TabPRO 8.4 32GB Wifi Svart. Pixelporr, 2560x1600. Väldigt nöjd än så länge.

http://i57.tinypic.com/13ygj1v.jpg

Finns den där modellen med 4g också?

Permalänk
Medlem
Skrivet av callawayno1:

Finns den där modellen med 4g också?

Inte 32GB däremot finns 16GB med 4G.

Permalänk
Medlem

Litta nytt till Duccen!

Lägger upp lite fler bilder när de sitter på hojen

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Påslakanset samt en parfym.

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Skrivet av Casgar:

Schysst beamer! Har själv precis köpt en BMW 325 DA M-sport -08 PRE-LCI och kunde inte vara nöjdare

Sådant härligt drag i dieselsexan

Visa signatur

Intel I5 4670K @ 4.4 ghz | Noctua NH-D14 | EVGA GTX 780 SC 3GB | MSI Z87-S02 "Inet edition" | Corsair XMS 8gb 1600 mhz |NZXT Hale90 1000W | Samsung 840 Pro 256 gb | OCZ Vertex 64 GB | Seagate 1 TB | Fractal Design Define R2

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Mannequin:

Schysst beamer! Har själv precis köpt en BMW 325 DA M-sport -08 PRE-LCI och kunde inte vara nöjdare

http://forumbilder.se/DC7TA/re.jpg

Sådant härligt drag i dieselsexan

Trevliga bilar. Bara att trampa ner plattan oavsett varvtal så drar den iväg!

Eftersom den är köpt i södra Sverige så saknas det dock några saker som jag skulle behöva, motorvärmare bl.a. och eventuellt några mindre extraljus att montera bakom grillen. Men jag har ju hela sommaren på mig tills det blir säsong igen.

Visa signatur

"The more you learn, the more you realize how little you know."

Permalänk

3d figur av en WoW karaktär, nörd? Jag? Nejdå. Svårt att ta bilder på den, ser väldigt grynig ut på bild, färgerna blir helt knas också. Ser betydligt bättre ut i verkligheten, om än lite grynig fortfarande.

Vanliga spelkort med Zelda bilder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Noorp:

Samsung Galaxy TabPRO 8.4 32GB Wifi Svart. Pixelporr, 2560x1600. Väldigt nöjd än så länge.

http://i57.tinypic.com/13ygj1v.jpg

Funderade på en själv men bestämde mig för att vänta på 4k. Hur tycker du att den funkar? Är det påtagligt irriterande när du har den 2mm från ansiktet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av tomten51:

Funderade på en själv men bestämde mig för att vänta på 4k. Hur tycker du att den funkar? Är det påtagligt irriterande när du har den 2mm från ansiktet?

Varför ska man ha den 2mm från ansiktet?

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Corsair H115i Pro | i9 10850k | ASUS ROG STRIX Z490-H | Corsair LPX 3000MHz 32GB | Asus RX 6800 XT TUF OC | Asus XG279Q | Corsair RM750X | Varmilo VA88M | Razer Viper Ultimate |

Permalänk
Medlem

Var trött på Htc Sense, buggigt och fult då htc skiter i att uppdatera mjukvaran i sina 1.5 år gamla telefoner perfekt säljknep för att få folk att köpa nya telefoner? Kanske men nä sånt skit faller jag inte för! så fick bli Nova launcher prime och Lumos icon pack, känns som en helt annan telefon.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Före!

Efter!

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem

Här var det molnlagring! 100GB Google Drive abonnemang för blygsamma $2 per månad, dvs cirka 14 spänn.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

GTX770 + några öl!

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bakgrund:

Här var det molnlagring! 100GB Google Drive abonnemang för blygsamma $2 per månad, dvs cirka 14 spänn.

http://puu.sh/7OawU.png

betalade för 100GB hos onedrive just innan googles kampanj, lagom less men det blev 100GB på båda ställena.

Permalänk

Intagsgaller, ny stege samt lite chromedetaljer till vattenskotern:

Nytt styre, handtag samt fingergas:

Ny impeller samt slitring i rostfritt, före:

Efter:

Sjukt hur liten springa det är mellan impellern och slitringen

Har köpt massa annat till den också, men det är för mycket för att fota

Sen har jag precis lagt på gummi samt monterat mina nya fälgar, nu saknas bara en schysst sänkning:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

devil world? Läste att det va rätt rare i Sverige. Min tjej sitter på ett i orginalkartong, instruktionsbok och kassetten. Är det verkligen värt pengar?

Visa signatur

"Jesus got away easy.....one day on the cross, a weekend in hell and all the hallelujahias for eternity"

Permalänk
Medlem
Skrivet av DarkSoul:

devil world? Läste att det va rätt rare i Sverige. Min tjej sitter på ett i orginalkartong, instruktionsbok och kassetten. Är det verkligen värt pengar?

Både jag och nej.
Allt handlar om skick.

t.ex manualen jag köpte, betalade 710kr för den.
Kassett går för 300-450kr.
Kartong, svårt att sia om, men 1500 och uppåt.

Vet en som säljer en i nyskick, priset är uppe i strax under 10.000.
Då kartonger i nyskick är rätt ovanliga oavsett spel.

det är där pengarna finns i princip.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

En sliten men väl fungerande mobiltelefon för 30kr på tradera.

Permalänk
Medlem

Polish och polerdukar.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Blev en nätverksswitch då hyresvärden är snål och kunde inte använda internet i alla uttag.

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk

Köpte en Scolopendra S. mutilans igår, kom hem idag.

Permalänk
Medlem

Ny sommar cykel, ska bara sälja den gamla nu (jag bytte lite delar mellan båda cyklarna)

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Entusiast

Passade på att köpa nytt när jag flytta, gamla deathaddern var redigt snuskig.

Edit: såg att det blev lite fel från mobilen imorse.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Efter att blivit helt paralyzerad av Plex så ville jag ha en NAS. Men när huvudet är dumt så får plånboken lida. Dock så var den billig, stöd för 8TB och framför allt så hade den stöd för Plex.

Till att börja med så är fläkten HÖGLJUD. Jag menar 290X dont have shit on it. Sedan så är den tydligen svår att installera, och kunskaperna som behövs för att installerade besitter inte jag. Ord som " a conflict with another IP network in 192.168.1.0/24", "DHCP", " Multicast (224.0.0.1 = all hosts multicast group)" osv.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem

Mitt tangentbord ifrån WASD Keyboards kom hem igår eftermiddag. "Lite" nöjd är jag. Låter bilderna sköta snacket.

Visa signatur