Permalänk
Medlem

Ros pre order gåva.

Hejsan.

Jag föreställde mitt ros hos webhallen och såg då att man skulle få någon förhandsboknings gåva (ett par vingar och en demonhunter?) man skulle registera sin CDkey innan 31mars för att få "gåvorna". Jag har registrerat mitt ros med cd keyn på battlenet, men jag tror inte jag fått någon gåva. Är det någon annan som förhandsboka och fått gåvan?

Sen har jag en annan fråga. Jag startade ett nytt spel som crusader. Men för att komma till dom nya världarna så antar jag att man måste spela igenom dom gamla först och döda diablo och sen efter det startar expansionen. Har jag förstått det rätt?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Klicka på kuvertet i det nedre vänstra hörnet, bredvid chattsymbolen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DOGE:

Klicka på kuvertet i det nedre vänstra hörnet, bredvid chattsymbolen.

Tack för svaret! Ska kolla upp det så fort jag kommer hem. Behöver inte tilläga att jag är nybörjare va;D tack igen!

Permalänk
Medlem

Nemas problemas, jag hade problem o hitta vingarna jag med men polaren visste hur man skulle gå tillväga för o få dem.

Permalänk

Värt att köpa D3? Hört många blandade åsikter. Men får studiebidrag nu på Måndag så man kanske ska ta o beställa. Räcker det me att börja med D3 sen köpa ROS eller ska jag köpa båda direkt?

Visa signatur

Dator1: AMD 8320 8-core @ 4.2GHZ, 8Gb RAM, ASUS GTX 660, ssd 120gb, ANTEC kühler 620

Dator2: AMD 965 4-core @3.4GHZ, 4GB RAM, Gigabyte gtx 460.

Dator3: MacBook Air 13" 120gb (Från Skolan) :P

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zebbe345:

Värt att köpa D3? Hört många blandade åsikter. Men får studiebidrag nu på Måndag så man kanske ska ta o beställa. Räcker det me att börja med D3 sen köpa ROS eller ska jag köpa båda direkt?

Mina åsikter: Ja det är värt det! Jag gillade inte det särskilt mycket i början. Spelade ett tag och lite sporadiskt upp till 60 osv, men fastnade aldrig för det. Nu efter patchen så har det blivit mycket bättre och ett helt annat spel. RoS kan du köpa senare om du vill, dock kan du inte köra Crusader utan om det nu är viktigt...

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Skrivet av Zebbe345:

Värt att köpa D3? Hört många blandade åsikter. Men får studiebidrag nu på Måndag så man kanske ska ta o beställa. Räcker det me att börja med D3 sen köpa ROS eller ska jag köpa båda direkt?

Jag skulle säga, ska du köpa det så köp lika gärna både D3+ROS, du kommer inte få den "rätta" känslan av Diablo 3 genom att bara spela vad pre-expansion har att erbjuda nu på samma sätt.
En ide är ju att testa trail på det lite fort, är bara upp till första bossen. Avskyr du det då så köp inte, är det intressant så köp

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem

Kan man på nått sätt se att man "fått" Demon Huntern till HotS ? Har man fått vingarna så vet man ju iofs att man är med på dealen, men hade vart nice bara å se den