Polare kommer ej in på steam.

Permalänk

Polare kommer ej in på steam.

Tjena, har en polare som har ett jävla problem med att ansluta till steam-nätverket.

Han har provat i stort sett allt som nätet har att komma med till hjälp, så han har nu skickat iväg en ticket till steam, men är det någon annan som har haft detta problem och fått en lösning på det?

Detta är då första gången steam installeras på hans dator, men första installations-shittet som tankades från steams sida funkade inte (gick ej att uppdatera), så han tankade nån äldre version som "funkade" han skriver in anvuppg o loggar in & det kommer inte upp annat än ett jävla felmeddelande.

Mvh.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR :)

4690K @4.4Ghz - Gigabyte GTX 1060 3GB @2GHz - Corsair 8GB DDR3 1600Mhz - Corsair 230T Orange

Permalänk
Moderator
Forumledare
Skrivet av ajaxoptimal7:

Tjena, har en polare som har ett jävla problem med att ansluta till steam-nätverket.

Han har provat i stort sett allt som nätet har att komma med till hjälp, så han har nu skickat iväg en ticket till steam, men är det någon annan som har haft detta problem och fått en lösning på det?

Detta är då första gången steam installeras på hans dator, men första installations-shittet som tankades från steams sida funkade inte (gick ej att uppdatera), så han tankade nån äldre version som "funkade" han skriver in anvuppg o loggar in & det kommer inte upp annat än ett jävla felmeddelande.

Mvh.

Vad står det i felmeddelandet?

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Skrivet av NordhNet:

Vad står det i felmeddelandet?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR :)

4690K @4.4Ghz - Gigabyte GTX 1060 3GB @2GHz - Corsair 8GB DDR3 1600Mhz - Corsair 230T Orange

Permalänk
Medlem

En polare till mig hade samma problem. Det visade sig att han hade fel användarnamn eller lösenord. Har ni provat att logga in på steampowered.com?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag har haft samma problem förut testa att köra steam med tcp eller återställa steam installationen.

Visa signatur

CPU: 3570K |Minne: 8GB Corsair Vengence|GPU: GTX 650|Chassi: Nano 304|PSU: Corsair 600W M|Kylning: Batterisyra|Mus: MX150|Tangentbord: JP|Platta: Nexus 7(2013)