CYANOGENMOD-Avinstallation?

Permalänk
Medlem

CYANOGENMOD-Avinstallation?

Installerade av ren nyfikenhet den nya versionen av Cyanogenmod på min GALAXY S4 och klantig som jag är sparade jag aldrig ROM:en till den.

Någon där ute som vet hur man drar tillbaka den till standard android?

skulle uppskatta snabb hjälp!

tack på förhand

Visa signatur

|Asus GTX1070 Strix OC 8GB |16GB Veangeance 1600MHz|Intel Core i5 4690K|Corsair 650W|HDD 1TB|Samsung 840 Pro 256Gb|Gigabyte GA-Z97P-D3|Fractal Design R5|Steelseries M800|Steelseries Sensei wired/wirless Pro|Steelseries Elite Prism|Telia Fiber 100/10|

Permalänk
Medlem

Standard android=stock eller AOSP?
Vilken S4 har du? i95xx

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av acrion:

Installerade av ren nyfikenhet den nya versionen av Cyanogenmod på min GALAXY S4 och klantig som jag är sparade jag aldrig ROM:en till den.

Någon där ute som vet hur man drar tillbaka den till standard android?

skulle uppskatta snabb hjälp!

tack på förhand

http://www.sammobile.com/firmwares/1/?model=GT-I9505&pcode=NE...

Visa signatur

///M4

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Standard android=stock eller AOSP?
Vilken S4 har du? i95xx

senaste versionen av android helst, har GT-I9505

Visa signatur

|Asus GTX1070 Strix OC 8GB |16GB Veangeance 1600MHz|Intel Core i5 4690K|Corsair 650W|HDD 1TB|Samsung 840 Pro 256Gb|Gigabyte GA-Z97P-D3|Fractal Design R5|Steelseries M800|Steelseries Sensei wired/wirless Pro|Steelseries Elite Prism|Telia Fiber 100/10|

Permalänk
Medlem
Skrivet av acrion:

senaste versionen av android helst, har GT-I9505

Men ska det vara samsungs stock-ROM eller ren AOSP? Jag vet inte vad du menar med "standard android".

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Men ska det vara samsungs stock-ROM eller ren AOSP? Jag vet inte vad du menar med "standard android".

troligen samsungs stock. antar att han bytte för första gången och vill ha det tillbaka till som den var innan

Visa signatur

Intel i7 2600k @ 4,4 Ghz | GTX 780 DirectCU II | H60 V.2| Maximus IV Gene | TJ08-E | Vengeance 16gig 1600MHz | 840 pro 256GB | Corsair HX 1050W

Gratis frakt Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Armada:

troligen samsungs stock. antar att han bytte för första gången och vill ha det tillbaka till som den var innan

Om så är fallet är hoskis länk bra.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Men ska det vara samsungs stock-ROM eller ren AOSP? Jag vet inte vad du menar med "standard android".

menar stock

Visa signatur

|Asus GTX1070 Strix OC 8GB |16GB Veangeance 1600MHz|Intel Core i5 4690K|Corsair 650W|HDD 1TB|Samsung 840 Pro 256Gb|Gigabyte GA-Z97P-D3|Fractal Design R5|Steelseries M800|Steelseries Sensei wired/wirless Pro|Steelseries Elite Prism|Telia Fiber 100/10|

Permalänk
Medlem
Skrivet av acrion:

menar stock

Sammobile är din vän. (förhoppningsvis)

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.