Monterat om gammal dator, nu ingen bild och nätaggsfläkten snurrar inte

Permalänk
Medlem

Men är det någon fara för andra delar i datorn?

Permalänk
Medlem

Kört datorn i en timme kanske. Agget kan nog inte vara varmare än 30 grader skulle jag tro. Fläkten från grafikkortet ligger rätt bra och fläktar agget ^^

Permalänk
Medlem

Nytt agg köpt, allt löst. Tack alla för hjälpen ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av nAuseA87:

Nytt agg köpt, allt löst. Tack alla för hjälpen ^^

Lugnt Vad tog du för agg?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Lugnt Vad tog du för agg?

Ett Corsair CX500 80+ Bronze Inte modulärt och lite mycket kablar. Fick tänka lite innan jag skulle dra allt, men till min budget PC funkade det fint ^^

Fattade först inte att man kunde dela 8 pinnarn i två (mitt moderkort tar bara 4 pin), så trodde jag köpt fel först, hehe.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nAuseA87:

Ett Corsair CX500 80+ Bronze Inte modulärt och lite mycket kablar. Fick tänka lite innan jag skulle dra allt, men till min budget PC funkade det fint ^^

Fattade först inte att man kunde dela 8 pinnarn i två (mitt moderkort tar bara 4 pin), så trodde jag köpt fel först, hehe.

MM det kan vara lite klurigt med 4+4 kontakten :). Du tog detta agget då http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=890808 kan säga att xfx agget är av bättre kvalité (men är väll skit samma i detta bygge)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar