[BF4] Vad har hänt med mentaliteten i Battlefield4?

Permalänk
Medlem

Kidsen tröttnar snart och drar vidare till the next new thing. Kvar är då vi som spelar för att det är kul.

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk
Medlem

Det är inte bara på random servrar det är tråkig mentalitet ibland.
Följande hände på Swec 64 servern förra veckan: Ena laget totaldominerade och vann med 600-0 hela tiden och när någon på det förlorande laget påpekade att det vore trevligt med lite balansering så vart folk på det vinnande laget förbannade och frågade om de skulle börja att spela sämre istället. Vart ett jäkla liv i chatten. Lite omoget kan man tycka, men det kan ju ha vart en engångsföreteelse, har knappt spelat BF sedan dess (mycket annat att göra).

Personligen tycker jag inte att stats är så himla viktigt. Plus i k/d är ju alltid trevligt, men försöker alltid att vara framme och ta flaggor istället för att ligga i en buske eller uppe på ett hustak och trycka en hel runda

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrainOfSweden:

Min slutsats är att troligtvis har inget hänt med mentaliteten i BF, men där majoriteten av spelarna finns, där finns också störst antal idioter.

Skrivet av Imaculent:

Kan tänka mig att det är så i början när vissa är stressade av allt att låsa upp. Hoppas att det lugnar ner sig.

Skrivet av spinxen:

Känner igen mig exakt i detta. Jag blir uppriktigt ledsen på den överlag kassa mentaliteten. Instinktivt så känns det verkligen som att BF har gått tillbaks till att bli just "public", får också känslan av att det är en annan typ av folk som spelar nu. Folk skiter i allt vad teamplay heter.
?

Skrivet av Lan:

Kan skriva under på det mesta som sägs, väldigt tråkigt. Lagarbete eller god stil överhuvudtaget är sällsynt utanför VOIP koordinerade kretsar.

Hade riktigt roligt en dag när jag försökte hitta ett bra balanseringsplugin, den innehöll en bra teamswitchpreventer dock vilket var underhållande när flera på förlorande laget försökte gå med i vinnande...

Skrivet av pjäxa:

Vissa servrar hade en hel klan med högrankade och duktiga spelare på en sida och blandat på andra, självklart vann de varje runda, men ville inte balansera, "de ville ju spela tillsammans". Klart man ska få spela tillsammans men då får de gör det mot likvärdigt motstånd inte gör sin server till ett lag med kanonmat för dem.

Exakt så var det igår.

Skrivet av bandite:

Kidsen tröttnar snart och drar vidare till the next new thing. Kvar är då vi som spelar för att det är kul.

Kul att fler känner som jag! Känns ibland som man är ensam med denna attityden. Ses på slagfältet

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Inaktiv

Tycker inte om att joina ett lag som suger för även om man gör en enorm insats så kommer det ändå gå käpprätt åt helvete. Är man en squad däremot är det säkert roligare att joina det förlorande laget, eller om andra laget bara är bättre men inte överlägset bättre, då har man en chans.
Byter förövrigt (uppenbarligen) aldrig till den vinnande sidan. I så fall quittar jag bara om det är så ojämnt att ens insats inte spelar någon roll. Folk som byter till vinnande sidan verkligen übernoobs.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Om man genomförde alla förslag till förbätringar (dvs, ta bort/nerfa choppergunner, ta bort revive osv osv) blir inte spelet mer likt CoD då?

Vet inte , spelar inte CoD, testade singleplayer på första "urCoD", och MW2,
Revive tillkom i BF2 om jag minns rätt, Helis har varit felbalanserade sen BFVietnam, eller snarare AA har varit felbalanserat. I BF3 (och BF2) fanns kraftigt stationärt AA men dit flyger ju inte planen då (eller som BF2, då visste de var de skulle döda dig, AA annat än hangarfartygens var självmord där).
En sån grej som att en heligunner kan få 300-1 i en runda är ju beviset för hur fel det är.
Spel behöver inte var realistiska men revive är så orealistiskt att det är löjligt, sjukt störande taktiskt också, skjuter man 4 av 5 så kommer den sista återuppliva dem precis efter hen fått dig, visst poäng får man men man gjorde ingen nytta alls, fortfarande 5 fiender, och man är död.

Visa signatur

The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt. Bertrand Russell

Permalänk
Medlem

Detta är väl ett ganska bra exempel på hur communityn har blivit i battlefield 4: http://www.sweclockers.com/forum/123-battlefield/1262187-bf4-...

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

Spelade något rundor igår och som vanligt så blev ett lag tillbaka tvingat i sin huvudbas och kom inte ut därifrån. Dvs baserape. Jag gjorde det jag brukar, bytte över till det förlorande laget för ärligt, hur kul är det att baserae:a? Jag försöker att få varje match till bli så jämn som möjligt eftersom det är roligast för alla då, ingen tycker väl det är kul att vinna superenkelt? ( Eller ??? )

Då var det kanske 16 vs 20 pga av att många lämnde när de såg att det var helt kört och att de blev dödade så fort de spawnade. Jag bad några gå över, framförallt de som låg i top i andra laget eftersom det kan hjälpa rätt mycket för att jämna upp det hela. Blev då påhoppad om varför man skulle göra så, var väl inte deras fel att de andra laget sög osv.. Gick så långt att någon kollade på min profil och kallade mig supernoob pga att jag har 49% win/loss ratio. Har det gått så långt nu att folk verkligen bryr sig om sina stats på det sättet mer än att få en jämn och rolig match? Det var illa i Battlfield 3 men här i 4:an är det värre än någonsin.

Detta pågick runda efter runda och det var ingen som gjorde något åt det, vissa bytte tom till det vinnande laget och folk verkade tycka att det var okej.

Bara jag som upplever att stämmningen och attityden har blivit mycket mycket värre jämfört med Battlefield 3? Det verkar inte längre finnas något driv för att ha jämna och roliga matcher, folk gör allt bara för att få en "win" och lite mer exp osv.

PS: Brukar ni gå in och bedömma hur bra en spelare är efter hans stats? Tycker det är helt absurt att göra detta då det verkligen inte säger mycket om spelaren. Visst det är en hint, men skills kan inte mätas i stats.

Kör du på PC eller Xbox eller Ps3?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hardy:

Kör du på PC eller Xbox eller Ps3?

Bara PC.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

System specs`?

Permalänk
Medlem

Jag håller med till fullo men om jag nu har hamnat i ett lag som inte spelar spelet och förr eller senare endast har hemma basen att spawna i så slutar jag inte spela för det, visst det må vara svårt men det är sällan helt omöjligt att ta sig ur basen även om det kostar på en hel del och statistiken sjunker som en sten.

Folk som försöker byta till det vinnande laget och folk som slutar spela bara för att det går skitdåligt en runda är för mig lika mycket värda...

Permalänk
Medlem

Tyvärr är vissa vinnarskallar och älskar att krossa sina motståndare. Själv är jag mer som op. och tycker att det är roligare att byta lag för att försöka jämna ut matchen. Alltid tråkigt när det är dåligt uppförande på servrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hardy:

System specs`?

intel 2500k, 660 ti sli, 120hz monitor etc. Vad har detta med tråden att göra om jag får fråga?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Undrar om det verkligen är kidsens avarage ålder som går ner eller man själv som börjar bli gammal

Visa signatur

Moderkort: ASUS P8P67 EVO B3 . Procssoer: Intel Core i7 2600k @ 4.5 Ghz . Grafikkort: Gigabyte GTX 780 WF rev 2.0 StockBIOS [Core Boost: 1267 Mhz & Minne: 6930] . Minnen: Vengance 1600Mhz 1.5V . Nätagg: Corsairs TX650w . SSD1: OCZ Vertex 3 120Gb . SSD2: ADATA Pro 256Gb . Skärmar: Primär: BenQ 24" XL2420T 120Hz . Sekundär: Acer 22" . Kringutrustning: Ducky Shine 2 tangentbord . Razer Deathadder Black & SteelSeries Frostatglas .

Permalänk
Medlem
Skrivet av pi:

Bryr mig inte om stats. Vill bara koppla av och ha kul när ungarna och frun nattat...

Så jävla sant. Dagens höjdpunkt inget tjat från frun och inga barn som trasslar in sig i sladden till mic/mus=)

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Skrivet av Intel3770:

Så jävla sant. Dagens höjdpunkt inget tjat från frun och inga barn som trasslar in sig i sladden till mic/mus=)

Jag jobbar bara natt o spelar för det mesta dagtid och då är inte barna o frugan hemma ha ha.:)

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem

Kan tycka det är lite kul med stats men bryr mig inte så att jag "måste_stannar_kvar" i det vinnande laget bara för att man vinner. Blir det matcher som du säger där ett lag baserapear hela tiden försöker jag byta till det förlorande laget eller går till en ny server. Spelet blir bara segt och tråkigt annars.

Visa signatur

Stationär: EVGA X299 Micro | Intel Core i7 7740X | GeForce GTX 1060 6GB | Kingston HyperX 16GB 2666 MHz | WD Blue 3D NAND SSD 500GB
Tillbehör: 3 x LG 21,5" | Corsair Vengeance K65 | Deathadder | Astro A40
Bärbart: MacBook Pro 13" -10 | iPad 2 16Gb

.: Citera för svar :.

Permalänk
Medlem

Man behöver inte vara bäst på att skjuta, bäst på att flyga eller bäst på att köra tanks för att laget ska kunna vinna. Hela kvällen igår spelade jag på ett lag som konsekvent låg 4000 poäng bakom mig och top3 på motståndarlaget, men vi vann ändå med 300 tickets marginal 8/9 matcher därför att dessa glada nybörjare tog instruktioner från vår Commander och hela tiden höll majoriteten av punkterna. Battlefield vinner man på lagspel, inte individuell skicklighet och därför tar det emot för många att byta till ett dysfunktionellt lag. Folk som slår upp tältläger på tak och långt ifrån striden (och tillhör det förlorande laget) borde kickas och/eller avlivas.

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Jag satt och spelade i en server där det var 3 mot 18 (!) och dom stog och campade utanför spawn (..naturligtvis) och tro inte på fan att dom satt och skrev typ: "Damn they got so owned" och sånna saker i slutet på rundan.

Seriöst alltså, varför är det så svårt för vissa att byta lag?
Är det inte auto balance på servern så byter jag jämt.

Visa signatur

[CENTER]Chassi: Corsair 900D CPU: i5 3570k @ 4.5GHz MB: Z77 Extreme4 GPU: EVGA GTX680 SC Kylning: NexXxos UT60 480mm D5 pump
Mus & TB Corsair K60 / M95 |

Permalänk

BF4 är väldigt noob-friendly. Jag tyckte BF3 var det när det kom ut, men det var ju ändå lite utmaning med att kontrollera rekylen och ha "awareness".

I BF4 är i prinicip alla vapen laserbeams, där av kommer det lägre åldersgrupper in. Baserape har jag inte varit med om, däremot bli totalt steamrolled händer ju ibland.

Mitt tips är att joina servers med Auto-Teambalance. Det brukar lösa ojämna lag.

Sen förstår jag inte varför vissa här inne tror bara för man har K/D över 2 så är man en sniper som kampar.
Själv ligger man på 2.15 K/D och kör mest assault.

Till er som använder Suav eller ucav: må ni ruttna i helvetet!

Visa signatur

Fractal tesla 650w ||| i5 3570k ||| EVGA GTX 770 2GB SC ACX ||| Corsair vengeance 8gb |||

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte detta är unikt för Battlefield längre dock. Men man lockar troligtvis en yngre och enklare publik när man förenklar spelet så pass mycket som man gör. Allt handlar om bekräftelse; att låsa upp nya saker och kunna visa upp hur duktig man är för andra. Genom att bygga ett spel där en större del handlar om att låsa upp saker och få poäng så får man automatiskt denna typ av spelare. Där statistiken gäller för dig personligen. Man spelar för sig själv helt enkelt. Sedan är spelet ganska snabbt och många situationer inträffar - mycket att gnälla på. Det blir samma sak för alla spel där man fokuserar just på detta. Det var nog inte så mycket bättre förr för att vara helt ärlig. Tror bara man vill minnas det så. Dock var spelen inte lika statsbaserade som idag vilket säkert bidragit till att det varit lugnare. Och sen har ju säkerligen åldern för folk spelar minskat, att man börjar spela vid tidigare ålder.

Jag håller med dig, Battlefield är katastrof idag. Nu har jag inte administrerat allt för mycket BF4 än, men BF3 var katastrof. Och jag gissar på att det håller i sig in i 4:an. Folk är otroligt otrevliga och nyttjar alla möjliga rasistiska kombinationer som finns. Folk kanske tror att detta inträffar några enstaka gånger i veckan, men nej. Satt man och lyssnade av chatten från alla servrar kunde man plocka folk på löpande band. Nu driftar vi förvisso svenska servrar, så statistiken kanske är en aning vinklad, men vi svenskar var en stor del av dessa människor. Och tyskar samt ryssar. Detsamma gäller gameplay:et. Man spelar återigen bara för sig själv och ingen annan. Laget är inte viktigt men din K/D är.

Har spelat en del ArmA på sista tiden där det helt klart är en bättre stämning på servrarna. Men det beror nog mycket på att spelet är långsammare och man fokuserar på gameplay istället. Det finns givetvis folk som häver ur sig de absolut vackraste visorna man kan hitta ibland, men det är allt mer sällsynt. Tror säkert att medelåldern för folk som spelar är högre. Detta måste vara bidragande.

Så sammanfattat så tror jag detta beror på hur man marknadsför spelet. Man säljer det för stats. Spelet är väldigt individuellt - du spelar för dig själv personligen. Lockar yngre publik. Och en kombination av detta leder till något ganska vidrigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

Spelade något rundor igår och som vanligt så blev ett lag tillbaka tvingat i sin huvudbas och kom inte ut därifrån. Dvs baserape. Jag gjorde det jag brukar, bytte över till det förlorande laget för ärligt, hur kul är det att baserae:a? Jag försöker att få varje match till bli så jämn som möjligt eftersom det är roligast för alla då, ingen tycker väl det är kul att vinna superenkelt? ( Eller ??? )

Då var det kanske 16 vs 20 pga av att många lämnde när de såg att det var helt kört och att de blev dödade så fort de spawnade. Jag bad några gå över, framförallt de som låg i top i andra laget eftersom det kan hjälpa rätt mycket för att jämna upp det hela. Blev då påhoppad om varför man skulle göra så, var väl inte deras fel att de andra laget sög osv.. Gick så långt att någon kollade på min profil och kallade mig supernoob pga att jag har 49% win/loss ratio. Har det gått så långt nu att folk verkligen bryr sig om sina stats på det sättet mer än att få en jämn och rolig match? Det var illa i Battlfield 3 men här i 4:an är det värre än någonsin.

Detta pågick runda efter runda och det var ingen som gjorde något åt det, vissa bytte tom till det vinnande laget och folk verkade tycka att det var okej.

Bara jag som upplever att stämmningen och attityden har blivit mycket mycket värre jämfört med Battlefield 3? Det verkar inte längre finnas något driv för att ha jämna och roliga matcher, folk gör allt bara för att få en "win" och lite mer exp osv.

PS: Brukar ni gå in och bedömma hur bra en spelare är efter hans stats? Tycker det är helt absurt att göra detta då det verkligen inte säger mycket om spelaren. Visst det är en hint, men skills kan inte mätas i stats.

En annan tråkig grej jag ser ofta är att om man spelar Conquest och ena laget har alla flaggor så fortsätter de att pusha mot motståndarnas bas och baserapar istället för att backa tillbaka och skydda det de har.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kajlie:

Jag har fått för mig att det är hippt bland dom lite yngre att spela BF idag.
Så imo känns det lite som att dom har förflyttat sig från CoD till BF.
Spelar själv CoD BO2 och tycker den communityn känns bättre än BF.

Hahahaha nej nu fan skojar du allt. Det där kan ha varit det dåligaste jag läst.
Alla p12or, som nu växt upp till 15 - 17 år, och alla nya p12or som börjat spela sitter och grinar "i fuck your mother" osv hela tiden, är det bättre än bf communityn?
Som faktiskt är snälla (mestadels)
Och baserape händer, oftast då bara 1 - 3 pers i ett squad som står med stingers och bögar ur.

Permalänk
Medlem

Tjena jag ha som är nybörjare inom bf ha en fråga.
Det är att är det alltid så att många bara står och campa nu för tiden? Jag som är van vid att springa runt men det är kanske så man INTE ska spela? Låter kanske dumt. Men ja..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Lian LI O11 XL | Crosshair VIII Hero | 5950x | 32 GB RAM | ASUS RTX 3080 TUF | WD SN850 2TB + 2TB Intel 660p | Fiio 5K Pro | Sennheiser HD650 | Logitech G Pro | GPW+G502W | RM1000i | ASUS SWIFTx2 |

Permalänk
Medlem

Det jag irriterar mig mest på i BF4 just nu är faktumet att Netcodingen är totalt jävla skit.
Du springer bakom en vägg och blir dödad utav en kille som står på andra sidan väggen, just pga att på hans skärm är du ute i det öppna men på din skärm är du bakom.

Nu har DICE iofs fixat "One shot"-buggen, men den var lika irriterande den också.
Det är de små sakerna som gör att det inte är roligt att spela.

Edit: Lag compensation är totalt skit.. Folk med dåligt internet och joinar en server på andra sidan jordklotet ska inte ha det lätt. Så simpelt är det.

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av minh:

Tjena jag ha som är nybörjare inom bf ha en fråga.
Det är att är det alltid så att många bara står och campa nu för tiden? Jag som är van vid att springa runt men det är kanske så man INTE ska spela? Låter kanske dumt. Men ja..

Skickades från m.sweclockers.com

Bäst att röra på sig hela tiden så ingen kommer i ryggen. Visst går det att campa men det är mest bara snipers som gör det. Rör du dig hela tiden så missar dom flesta. Mycket svårare att träffa nån som springer i BF4 än i BF3 även fast det är mindre bulletdrop i det förstnämnda. Var själv hyffsat duktig på att träffa rörliga mål med sniper i BF3 men nu är det svårare känns det som. Om det är netcoden eller något annat vet jag inte.

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av minh:

Tjena jag ha som är nybörjare inom bf ha en fråga.
Det är att är det alltid så att många bara står och campa nu för tiden? Jag som är van vid att springa runt men det är kanske så man INTE ska spela? Låter kanske dumt. Men ja..

Skickades från m.sweclockers.com

Begreppet "campa" är lite missledande i samband med BF och Conquest läget. Flest flaggor vinner. Campar man om man försvarar en flagga? Inte nödvändigtvis. Ligger man på en skorsten och skjuter folk som försöker ta Helin på C på Rogue Transmission - då campar man. Märk väl att jag inte påstår att en sådan spelare gör ngt dumt, det är hans val.

Välkommen till BF, hoppas du bidrar med gott teamwork - den sanna anden inom BF.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av DevilRape:

Hahahaha nej nu fan skojar du allt. Det där kan ha varit det dåligaste jag läst.
Alla p12or, som nu växt upp till 15 - 17 år, och alla nya p12or som börjat spela sitter och grinar "i fuck your mother" osv hela tiden, är det bättre än bf communityn?
Som faktiskt är snälla (mestadels)
Och baserape händer, oftast då bara 1 - 3 pers i ett squad som står med stingers och bögar ur.

Nej jag skojar inte.
Jag pratar om mina egna erfarenheter.
Jag spelade lite BF3 i slutet nu innan BF4 kom och jag tyckte det var hemskt. Varje game skulle nån flamea eller kallar varandra diverse mindre trevliga saker.
Inget jag märkt av i BO2. Kanske värre på konsol vad vet jag. Men på PC är det alltid GG efter varje game och det sägs typ inget under själva matchen.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag kan skriva flera gånger under vissa matcher att jag behöver Ammo eller MedicBox men får inte ett piss

Även när man frågar om Ride så skiter dom flesta i en :/ Har legat i vattnet ett flertal gånger och fått simmat i land för att en båt eller skoter bara åker förbi!

Har även vart på en del servers där det slutar med baserape och det är skit!

Annars tycker jag spelet är roligt men har dock inte spelat på ca 1 vecka!

Visa signatur

Spelar Just Nu: INGET Väntar På: HL 3, Grand Theft Auto VI
Moderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX CPU: Intel Core i7 13700K 3.4GHz Kylare: Arctic Liquid Freezer II 360
Internminne:
Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance GPU: Asus RTX 4090 TUF GAMING
SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Samsung 860 EVO 1TB OS: Windows 11 Skärm: LG C2 42"

Permalänk

Klyscha, men bästa sättet att påverka är att föregå med gott exempel... (Observera att detta inte är menat som kritik) men många gånger har det hjälp och fått folk att lyfta blicken lite så att säga. Att spela i clan/grupp/VOIP så blir det normalt sett enklare att påverka (hela squaden byter sida) om man vill byta sida. alt. hela squaden drar sig tillbaka.
Sen kommer alltid vissa servrar vara bättre än andra, så det gäller att plocka russinen ur kakan.

För de som vill spela teamwork orienterat så finns alltid project reality mod... (fast då är det inte BF4 längre) för ARMA och BF2

Personligen har jag väntat med BF4, dels för att jag tidigare inte hade datorn för det, men det är iof omhändertaget nu, dels att jag inte haft tid att spela igentligen nu på hösten, samt att precis som många andra redan påpekat att spelet inte känns färdigt...

// Swetrekki

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Begreppet "campa" är lite missledande i samband med BF och Conquest läget. Flest flaggor vinner. Campar man om man försvarar en flagga? Inte nödvändigtvis. Ligger man på en skorsten och skjuter folk som försöker ta Helin på C på Rogue Transmission - då campar man. Märk väl att jag inte påstår att en sådan spelare gör ngt dumt, det är hans val.

Välkommen till BF, hoppas du bidrar med gott teamwork - den sanna anden inom BF.

nja alltså för mitt fall så spela jag bara team deadmatch för att försöka komma in i det men där står de bara på ett stället å skjuter.. men klart det kvittar ju om man är kass så spela det ingen roll hur de spela de döda en ändå.. hehehe.. men får väl köra hårt å blir bättre..;)

Visa signatur

Lian LI O11 XL | Crosshair VIII Hero | 5950x | 32 GB RAM | ASUS RTX 3080 TUF | WD SN850 2TB + 2TB Intel 660p | Fiio 5K Pro | Sennheiser HD650 | Logitech G Pro | GPW+G502W | RM1000i | ASUS SWIFTx2 |