Payson med sweclockers Annons hur lång tid tar det?

Permalänk
Medlem

Payson med sweclockers Annons hur lång tid tar det?

Har väntat 3 timmar snart på att min annons ska komma ut.
Det var bekräftat att jag har betalat å allt.

Någon annan som har testat med payson till swe annons och hur lång tid tog det?

Permalänk
Moderator
Moderator

Verkar som att din annons fungerar i nuläget även om frågan kanske kvarstår.
Hur som helst vad detta har med foldinglaget att göra har jag svårt att se, flyttar till Feedback. Lycka till med affären.

*Tråd flyttad.*

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Hej,

Ibland kan det ta en liten stund innan annonsen aktiveras, det beror på att svaret från betalningsförmedlaren av någon anledning fördröjs.

Hälsningar,
Andreas

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Hallå,

Jag har samma problem just nu. Det har gått ca 12h nu. Har fått ett meddelande av Payson som skickades för 12 timmar sen (1:00). När kan jag förvänta mig att den dyker upp?

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Xaid:

Hallå,

Jag har samma problem just nu. Det har gått ca 12h nu. Har fått ett meddelande av Payson som skickades för 12 timmar sen (1:00). När kan jag förvänta mig att den dyker upp?

Konstigt, jag har aktiverat annonsen åt dig! Kontakta oss gärna via formuläret om det skulle fortsätta strula.

http://www.sweclockers.com/kontakt

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015