Ni som förhandsbokade 290X Från Inet -- Titta här!

Permalänk
Avstängd

Ni som förhandsbokade 290X Från Inet -- Titta här!

Tja!

Tänkte bara tipsa er som bokade och köpte 290X från inet om att det i början var tal om att BF4 premium skulle ingå i paketet alternativt BF4 limited edition som det står på kartongen som kortet kom i.

Dessvärre så insåg jag och min polare att koden som fanns med i lådan endast gav standard versionen av BF4. Vi mailade därför inet och påtalade att det borde varit bf4 premium inkluderat.

Fick då det här svaret:

Citat:

Hej Jordens härskare!

Det var massa turer där i början om det skulle vara med eller inte men i slutet blev det ändrat till bara BF4 och ej Premium. Men jag ordnar ett sådant till er som skickas när det väl inkommer.

Med vänliga hälsningar
Mats Lundberg
Kundtjänstchef

Igår kunde jag hämta ut en BF4 premium kod på posten

Detta kanske medför problem för Inet men jag anser att vi som förhandsbokat ska ha det vi bokat om det nu är så att dom endast skickar ut koderna på begäran.

Kanske även går att kräva ut koderna från webhallen också, vad vet jag.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Tivook:

Tja!

Tänkte bara tipsa er som bokade och köpte 290X från inet om att det i början var tal om att BF4 premium skulle ingå i paketet alternativt BF4 limited edition som det står på kartongen som kortet kom i.

Dessvärre så insåg jag och min polare att koden som fanns med i lådan endast gav standard versionen av BF4. Vi mailade därför inet och påtalade att det borde varit bf4 premium inkluderat.

Fick då det här svaret:

Igår kunde jag hämta ut en BF4 premium kod på posten

Detta kanske medför problem för Inet men jag anser att vi som förhandsbokat ska ha det vi bokat om det nu är så att dom endast skickar ut koderna på begäran.

Kanske även går att kräva ut koderna från webhallen också, vad vet jag.

ett tack till Inet i deras tråd vore på sin plats för bra skött ärende

Visa signatur

"quod est pretiosa hodie,cras sit questus magis pretiosa"
#positive thinking

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rogga67:

ett tack till Inet i deras tråd vore på sin plats för bra skött ärende

Dom skötte det så snyggt att det förtjänade en egen tråd

Visa signatur
Permalänk
Entusiast
Citat:

Hej Jordens härskare!

Tack för att du förgyller min måndag
Heter du det där i för och efternamn på Inet eller?

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av Serzarian:

Tack för att du förgyller min måndag
Heter du det där i för och efternamn på Inet eller?

Förhoppningsvis inte, kan bli svårt att hämta ut Postpaketen annars..

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Serzarian:

Tack för att du förgyller min måndag
Heter du det där i för och efternamn på Inet eller?

Haha nä fan det ändrade jag innan jag postade här.

Vill ju göra det lite svårare för Inet ifall dom bestämmer sig för att skicka en lönnmördare efter mig när ja sprider sådana gratistips!

Visa signatur