Stora problem med ios7 kalendern

Permalänk
Medlem

Stora problem med ios7 kalendern

Hejsan sedan jag i stort sätt av misstag uppdaterade min iphone 4s till ios7 har min kalender helt lagt av att funka längst upp till höger ska man ju trycka på ett + för att lägga till något detta plusset är ständigt grått och det går inte att lägga in något alls i kalendern har gått och pratat med "personalen" i en apple butik och fick då vid båda tillfällen svaret att ja det var ju konstigt men de brukar ju vara problem med nya uppdateringar när de släpps, och de var det de kunde inte hjälpa till ett skit så nu undrar jag om det är fler än jag som sitter med detta problem? Eller om någon rentav vet hur man fixar det?

All hjälp är uppskattad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Kalendern i iOS7 är en rejäl nedgradering tycker jag personligen. Jag köpte mig en annan kalender (tror den låg nästan högst upp i topplistan på appstore nu, undra varför ).

Visa signatur

Dator: MB: Gigabyte Z390 M GAMING mATX | CPU: Intel Core i9 9900K 3.6 GHz (Haswell) | RAM: Corsair 16GB (KIT) 3200Mhz Vengeance LPX | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 3060 12GB PHOENIX V2 (LHR) | Chassi: Fractal Design Mini | PSU: Corsair RM750X 750W v2 | Optisk: ASUS BW-12B1ST Blu-Ray/DVD brännare | CPU-kylare: Noctua NH-U12S | Operativ: Windows 11 | Scanner: Canon Canoscan 9000F
Övrigt: Nintendo Switch, NES Mini, SNES Mini, Nintendo New 3DS, NES, Famicom AV, Famicom Disk System, PS3, PS5, AppleTV 4K, Synology NAS DS923+ (32GB), iPhone 14 Pro 128GB, LG OLED 55C2,

Permalänk
Medlem

Jag upplever en hel del problem med ios7 på 4S. Ex kraschar kameran ofta, både sig själv och andra appar som använder den. Det känns som om det bör komma en uppdatering snart igen som löser en del buggar.

Permalänk

Den nya kalendern i ios7 är ett stort sjukt skämt! Den gamla var snygg, tydlig och väldigt användbar, använder den jämt. Den nya är bara rent skräp och så ful att jag får ont i ögonen! Hur kan sådan dynga ens få släppas genom portarna från ett företag som alltid förr höll högsta kvalitet?

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)