Permalänk
Medlem

Hej, blev precis kund på Inet.se och undrar hur jag gör så att ni registrerar mig som SweClockers medlem för den fria frakten?

Permalänk
Skrivet av Wuezz:

Hej, blev precis kund på Inet.se och undrar hur jag gör så att ni registrerar mig som SweClockers medlem för den fria frakten?

Lägg bara denna i varukorgen: https://www.inet.se/produkt/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi...

Visa signatur

CPU: AMD Phenom II X4 965BE GPU: RX 480 4GB RAM: 16GB

Permalänk
Skrivet av M89:

Öppna gärna en butik i Malmö Priserna är alltid låga, frakten är fri och servicen perfekt vad mer kan man önska sig. Sen är leveranserna alltid snabba!
/MVH Trogen Kund

PS. Sen en snabb fråga någonaning när ni får in moderkortet s1156 ASRock P55 Extreme i lager?

Det finns redan en butik i malmö ?

Permalänk
Medlem

Jag sitter och funderar på att köpa ett tredje Titan, då såg jag att ni har två Asus GTX Titan uppe på hemsidan med exakt samma pris. Någon på kontoret som varit trött eller har jag missat något ?

Permalänk
Avstängd

Hej Inet, skulle ni inte kunna ta in öronkuddar till Sennheiser PC 350?

Hittar inte en enda butik utanför USA som säljer originalen utan bara billigare kopior från amazon.co.uk och det vill jag verkligen inte ha.

Tillverkarens artikelnumner:
Article No. 502895

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

TJENA Inet! när ska ni flytta till borlänge! ni har det perfekta stället vid ikea området där de håller på att bygga just nu. Har ni inga planer eller något liknande på att öppna en butik där?

Permalänk
Medlem

Har en liten fråga.

Gjorde en beställning hos er med hemleverans och ser nu att det står:
* Ankomst till distributionsterminal
* Sorterad
* Sorterad
* Elektronisk förhandsinformation mottagen

Avvikelser
* Aviserat, levereras enligt särskild överenskommelse

Vad betyder det ?
Borde inte vara ett företagspaket då chassit är fortfarande kvar i göteborg...

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D | Corsair AX1200i | Asus Rampage IV Extreme | 4930k | Corsair Hydro H110 | Corsair Dominator Platinum 1866MHz 16GB | Asus GTX 780 DC2 SLI | SSD 840-Series 512GB | 6TB Seagate Barracuda | Logitech G710+ | Razer Deathadder 2013

Permalänk
Medlem
Skrivet av cXs:

Har en liten fråga.

Gjorde en beställning hos er med hemleverans och ser nu att det står:
* Ankomst till distributionsterminal
* Sorterad
* Sorterad
* Elektronisk förhandsinformation mottagen

Avvikelser
* Aviserat, levereras enligt särskild överenskommelse

Vad betyder det ?
Borde det inte gå direkt till något ställe där jag kan hämta ut det ?
Borde inte vara ett företagspaket då chassit är fortfarande kvar i göteborg...

Hemleverans kör ju posten hem till dig och levererar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Hemleverans kör ju posten hem till dig och levererar.

ja jo, blev dumma frågor. Menade mer borde inte brevbäraren ha det med sig idag när han kom. Kommer det med en special bil ?
Brukar gå direkt från Malmö till utlämningsstället eller komma hem direkt men denna gången så skickades det förbi där jag bor till Hässleholm istället för att sedan skickas ner mot mitt håll igen. Känns som jävligt onödiga körningar + att leveranstiden ökade med minst 1 dag...

+ att det blev 2 kolli och det andra kollit är kvar i Göteborg vilket försenar leveransen ända tills måndag eftersom det antagligen också ska till hässleholm innan leverans.

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D | Corsair AX1200i | Asus Rampage IV Extreme | 4930k | Corsair Hydro H110 | Corsair Dominator Platinum 1866MHz 16GB | Asus GTX 780 DC2 SLI | SSD 840-Series 512GB | 6TB Seagate Barracuda | Logitech G710+ | Razer Deathadder 2013

Permalänk
Medlem
Skrivet av cXs:

ja jo, blev dumma frågor. Menade mer borde inte brevbäraren ha det med sig idag när han kom. Kommer det med en special bil ?
Brukar gå direkt från Malmö till utlämningsstället eller komma hem direkt men denna gången så skickades det förbi där jag bor till Hässleholm istället för att sedan skickas ner mot mitt håll igen. Känns som jävligt onödiga körningar + att leveranstiden ökade med minst 1 dag...

+ att det blev 2 kolli och det andra kollit är kvar i Göteborg vilket försenar leveransen ända tills måndag eftersom det antagligen också ska till hässleholm innan leverans.

http://services3.posten.se/c/ti_hempaket?letter=H&page=ti_hem...

Permalänk
Medlem

Ja dem ringde nu från posten. Kommer imorgon.
Synd bara att min beställning delades up !

Visa signatur

Corsair Obsidian 900D | Corsair AX1200i | Asus Rampage IV Extreme | 4930k | Corsair Hydro H110 | Corsair Dominator Platinum 1866MHz 16GB | Asus GTX 780 DC2 SLI | SSD 840-Series 512GB | 6TB Seagate Barracuda | Logitech G710+ | Razer Deathadder 2013

Permalänk
Avstängd
Skrivet av inet.se:

Det beror lite på vilken produkt det är och vilken butik vi har kvar i lager. Vad är det det du har tittat på?

Tjena, jag har kikat på Logitech Z623 2.1, som det står finns ej varan i webblagret, men 8st i butik. Går det bra att lägga en order? Hur många dagar extra tar leveransen?

Tack i förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av cXs:

Ja dem ringde nu från posten. Kommer imorgon.
Synd bara att min beställning delades up !

Chassin brukar få eget kolli

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Chassin brukar få eget kolli

Precis, såvida inte komponenterna är monterade i chassit så får det nästan alltid ett eget kolli pga storleken.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Jag ber ansvarig inköpare kolla på detta direkt. Återkommer!

Något nytt i detta? Nu har ni till och med uppdaterat så att produkten heter XL2420T 144hz och länken är uppdaterad, men det är fortfarande gamla artikelnumret... Förutsatt att BenQs kundtjänst går att lita på!

Permalänk
Medlem

När får ni in får ni in fler Asus direct cuii v2?

Permalänk
Medlem

Har ni någon koll när Noctuas nya 200mm fläktar kommer?

Permalänk
Inet
Skrivet av Qwal:

Creds till inet, enda officiella partnern i sverige för amd

http://www.amd.com/us/partners/reseller-store-locator/Pages/r...

Heh, ska bara se till att få dit rätt logo också

Skrivet av iSw3de:

Hade tänkt att köpa: Gigabyte Z87X - Force som kostar 3500kr som billigast: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1953875
Jag som dock alltid brukar köpa från er undrar om ni kommer gå ner något i pris på denna produkten inom den närmsta tiden
CDON säljer för 3785 kr, ni för ca 4100

Ledsen för sent svar men priset ska vara uppdaterat sen i måndags!

Skrivet av BarneyStinson:

Det finns redan en butik i malmö ?

Inlägget du citerade är från 2009 - då fanns det ingen!

Skrivet av Xiqt:

Jag sitter och funderar på att köpa ett tredje Titan, då såg jag att ni har två Asus GTX Titan uppe på hemsidan med exakt samma pris. Någon på kontoret som varit trött eller har jag missat något ?

Något som klantat till det - är exakt samma och ska vara borta från hemsidan nu.

Skrivet av Skuggan74:

Hej Inet, skulle ni inte kunna ta in öronkuddar till Sennheiser PC 350?

Hittar inte en enda butik utanför USA som säljer originalen utan bara billigare kopior från amazon.co.uk och det vill jag verkligen inte ha.

Tillverkarens artikelnumner:
Article No. 502895

Skickades från m.sweclockers.com

Väntar på svar från Sennheiser här - återkommer!

Skrivet av 007onex:

TJENA Inet! när ska ni flytta till borlänge! ni har det perfekta stället vid ikea området där de håller på att bygga just nu. Har ni inga planer eller något liknande på att öppna en butik där?

Har tyvärr inga konkreta planer på det i dagsläget men tanken är att expandera i Sverige med fler butiker så inte omöjligt att det kommer längre fram!

Skrivet av M1NT:

Tjena, jag har kikat på Logitech Z623 2.1, som det står finns ej varan i webblagret, men 8st i butik. Går det bra att lägga en order? Hur många dagar extra tar leveransen?

Tack i förhand!

Givetvis går det bra - kontakta kundtjänst efter att du lagt ordern så kan vi eventuellt plocka från butik om det är så att leveransen är försenad.

Skrivet av Seto1:

När får ni in får ni in fler Asus direct cuii v2?

Vilken modell mer exakt tänker du på?

Skrivet av thadriem:

Något nytt i detta? Nu har ni till och med uppdaterat så att produkten heter XL2420T 144hz och länken är uppdaterad, men det är fortfarande gamla artikelnumret... Förutsatt att BenQs kundtjänst går att lita på!

Ja, det är så att BenQ har uppdaterat chippen i nyaste *batcherna* av skärmen som då kommer klara av 144Hz men ändrade inte artikelnummer. Vi har gått igenom skärmarna vi har på lager och bekräftat att våra skärmar ska vara av senaste batchen.

*Edit, vi har en några kvar i butikerna och dom är inte genomgångna vad jag vet. Om du tänkt köpa i butik så vänligen kontakta oss före så kan vi kolla på vilken batch det är.

Skrivet av LeVvE:

Har ni någon koll när Noctuas nya 200mm fläktar kommer?

Har tyvärr ingen information om det i dagsläget men ska kolla med inköpsavdelningen och återkommer!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

https://www.inet.se/produkt/5410031/asus-radeon-r9-280x-3gb-d...

Finns det någon mer information(än ingen beställning har bekräftas) om när dessa beräknas komma in?

Permalänk
Inet
Skrivet av betan:

https://www.inet.se/produkt/5410031/asus-radeon-r9-280x-3gb-d...

Finns det någon mer information(än ingen beställning har bekräftas) om när dessa beräknas komma in?

Tyvärr inte. Det är väldigt bristfällig information just nu och vi gör allt vad vi kan för att få leveransdatum och även priser i vissa fall bekräftade.

Vi uppdaterar respektive produktsida så fort vi vet mer!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Kommer ni sänka priset på GG GTX 660 inom den närmaste tiden? Detta med tanke på att Netonnet säljer dessa för 1390:-?

Visa signatur

CPU: i5 3570K [Antec 620 V4]| GPU: MSI GTX 770 4GB OC TwinFrozr | MOBO: Gigabyte GA-Z77M-D3H |
PSU: be quite! L8 630W | RAM: Corsair Vengenace Quad 4x4Gb @ 1600Mhz | HDD: WD CG 2TB @ 5400RPM | SSD: Corsair Force 3 F120 120GB | LÅDA: FD Define Mini | SKÄRM: Dell S2340L

Permalänk
Inet
Skrivet av Petttsson:

Kommer ni sänka priset på GG GTX 660 inom den närmaste tiden? Detta med tanke på att Netonnet säljer dessa för 1390:-?

Har tyvärr ingen prissänkning planerad på det kortet men vi har ett bra pris på GTX 660 OC från MSI istället!

http://www.inet.se/produkt/5409699/msi-geforce-gtx-660-2gb-oc

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Lade precis en beställning nu, hoppas jag får den innan helgen!
Och ser ni detta, jag tycker inte om laktris^^

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Skrivet av inet.se:

Har tyvärr ingen prissänkning planerad på det kortet men vi har ett bra pris på GTX 660 OC från MSI istället!

http://www.inet.se/produkt/5409699/msi-geforce-gtx-660-2gb-oc

Har blivit mer inne på ett GTX 770 single istället. Har det kommit ut några uppgifter på R9 280X förresten och vad är isf skillnaderna mellan GTX 770 och 280X?

Visa signatur

CPU: i5 3570K [Antec 620 V4]| GPU: MSI GTX 770 4GB OC TwinFrozr | MOBO: Gigabyte GA-Z77M-D3H |
PSU: be quite! L8 630W | RAM: Corsair Vengenace Quad 4x4Gb @ 1600Mhz | HDD: WD CG 2TB @ 5400RPM | SSD: Corsair Force 3 F120 120GB | LÅDA: FD Define Mini | SKÄRM: Dell S2340L

Permalänk
Skrivet av Petttsson:

Har blivit mer inne på ett GTX 770 single istället. Har det kommit ut några uppgifter på R9 280X förresten och vad är isf skillnaderna mellan GTX 770 och 280X?

http://www.sweclockers.com/recension/17636-amd-radeon-r9-280x...

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5900X MB: ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero GPU: GIGABYTE Radeon RX 6900 XT AORUS Ultimate Xtreme WaterForce WB RAM: 32GB 3200 MT/s CL 16 Trident Z RGB SSD: WD Black SN750 1 TB PSU: ASUS ROG Loki 1000W SFX-L Skärm: Alienware AW3423DW

Permalänk
Medlem

Hejsan Inet, fick för 2 dagar sedan hem min Benq XL2420T skärm, på eran hemsida står det att den stödjer 144hz men trotts allt jag gjort lyckas ja bara kunna driva den i 120hz, har en Dvi-Dual link kabel inkopplad (som följde med lådan) men ändå får jag bara 120hz.
Läste att en chipning har gjorts så att dom ska klara av 144hz, men vissa i butik kan fortfarande vara av den "äldre modellen" men min är beställd via webben så antar att den skall vara chippad.
Hur löser jag detta? eller kan man på något sätt ta reda på om det är den nyare eller äldre?

Tack för svar!

Permalänk
Medlem

http://www.inet.se/kampanj/1226/sweclockers-fri-frakt?utm_sou...

Trevligt att vi på Sweclockers får gratis frakt även under 500kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av DDemis:

http://www.inet.se/kampanj/1226/sweclockers-fri-frakt?utm_sou...

Trevligt att vi på Sweclockers får gratis frakt även under 500kr

Härligt!

Dock så värkar det även gälla alla på Facebook och inte bara Sweclockers. Men det är väll bra att fler kan få fri frakt
http://www.inet.se/kampanj/1227/facebook-fri-frakt

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem

Vi får dock 5 pingvinstångar för 9kr :D, fan också

Permalänk

Hej

När kommer ni få in den nya Nexus 7 16Gb?

Visa signatur

Citera om du vill få svar!