Permalänk

Deploy problem

Hej är ny till den här sidan, men jag har ett problem med BF4 betan.

När jag har valt en server och kommit till deploy menyn så kan jag inte komma in i själva matchen. Har försökt allt, har någon annan det här problemet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beastosaurus:

Hej är ny till den här sidan, men jag har ett problem med BF4 betan.

När jag har valt en server och kommit till deploy menyn så kan jag inte komma in i själva matchen. Har försökt allt, har någon annan det här problemet?

Försökt att installera om spelet?

Visa signatur

Prisa Solen.

Permalänk
Medlem

Uppgradera dina grafikkorts drivrutiner, det kommer lösa ditt problem. Enjoy

Visa signatur

Intel i5 3570 | MK MSI Z77A-S01 | GTX 780 | OCZ Agility 3 120 | Corsair 16GB DDR3 | Corsair TX 650W 80+ | Asus Xonar D2X | Logitech Z5500 | Sennheiser 166 | Fractal Design Define R3

- Steam ID: Jappse ; Battlelog: Olawert ' Want a cookie?

Permalänk

Har haft liknande problem då och då, dvs man trycker på deploy men inget händer... är kvar på deploy-skärmen trots att min "gubbe" är nere på slagfältet och får stryk. Testade att trycka esc och bläddra lite i menyn och sen tillbaka så gick det sen. Tror det är en bugg och borde inte ha något med din utrustning att göra.

Visa signatur

Intel i5-2500K @ 3,3Ghz | Asus P8P67-v PRO | SLI: 2x Asus GeForce GTX 560Ti 1GB | Corsair 8GB 1600Mhz XMS3 | Corsair SSD Force GT 120GB | Corsair CX 600W | 2x 500GB Seagate Baracuda | Antec p180 | CoolerMaster CPU-kylare | 2x 24'' BenQ | Win7 x64 PRO | Logitech G400 | fUnc sUrface 1030 |