Corsair Vengeance K95 röd bakgrundsbelysning?

Permalänk
Medlem

Corsair Vengeance K95 röd bakgrundsbelysning?

Hej! Vet någon om Corsair möjligtvis kommer att släppa Vengeance K95 med röd bakgrundsbelysning?

Med vänliga hälsningar Carl

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

MSI RTX 3080 Gaming X | R7 3800X | 16 GB RAM @ 3600 MHz | Seasonic Prime Ultra 850W | Corsair MP510 960GB + Crucial MX 300 525GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Jonsson:

Hej! Vet någon om Corsair möjligtvis kommer att släppa Vengeance K95 med röd bakgrundsbelysning?

Med vänliga hälsningar Carl

Skickades från m.sweclockers.com

Vet inte men är ganska säker på att de inte kommer göra det.

Visa signatur

FD Define Mini C | Asus GTX 1060 Dual | i7 7700k | Noctua U12s | Asus Strix Z270G | Corsair 16 GB Vengeance 3000 Mhz | Corsair RM650x | Samsung 850 Evo 1 TB | Mionix Naos 5000 | Corsair K65 RGB | Corsair Void Wireless | LG IPS277L | Asus VG248QE | Synology DS216play 6 TB | Microsoft Surface Pro 2017

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vackaan:

Vet inte men är ganska säker på att de inte kommer göra det.

Varför är du säkert på att Corsair inte kommer att tillverka en med röd bakgrundsbelysning? Jag menar, Corsair Vengeance K70 finns med röd bakgrundsbelysning. Varför? Troligen för att kunderna vill det.

Skulle verkligen villa ha ett K95 med röd bakgrundsbelysning, så det blir väl till att vänta och se...

Visa signatur

MSI RTX 3080 Gaming X | R7 3800X | 16 GB RAM @ 3600 MHz | Seasonic Prime Ultra 850W | Corsair MP510 960GB + Crucial MX 300 525GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carl Jonsson:

Varför är du säkert på att Corsair inte kommer att tillverka en med röd bakgrundsbelysning? Jag menar, Corsair Vengeance K70 finns med röd bakgrundsbelysning. Varför? Troligen för att kunderna vill det.

Skulle verkligen villa ha ett K95 med röd bakgrundsbelysning, så det blir väl till att vänta och se...

Om du är nu är så säker på din sak så undrar jag vad som är poängen med tråden... Jag tror iaf inte att de kommer tillverka K95 med röd bakgrundsbelysning.

Permalänk
Medlem

Behöver du verkligen macroknapparna då?
Aldrig förstått vitsen med massa macroknappar till vänster, svårt att nå dom snabbt för spelande.
Programgenvägar känns också meningslöst

Du har ju ett K60 idag så K70 borde ju vara bra då?

Tror knappast Corsair lägger pengarna på att byta ut vita leds mot röda på K95, dom vill ha 2 olika backlit.