Permalänk
Medlem

Grattis på ett långt (hoppas) roligt liv med kvinnan.

Visa signatur

R4 Titan, 5800x, 16 Gig , Dell U2410, G502 ,Philips HP 800 hörlurar, Ducky shine 3 cherry black, Nvidia 3070, Samsung 840 basic 250 GB, WD blue 1TB m2 SSD
"Where knowledge ends, religion begins." -- Benjamin Disraeli"

Permalänk
Medlem

Inte illa pinkat! Gratulerar.

Får jag föreslå Huzzbutt som din bestman?

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av MBY:

en kuf utan egentlig utbildning

Hur vet du då så mycket? Är du en android med något kunskapschip installerat?
Skämt åsido, grattis! Hoppas ni får en fin framtid tillsammans.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Fan vad härligt! Stort grattis mannen!

Visa signatur

Levla upp i spelet vi kallar livet - https://ltfu.org/

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

Inte illa pinkat! Gratulerar.

Får jag föreslå Huzzbutt som din bestman?

Är Huzzbutt någon på swec?? Visste inte att man kunde hitta en sådan vänskap den här forum

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

Är Huzzbutt någon på swec?? Visste inte att man kunde hitta en sådan vänskap den här forum

MBY och Huzzbutt älskar varandra lika mycket som när Dolce och Gabbana fortfarande had the hots for each other!

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

MBY och Huzzbutt älskar varandra lika mycket som när Dolce och Gabbana fortfarande had the hots for each other!

Då förstår jag verkligen inte varför ska han då vara hans bestman??

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Shit vad najs, grattis!

Permalänk
Medlem

Grattis får man väl då lov att säga.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Grattis till er båda.

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk
Medlem

Stort grattis!
Gå inte helt kunskaps-nörd när det är dags att skriva löften bara, kan blir lite jobbigt för prästen

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Musikälskare

Grattis MBY din nörd!

Riktigt skoj!

EDIT: Ja grattis till båda så klart

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Hjärtliga gratulationer och lyckönskningar till dig och din blivande brud!

Ähum... är jag bjuden på bröllopet?

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av MBY:

Tackar alla!

Hmm. Den jag var vid var belägen nedanför Hammarbybacken, ungefär mellan backen och en hundrastgård. Vi höll oss lite på avstånd för att kunna dela på en Bollinger ifred! Sickla är ju nära, men på andra sidan vattnet va?

Edit: sAAb: Haha!

Vad jag förstått är iaf du en bollingerälskare?

Permalänk
Medlem

Grattis ^^

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem

Grattis MBY!

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk
Medlem

Stort grattis MBY. Är den stora dagen spikad? Med eller utan kyrka?

När det är dags, så ha ett par kylflänsar i armhållorna, så svettas du inte så mycket

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Avstängd

Grattis!

Det glädjer mig!
Vi känner inte varann, men jag har suttit på SweClockers ända sen jag var liten, och du har alltid varit här. Du är en legend på forumet, och jag har läst dina inlägg som är väldigt intressanta och informationsrika.

Permalänk
Avstängd

Tack för alla grattis!

Nej, datumet är inte spikat, men det blir väl nästa sommar. Som det ser ut nu blir det borgerlig vigsel med kyrklig välsignelse, en kompromiss som visat sig vara okej för alla.

GaMeR2K5: Grattis själv!

Visa signatur

http://www.theatlantic.com/national/archive/2012/05/how-the-p...
"If there's a simple lesson in all of this, it's that hoaxes tend to thrive in communities which exhibit high levels of trust. But on the Internet, where identities are malleable and uncertain, we all might be well advised to err on the side of skepticism."

Permalänk

grattis:)

om ändå jag kunde träffa en som inte är så fruktansvärt gammaldags och går och väntar på att det är killen som ska fråga utan tar lite initiativ själv.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av MBY:

Ok, sorry, onödig tråd, men tänkte ändå att jag ville dela med mig!

Onödig tråd, ja, men högst förståeligt att du skapade den. Stort grattis, din kuf!

Visa signatur

Under uppdatering. Nästan alltid.

Permalänk
Medlem

Grattis MBY! Fick du någon fin ring?

Jag friade själv till min kvinna för ett par veckor sedan och använde denna som övertalning: http://84.55.106.242/IMG_2665.JPG
(det fungerade )

Visa signatur

h170i-plus i5 6600 2x8gb ddr3l 850 pro 256gb
Don't argue with an idiot. He will drag you down to his level, and beat you with experience.