Beggad Samsung S3 Kan inte ha svenska

Permalänk

Beggad Samsung S3 Kan inte ha svenska

Tjena, som titlen lyder har jag köpt en S3 som jag vet hade svenskt tangetbord och språk innan. Men efter återställning har jag inte det som alternativ när jag installerar telefonen, och har därmed inte heller svenskt tangentbord Så:

Det jag söker är en lösning så jag kan ha svenskt tangentbord. typ language pack eller kjanske någon app som kan hjälpa mig det detta. Språket på telefonen kan vara engelska, skulle jag inte kunna bry mig mindre om.

Permalänk
Avstängd

ladda ner swiftkey

Permalänk
Medlem

Umm, är det inte bara att ställa in språk i inställningarna så laddar den ner vad som behövs?

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Skrivet av Juggernawt:

Umm, är det inte bara att ställa in språk i inställningarna så laddar den ner vad som behövs?

Enda valen jag har inne på settings är några ryska språk, engelska och typ hieroglyfer.

Permalänk
Skrivet av trollhattan:

ladda ner swiftkey

Så det finns inget sett som är menat att fixa det? swiftkey har jag hittat men känns jobbigt att behöva skaffa en app för att ha det på svenska? Kanske finns fler fördelar än endast språket med swiftkey? Spanar in det i vilket fall, tack.

Permalänk
Medlem

Ladda hem en rom för nordiska marknaden och flasha.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Ladda hem en rom för nordiska marknaden och flasha.

Från www.samfirmware.com

Visa signatur

Laptop: MBA 13" | Telefon: Iphone 15" PM

Permalänk
Medlem

swiftkey är så grymt bra! man skriver så snabbt med det!

dock kan det kanske krångla till det med URLs...Men det är oftast inget att bråka med...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tornex:

swiftkey är så grymt bra! man skriver så snabbt med det!

dock kan det kanske krångla till det med URLs...Men det är oftast inget att bråka med...

Då har du tydligen inte testat swype för swiftkey suger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lang666:

Då har du tydligen inte testat swype för swiftkey suger.

Dumt att säga att swiftkey suger för de gör de ju inte. Det är helt upp till var för sig, helt olika i skrivsättet.

Swiftkey är även det som är i den nya S4.

Swype är det jag använder mig av och funkar riktigt bra.